Bron: Justjared.comquote:Owen Wilson attempted suicide and was hospitalized, reports The National Enquirer and Star magazine.
“He sliced his left wrists and took an indeterminate amount of pills,” the rags reported. “He was discovered by a family member who summoned help. His wrist was sutured and bandaged at the hospital.”
This all went down around noon at Owen’s house on Sunday.
Owen was stabilized at St. John’s hospital in Santa Monica, Calif.
A sad, sad day. Our prayers go out to Owen and his family and friends!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Hapertje het volgende:
Wat een gemis zou dat zijn geweest!
Wat een debiele opmerking zeg, puber.quote:
Inderdaadquote:
Alsof dat zwaarder weegt dan de depressie waar hij blijkbaar in zitquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:41 schreef SoupNazi het volgende:
Vreemd, hij heeft nog een stuk of 5 films staan voor dit en volgend jaar.
Ik ook! en best een lekker ding ook welquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shocking. En ik vind 'm wel een leuke acteur.
Psies! Waarom krassen die kutacteurs uit kutfilms niet allemaal hun pols open! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
InderdaadKutacteur die alleen maar in kutfilms zit.
Same here! Leek me altijd behoorlijk laid back. En hoewel ie zo'n beetje alleen maar in b-komedies speelt vind ik z'n droge stijl van acteren over t algemeen grappig. Naja, hopen dat t meevalt allemaal...quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als dit waar is dan zie je maar weer wat een verkeerd beeld je kunt hebben door films, tv optredens. Hij kwam op mij over altijd als een goedgemutste vent. Leek altijd in voor een grapje en speelde vooral in melige comedies.
vervelende en tevens lelijke tyfusmongool jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
InderdaadKutacteur die alleen maar in kutfilms zit.
Hád, ja...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij leek me altijd een happy camper, zeker nu hij net iets moois had met actrice Kate Hudson.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ach gossie.
Ik vind het ook wel een lekkertje. Maar ik heb dan ook 'a thing' voor rare neuzen.
Ja...hij kan best goed acterenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]Same here
En ik vond het ook wel verrassend - kennelijk weet hij de schijn erg goed op te houden.
Ik denk dat dát opzich wel meevalt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik geloof dat een buitenproportioneel groot deel van de komieken in werkelijkheid zware problemen hebben met hun geestelijke gesteldheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |