quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En tweeledig te gebruiken, dus gaat het mis, dan loop ik over.
Geintje man! Wat denk je nou zelf!quote:
Daarom lopend niet te doen, dus met de bus/ taxi.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geintje man! Wat denk je nou zelf!
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.quote:
hehequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
En je broer is homo? Gewoon aanzetten die TV!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Dreammaster het volgende:
mijn broer is dan jarig.. kan niet kijken
Wij hebben het wel lopend gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daarom lopend niet te doen, dus met de bus/ taxi.
Staat genoteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
Ben benieuwd of het vliegtuig wel veilig landtquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, deze billie vertrekt naar Praag. Gezellig met Appelpunkt in het vliegtuig! Whehehe!
Mzzl luitjes!
Ik ben sinds vorige wedstrijd tegen Slavia niet meer zo positief haha.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, de wedstrijd.
Makkelijk 0-3 overwinning. Ik verwacht geen problemen
Ook dit is geen eens een echte tegenstander. Dat is het ergste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd hoe Ajax het nu weet doet tegen een echte tegenstander.
haha riepen we dat niet vorige keer? ik kijk wel uit!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk 0-4 voor Ajax
Wordt een eitje met een superduo (Suarez/Huntelaar)!
Dat hebben we kunnen zien aan de wedstrijd in Amsterdam ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Ajax het achterin dit keer goed dicht houdt, winnen ze gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |