okidokie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een jaar, ook goed.
Ach, komt dat shirt ook weer eens uit je kast..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we niet winnen vanavond dan laat ik mezelf fotograferen met een feyenoordshirt..
Nee hoor. We winnen gewoon. Niet doorgaan is gewoon geen optie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, komt dat shirt ook weer eens uit je kast..
quote:
Is ajax voor lul nog niet genoeg?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we niet winnen vanavond dan laat ik mezelf fotograferen met een feyenoordshirt..
Helaas betekend dat ook dat ik er 1 moet kopen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, komt dat shirt ook weer eens uit je kast..
hehe, ach... ik ga er gewoon uit dat ze winnen. Ajax heeft zich vorig jaar al voor lul gezet en als ze dat nu weer doen moet je toch wel pissig zijn lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is ajax voor lul nog niet genoeg?
Moet jij dan ook nog maar voor lul gaan staan![]()
Best sociaal idee van hem tochquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is ajax voor lul nog niet genoeg?
Moet jij dan ook nog maar voor lul gaan staan![]()
Denk inderdaad dat ze er vanavond wel door komenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
hehe, ach... ik ga er gewoon uit dat ze winnen. Ajax heeft zich vorig jaar al voor lul gezet en als ze dat nu weer doen moet je toch wel pissig zijn lijkt me.
Gewoon van een kakkie bij je in de buurt dat shirt afpakken, fotootje maken en daarna in de fik stekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Helaas betekend dat ook dat ik er 1 moet kopen!
voor die 1x vrees ik dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie Slavia niet 2x scoren, hooguit 1x.
als het 1-2 wordt gaan we door dus 1 tegengoal maakt niet uit, maar ik heb liever geen goals tegen meer!! eerst zelf zien te scoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |