Veel meer is daar ook niet zover ik weetquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Croupouque het volgende:
Wat was er eigenlijk in Terneuzen (of all places) te doen? Ik ben er geboren, maar in mijn herinnering was coffeeshop Checkpoint daar de grootste toeristische attractie.
Iets met de vliegende Hollander. Ze wilden concurreren met Hulst. Die hadden dinges....even vergeten watquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Croupouque het volgende:
Wat was er eigenlijk in Terneuzen (of all places) te doen? Ik ben er geboren, maar in mijn herinnering was coffeeshop Checkpoint daar de grootste toeristische attractie.
Reinhard de Vos weekquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets met de vliegende Hollander. Ze wilden concurreren met Hulst. Die hadden dinges....even vergeten wat
Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt!quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:54 schreef Zyggie het volgende:
Misschien ben ik ook wel te jong om dit soort kleinburgerlijkheid grappig te vinden.
American Psychoquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |