Dat is het! De tv uitzendingen. Jaap zijn moeder en de moeder van Cora hadden het er nog over dat de uitzendingen al een hele tijd alleen maar over Nadia en Dennix gingen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef tipsch het volgende:
tjonge jonge jonge, wat is dit triest. krijgen we nu voortdurend het drietal Jaap, Dennis en Nadia tezamen in de hoofdrol?

Ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
Nadia: Brian kan ik even met jou en Amanda praten...?
Brian: Hoe dronken ben je?
Nadia: Heel dronken...
Brian: Dan niet nu....
Niemand geloofd toch dat nix alles heeft recht gezet met dit nep gedoen.... een bosje rozen en gebler?

nou naast de uiteraard sexuele uitspatting tussen nix en nadia,hoop ik nog op een kleine rel vanwege alle roddels en strategische besprekingen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor actie je verwacht. Sex tussen Nix en Nada ?![]()
![]()

Hoe is ze daar gekomen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan niet weg daar.

Lieke had ook al zoiets opgevangen over gisteren bij het zwembad, dat Dennix net tegen Nadia zei lalalalaalaquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, de ruzie tussen Nadia en Dennis leek me al voor 99% gespeeld. Er is dus nooit echt bonje tussen hun geweest.

Sorry, ik denk het niet. Nog even een gesprekje tussen Huub en Brian onder het genot van een tosti en dat was het wel weer denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou naast de uiteraard sexuele uitspatting tussen nix en nadia,hoop ik nog op een kleine rel vanwege alle roddels en strategische besprekingen?![]()

Mag ik dan hopen dat ze geen sex hebben, of in iedere geval pas nadat ik naar bed ben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou naast de uiteraard sexuele uitspatting tussen nix en nadia,hoop ik nog op een kleine rel vanwege alle roddels en strategische besprekingen?![]()

Ze is geslepen genoeg om daar weer weg te komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
Lieke zit nu echt in de val.Ze kan daar geen kant meer op.

vind het prima,want dat houd in dat ik ook een tosti kan gaan makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sorry, ik denk het niet. Nog even een gesprekje tussen Huub en Brian onder het genot van een tosti en dat was het wel weer denk ik.

Doe maar ff nie, komt nog wat actie aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vind het prima,want dat houd in dat ik ook een tosti kan gaan maken![]()

Er zullen wel caps van zijn en filmpjes met geluid, dus kun je morgen ook nog genieten...quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Mag ik dan hopen dat ze geen sex hebben, of in iedere geval pas nadat ik naar bed ben.![]()

zie je wel....wat zei ik...??quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Doe maar ff nie, komt nog wat actie aan![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |