Discovery is er nog al gek van om deze troep in beeld te brengen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef Shitonya het volgende:
mja goede doelen.. enorm irritatieopwekkend
i knowquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Discovery is er nog al gek van om deze troep in beeld te brengen.![]()
euriequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Doneer nu 2 eurie, dat zal ze stoppen![]()
Kom je ook zelden tegenquote:
Heb je een VMBO verleden, is het niet gelukt, kom vertel het ons, geen papieren op zak, was je zelf een probleem, of had je gewoon geen humor in je flikker. Ja Appeleflap, hartelijk zondag, groeten aan tante Annie. Loop gewoon naar de klote.quote:
Dat kan je niet eens betalenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef ganzenherder het volgende:
Doneer 2 euro voor een slotje op dit kuttopic![]()
internetplayerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, verkeerd zie je er niet uit![]()
Heb je gelijk in, heb er een tering hekel aan om dom behandeld te worden, ach heb je spijt stort dan nu. Noway ze bekijken het maar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
doneer lekker niks, heb geen schuldgevoel..koop me kleren bij een sweatshop zodat de kleine kindjes aldaar ook wat zakgeld kunnen verdienenmocht ik willen neuken kies ik speciaal een mooie roemeense illegale uit zodat ze der ouders ook wat geld kan toe sturen.. dus nee doe al genoeg voor de arme mensen in de wereld vind ik
Vind het verder een ziek idee, om dieren aftemaken, alleen Canada keurt het goed, dus met 2 eurie kom je niet ver. Trouwens flikker op met je auto.quote:
Die heb ik met "warrenty void if seal is broken"quote:
Welke auto?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Vind het verder een ziek idee, om dieren aftemaken, alleen Canada keurt het goed, dus met 2 eurie kom je niet ver. Trouwens flikker op met je auto.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |