Dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die een spiegel nodig hebben om hun lenzen in te doen
Na 3x kan je dat zonder spiegel, dus een hoax.
Drugs zijn idd zó sneu..quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:47 schreef McKillem het volgende:
Drugspauper.Ga naar een afkickkliniek vuil uitschot.
Of snuif je dood
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:47 schreef McKillem het volgende:
Drugspauper.Ga naar een afkickkliniek vuil uitschot.
Of snuif je dood
Sleutel of cd-hoesje moet voldoende zijn, maar nee, meneer wil zichzelf bewonderen, al snuivend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:54 schreef Thrackan het volgende:
Mensen die een spiegel nodig hebben om een lijn te snuiven
Auw, dat ging ik me inbeeldenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Bullebak het volgende:
Beter snuif je nog even door, en verwissel ik straks je lens met een punaise![]()
WIE HEEFT ER NOU NOG CD'S!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sleutel of cd-hoesje moet voldoende zijn, maar nee, meneer wil zichzelf bewonderen, al snuivend.
Dit was afgelopen zaterdagavond. Mijn excuses, ik ben traag van begrip.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Shitonya het volgende:
S' morgens al een lijntje.. is de maandagmorgen zo zwaar voor je of gewoon het leven in het algemeen?
Wie niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER NOU NOG CD'S!!!!
Dat krijg je van dat gesnuifquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER NOU NOG CD'S!!!!
[..]
Dit was afgelopen zaterdagavond. Mijn excuses, ik ben traag van begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |