Niet ziek worden he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
Gvd wat is het koud... zit al met een trui aan en heb net al 2 bovenluikjes gesloten
Het is daar nog vroeg hoor, kloon 3.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
Saantje gooi nog ff die amerikaanse kroeg erop, voordat het hier plat ligt, ga ik daar wel heen..
Had nu gelijk het adres erbij gezet!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is daar nog vroeg hoor, kloon 3.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:21 schreef Pavement het volgende:
kroeg waar mis ik weer eens iets ofzeau ?
Zal wel meevallenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet ziek worden he?![]()
Ik loop in mijn nachthempje wederom, en heb het nog bloedheet
na het harde werken heb iik wel een spa geel verdiend dacht ik zoquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent te druk met kindjes produceren...
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had nu gelijk het adres erbij gezet!!!!Dat laden hier duurt wel 5 minuten, wil je weer chagerijnig hebben?!
![]()
Het is in mijn huis 20 graden, alle schuiven open, teenslippertjes.... maar ligt een kat op schoot. die geeft natuurlijk ook wel wat warmte af...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel meevallen![]()
Maar ik heb t net ff gecheckt, het is binnen 21 graden en buiten 15 graden... en volgens mij komt de wind uit het noordwesten want nu ik de bovenluikjes aan die kant van het huis dichtgedaan heb is het een stuk minder erg
Maar ik ga nog wel ff sokken aantrekken... m'n voeten zijn echt ijskoud
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
http://overseaslounge.camstreams.com/
![]()
![]()
![]()
en dan maar te zwijgen over die bevert eronder...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is in mijn huis 20 graden, alle schuiven open, teenslippertjes.... maar ligt een kat op schoot. die geeft natuurlijk ook wel wat warmte af...![]()
dat is mijn bufferquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dan maar te zwijgen over die bevert eronder...![]()
hoi
you need a boy!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel meevallen![]()
Maar ik heb t net ff gecheckt, het is binnen 21 graden en buiten 15 graden... volgens mij komt de wind uit het noordwesten want nu ik de bovenluikjes aan die kant van het huis dichtgedaan heb is het een stuk minder erg
Maar ik ga nog wel ff sokken aantrekken... m'n voeten zijn echt ijskoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |