Nee, Amerika in de dorpen heeft t zelfde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:09 schreef Cynix ® het volgende:
Zou die kneuterigheid nou echt typisch Hollands zijn?
Prachtig, ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:14 schreef tong80 het volgende:
Geweldig Radio-1 in de bus met Japanners Chinezen
Lijkt op de baas van de Beverwijkse Bazaar, ook zo sneu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:14 schreef Maartel het volgende:
OMG.. die Bativiastad-man is echt sneu..
Nou ik mezelf teruglees vind ik het wel weer een beetje uit de hoogte van me klinken..quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijkt op de baas van de Beverwijkse Bazaar, ook zo sneu.
Ik word chinees, die hebben tenminste plezier samenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:19 schreef Croupouque het volgende:
Wat een prachtig beeld van hoe verschrikkelijk kneuterig Nederland toch eigenlijk is en hoe serieus we onszelf nemen.
Nou en of, vandaag heb ik met een plastic tasje in mijn hand weer mijn slag geslagen op de Tilburgse boekenmarkt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef Aoristus het volgende:
en we doen er allemaal aan mee
Ze duwen en trekken in rijen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik word chinees, die hebben tenminste plezier samen![]()
ik ook, op de uitmarktquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou en of, vandaag heb ik met een plastic tasje in mijn hand weer mijn slag geslagen op de Tilburgse boekenmarkt.
gewoon niet zoeken naar spanning (sehnsucht) en je leven in het teken van je familie stellen en je bent er.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik word chinees, die hebben tenminste plezier samen![]()
wel eens de DDD bij Bijenkorf meegemaakt?quote:
Ooit wel eens, maar ik hou er niet zo van.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel eens de DDD bij Bijenkorf meegemaakt?
Willem Sorel heeft z'n beste tijd als PR-man wel gehad nu het geen rode Clio maar een blauwe wordt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |