Tja, de mentaliteit in Nederland is precies geworden alsof er geen discipline, respect en fatsoen meer bestaat in de opvoeding. Het moet 'afgedwongen worden'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is volgens mij typisch nederlandse mentaliteit.
In Spanje zie je dit niet.
Idd, erg asociaal. Lijkt me normaal dat je dat niet doet, ook al zegt iemand, mijn huis is jouw huis of iets in die richting.quote:
alsof het in nederland wel normaal is om iemands koelkast te openen en te plunderen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef katerwater het volgende:
[..]
Tja, de mentaliteit in Nederland is precies geworden alsof er geen discipline, respect en fatsoen meer bestaat in de opvoeding. Het moet 'afgedwongen worden'.![]()
Als ik in Belgie iemands koelkast opendoe, zal iedereen raar opkijken hoorZelfs bij goede vrienden en familie.
een volwassen persoon lijkt mij wel manieren hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Waarom nodig je hem eigenlijk uit?
Nee hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Shitonya het volgende:
en je dan nog urenlang erover opvreten..typisch een vrouw..
Dus jij vindt het normaal als je bezoek krijgt, dat je koelkast leeg geplunderd wordtquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef Shitonya het volgende:
eindelijk iemand die het snapt
Een fles cola en pak koek noem ik niet zo snel plunderen.. zolang het niet al te vaak gebeurt zie ik geen enkel probleem. De één is nu eenmaal wat gastvrijer dan de ander naar vrienden..quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:04 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal als je bezoek krijgt, dat je koelkast leeg geplunderd wordt
Wie zegt dat die meneer een vriend is van TS?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Een fles cola en pak koek noem ik niet zo snel plunderen.. zolang het niet al te vaak gebeurt zie ik geen enkel probleem. De één is nu eenmaal wat gastvrijer dan de ander naar vrienden..
Goed gesproken, gelijk afrekenen met dat onfatsoenlijk gespuisquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Groot gelijk van TS, ik had hem er ook uitgegooid, het onbreekt totaal aan alle fatsoensnormen bij die vent.
Gasten kunnen zoveel vreten en zuipen bij mij als ze willen maar ze blijven uit mijn koelkast en als er 1 aan een fles lurkt zou ik de hele fles in zn strot rammen voordat hij of zij eruit geflikkerd werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |