Dag schatquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Truste lieverd![]()
Heb net je mooie postings van afgelopen nacht gelezen en wilde je nog even bedanken.
Ik ga nu slapen
Dus trusten voor allen die dat ook gaan doen of nog gaan doen![]()
Lees het morgen wel bij![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En iedereen die ik vergeten ben of ga vergeten ook sweet dreams.
Okee... Ik heb nog een donald duck over, is dat wat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
lezen...
Weet niet waarom maar moet hier toch wel hartelijk om lachen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heerlijk toch, je eigen bed, ik moet er niet aan denken, dat er vreemden in mijn bed liggen...brrrr,,
Danold Duck is tofquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee... Ik heb nog een donald duck over, is dat wat?
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee... Ik heb nog een donald duck over, is dat wat?
![]()
Misschien zijn haar ogen groter dan haar mondquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar moet hier toch wel hartelijk om lachen.
Jij was toch die vrouw die niet maalde om een getrouwde man meer of minder![]()
had je ook mijn serieuze post daarna nog gelezen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar moet hier toch wel hartelijk om lachen.
Jij was toch die vrouw die niet maalde om een getrouwde man meer of minder![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien zijn haar ogen groter dan haar mond![]()
Dat zegt me ma altijd als ik teveel opschep![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zooooo, salaris binnen?
Dacht dat jij naar bed ging?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zooooo, salaris binnen?
vind je dat echt lekker, of is het meer het idee?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:00 schreef Pavement het volgende:
Eerst dacht ik 'liefde', toen dacht ik 'geld', maar nu ik oud ben weet ik,
dat 'pruimensap' de sleutel is tot het ware geluk
![]()
soms google ik wel eens op worden etc etc daarnet kwam ik deze uitspraak tegen vond m wel leukquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vind je dat echt lekker, of is het meer het idee?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
soms google ik wel eens op worden etc etc daarnet kwam ik deze uitspraak tegen vond m wel leuk
en pruimensap![]()
maar 'pruimensap' daarin tegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
soms google ik wel eens op worden etc etc daarnet kwam ik deze uitspraak tegen vond m wel leuk
en pruimensap![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |