ik wil alleen maar rimmenquote:
Ja nou, wat in het vat zit verzuurt echt niet........of toch wel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar een berichtje achterlaten is teveel moeite hè![]()
kwam door dat lullige grijze hansopje dat je droeg. lig nu met een volle 'komo' te tongen, vond je adem al raar...quote:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:
Hebbesquote:
Dan ben off topicquote:
Ik zit nog tv te kijken, nmet een half oog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
iemand nog een leuk verhaal ofzo, of mot ik maar wat plaatjes gaan draaien ?
vaderquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
Kent iemand hier een heel kort woord voor herkomst? Meer dan 4 letters passen er niet in me vakje [afbeelding]
Screenshotquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?Ik heb een screenshot gemaakt van de animatie van Pavement terwijl hij even uit beeld is:
[afbeelding]
WJ weet niet eens wat rimmen is (zodra die het weet gaat ie gelijk aan de yogaquote:
Allergie van planten en insectenstekenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:00 schreef ppi het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan slikken Veulen en Lobasca dus antihistamine vanwege hooikoorts-stuifmeel allergie, ja toch.
Ik versta er niets van, maar het klinkt wel vrolijk en is ook grappig. Doet me denken aan de documentaire Supersize Me waarin de maker een maand lang niets anders dan van McD eet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LmsZNprNW10&mode=related&search= voor disaantje
Dat zijn er 5 sukkel..quote:
Peukquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
Kent iemand hier een heel kort woord voor herkomst? Meer dan 4 letters passen er niet in me vakje [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |