Voor elke pc waar jij op werkt, moet je een profiel aanmaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Estate het volgende:
Ik ga me denk ik ook aanmelden maar wat houd 'Initial Pulse Profile" in?
Neeequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:05 schreef Sandertje21 het volgende:
Wat trouwens als je de pc uitzet voor je en pulse hebt geleverd?
Ben je die klikjes dan helemaal kwijt?
Wat een vragen allemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Waar kan ik trouwens eenvoudig zien bij welk team ik zit?
Tellen mijn klikjes dan trouwens alleen voor het team, of ook nog voor mijn persoonlijke score?
Ok, gelukt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Voor elke pc waar jij op werkt, moet je een profiel aanmaken.
Profiles zijn sinds een tijdje een nieuw onderdeel van whatpulse zodat je als je op meerdere computers werkt, vanaf verschillende plaatsen kan pulsen zonder dat je als je cheater word gemakeerd, omdat je op verschilende profielen zit ( profiel = locatie)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Estate het volgende:
Ik ga me denk ik ook aanmelden maar wat houd 'Initial Pulse Profile" in?
Als ik mn pc weer opstart kan ik alsnog pulsen dus?quote:
Jup, het programma onthoudt het zelf, zo kan je sparen voor heel veel keys, of je stelt em in dat hij om de zoveel keys pulst!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als ik mn pc weer opstart kan ik alsnog pulsen dus?
Het enige wat ik nu dus hoef te doen is af en toe op het Pulse! knopje klikken?
Ik geloof dat zelfs ik het nog snap dan.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga zo mijn eerste donatie storten.
je keys worden continue opgeslagen. als je computer opniuew opstart dan gaat die verder met de laatste keys als voor het herstarten ( tenzij je de stekker eruit trekt, dan durf ik je geen zekerheid te geven).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil wel even bijvoegen dat ik en wss de rest hier het aanraad regelmatig te pulsen. Het wil nog wel eens voorkomen dat er een bestandje kapot gaat waardoor je je keys kwijtraakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
daarom is de megapulse afgeschafd. teveel verloren keys etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik wil wel even bijvoegen dat ik en wss de rest hier het aanraad regelmatig te pulsen. Het wil nog wel eens voorkomen dat er een bestandje kapot gaat waardoor je je keys kwijtraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |