Ja, maar de bestandsnamen van de videobestanden moeten overeenkomen met die van de ondertiteling.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef yosander het volgende:
Het gaat dus eigenlijk gewoon om de bestandsnamen?
Zoja: http://www.cygho.nl/utilities/filerenamers.htm [afbeelding]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Gamer_V het volgende:
Je hebt ook echt een aparte directory online voor msn smileys. [afbeelding]
Oohquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar de bestandsnamen van de videobestanden moeten overeenkomen met die van de ondertiteling.
Aflevering1.avi en Aflevering1.srt dus. Dus een vakje links met alle afleveringen, vakje rechts met alle ondertiteling en dan met een paar pijltjesknoppen de juiste afleveringen aan de juiste ondertiteling koppelen en dan op een knopje rename klikken. Dat zoek ik.
Stel je voor: 8 seizoenen. 20 afleveringen per siezoen. Ik kan me wat leukers bedenken om met mijn tijd te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:03 schreef Allanon666 het volgende:
waarom kan je ze niet handmatig wijzigen dan?
Zelf leuk een filmpje kijken en van anderen verwachten dat ze jouw probleem oplossenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Stel je voor: 8 seizoenen. 20 afleveringen per siezoen. Ik kan me wat leukers bedenken om met mijn tijd te doen.
psies, gewoon copy paste handeling 160 keer uitvoeren vindt TS al teveel, terwijl hij inmiddels meer toetsaanslagen heeft gemaakt in de OPquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:08 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Zelf leuk een filmpje kijken en van anderen verwachten dat ze jouw probleem oplossen![]()
Nee hoor. Per aflevering doe ik dit:quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Mrln het volgende:
[..]
psies, gewoon copy paste handeling 160 keer uitvoeren vindt TS al teveel, terwijl hij inmiddels meer toetsaanslagen heeft gemaakt in de OP![]()
hier ga je al de mist in...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor. Per aflevering doe ik dit:
1. Rechtermuisknop op aflevering
2. Naam wijzigen.
3. CTRL-C
4. Rechtermuisknop ondertiteling
5. CTL-V
ergo...je bent een noob of je bent erg lui...ik denk t laatstequote:Het is gewoon een klotewerkje, helemaal omdat ik bij mij eigenlijk ook nog de extensie .avi niet moet mee kopiëren omdat ik aan heb staan dat 'ie alle extensies moet laten zien.
ah kijk..dat bevestigt mijn vermoeden al...je bent gewoon schijtlui..zelfs om t progje te zoeken...quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:53 schreef Merkie het volgende:
...Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen aan zo'n klotewerkje... [afbeelding]
geen? echter in de afgelopen 6 uurtjes had je ws al het tienvoudige aan die ondertitels handmatig hernoemd ?quote:
Jij vraagt hier om hulp bij zo iets onbenulligs en als een ander je dan even de waarheid vertelt is dit jouw reactie??quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:53 schreef Merkie het volgende:
Jezus, tyft op mongool. Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen aan zo'n klotewerkje, computers zijn er toch juist voor automatisering. En nou optyfen, vriendelijke groetjes. [afbeelding]
Jij bent pauper en contactgestoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:55 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
* Allanon666 mompelt iets over klote onbeschofte n00bs
Ga je nou ook nog de BREIN-nazi uithangen? Jezus wat pauper ben jij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:30 schreef Mrln het volgende:
[..]
legale filmpjes met losse subtitles...my ass![]()
ah..daar is ons Fok janknicht weerquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog de BREIN-nazi uithangen? Jezus wat pauper ben jij.
Niemand kotst me daar uit hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:10 schreef Mrln het volgende:
[..]
ah..daar is ons Fok janknicht weerverder alles goed thuis?
![]()
ergens snap ik jouw PMS aanvallen ook wel hoor, ware t niet dat je hier
uitgekotst ben voor iets dat nog schrijnender is...![]()
![]()
en dat zegt iemand die jankt over slechte ondertitelingen omdat hij de wereldtalen niet beheerst en agressief erop los gaat flamen als een dolle??...omfg ..in jouw eigen bewoordingen dan maar :"wat voor een sneue pauper ben je dan?"quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niemand kotst me daar uit hoor.En echt schrijnend kan ik het ook niet noemen. Of ben jij er weer zo eentje die vind dat je er niet over mag klagen omdat het gratis is?
Zal wel, want jouw taalgebruik onstijgt ontstijgt het niveau van een 12-jarige niet echt.
Maar leg mij eens even wat er precies mis is met vragen of iemand een programmaatje weet?
Inderdaad. Zo zijn er ook mensen die elke dag de trein nemen van Zwolle naar Amsterdam. Alleen omdat ze te lui zijn om 20 uur te lopen. Echt debiele mensen zijn dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Mrln het volgende:
[..]
OT: er is niets mis met het vragen om iets op fora, mits dat je niet laat blijken dat het uit luiheid (geldt voor TS) en gezanik om niets(geldt voor jou) gaat.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zijn er ook mensen die elke dag de trein nemen van Zwolle naar Amsterdam. Alleen omdat ze te lui zijn om 20 uur te lopen. Echt debiele mensen zijn dat.![]()
Of laatst hè. Dat was al helemaal triest. Was er zo'n man die tv aan het kijken was. En toen ging hij zappen met een AFSTANDSBEDIENING. Hoe triest ben je, als je gewoon te lui bent om even naar de televisie toe te lopen om gewoon even een knopje in te drukken..![]()
Een typfout is iets anders dan een taalfout.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Mrln het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die jankt over slechte ondertitelingen omdat hij de wereldtalen niet beheerst en agressief erop los gaat flamen als een dolle??...omfg ..in jouw eigen bewoordingen dan maar :"wat voor een sneue pauper ben je dan?"![]()
Waaruit blijkt dan luiheid?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Mrln het volgende:
[..]
OT: er is niets mis met het vragen om iets op fora, mits dat je niet laat blijken dat het uit luiheid (geldt voor TS)
Ach, gezanik om niets. Jij bent te dom voor woorden en daar reageer ik op.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Mrln het volgende:
[..]
en gezanik om niets(geldt voor jou) gaat.
jaaa zo lust ik ook nog wel paar...begrijpend lezen he....quote:
psies...need i say more?..en maar kankeren dat anderen de subtitles niet foutloos kunnen makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een typfout typefout is iets anders dan een taalfout.
...ga ik aan domme dyslectische blonde dozen niet uitleggenquote:Waaruit blijkt dan luiheid?
Waar loopt de vergelijking dan precies spaak? Ik vind hem vrij treffend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef Mrln het volgende:
[..]
jaaa zo lust ik ook nog wel paar...begrijpend lezen he....![]()
Voorspelbaar. Je weet zelf ook wel dat je je kneuzig gedraagt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef Mrln het volgende:
[..]
...ga ik aan domme dyslectische blonde dozen niet uitleggen![]()
ik ben moe maar heb wel heerlijk vermaakt door aantal puberale retards hier...adios![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |