Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft net met Brian gepraat.Die doet ook mee.Dit gaat dus weer de verkeerde kant op.Word weer 5-2.
Mooi niet. Ik heb er voor betaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Gewoon de streams stoppen waar ze op te zien zijn![]()
Werkt perfect!
Gewoon lef en schijt aan de rest...'t is jouw OP en is top.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bedankt, het was niet eens de bedoeling om er een te openen. Dat kunnen anderen veel beter, maar het duurde zo lang.
En geen topOP maar voor een 5 minuten COS kan hij er wel mee door dacht ik zo![]()
Ik heb ff geluisterd, heel romantisch dat duetje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Lean on me, when you're not strong![]()
![]()
And I'll be your friend![]()
![]()
I'll help you carry on![]()
![]()
For it won't be long![]()
![]()
'Til I'm gonna need![]()
![]()
Somebody to lean on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft liever Lieke er uit dan kan hij met Huub veddder
Ze zijn groepsdruk aan t uitoefenen. Ze zeiken vooral collectief Dennis af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom praten ze nou gewoon door waar die lafbek Jaap bij zit?
Jammer, ik heb inmiddels een hele serie...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Py het volgende:
[..]
Nix wat we nog niet gezien hebben van die twee![]()
[afbeelding]
En Nadia zou mee doen met Huub zei zequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Schitterende rozen, goede keus van Dennis dit te doen.
Een date had toch verpest geworden door Huub, net als hij Eric toen kapot maakte.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon lef en schijt aan de rest...'t is jouw OP en is top.
ok, aparte err. tactiek - interessantquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ze zijn groepsdruk aan t uitoefenen. Ze zeiken vooral collectief Dennis af.
Zou ik ook op proosten.Ze schijten in hun broek voor jaap.Dus nu hoeven ze niet meer bang te zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed dat jullie niet meer luisteren, mensen.
Dennis en Nadia proosten nu op hun 3-eenheid met Jaap.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jammer, ik heb inmiddels een hele serie...![]()
die dates wilden zeer waarschijnlijk zelf niet meer komen...geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Schitterende rozen, goede keus van Dennis dit te doen.
Een date had toch verpest geworden door Huub, net als hij Eric toen kapot maakte.
och, als daar dan ook weer 5 boetes op volgen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft net met Brian gepraat.Die doet ook mee.Dit gaat dus weer de verkeerde kant op.Word weer 5-2.
Het is toch de bedoeling om Huub af te zeiken, het masterplan van Jaap en Dennix, 100% knallen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef Py het volgende:
[..]
Dennis zijn stem lijkt op die van Corry Konings met een poliep op de stembanden..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb ff geluisterd, heel romantisch dat duetje.![]()
en Huub vertelt nog even dat Nadia zonder zender had gepraat toen ze tegen hem zei dat Jaap eerder naar huis zou zijn als hij zich bij Dennis aan zou sluiten dan wanneer hij zich bij Huub aan zou sluiten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef Py het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |