Ja dat maakt mij niet zoveel uit dat je hier wat uit de koelkast of kast pakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fatsoenskwestie...
Ik ga nog niet eens bij mijn eigen familie in de kasten/koelkast.
ah dus thuis doe jij dat ook?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Leonos het volgende:
Jij zegt zelf 'mijn huis jou huis' ?
Lijkt me logisch dan
Mwah, als diegene tegen me zegt 'Pak het maar' dan wel.... Maar ik ga niet op eigen initiatief in andermans spullen neuzen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja dat maakt mij niet zoveel uit dat je hier wat uit de koelkast of kast pakt.
Maar pak gewoon 1 glas en een koek en hang niet met je bakkes aan de fles en zuip hem niet helemaal leeg.
plak koek?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef Shitonya het volgende:
Je lijkt m'n zus wel..eerst zegt ze duidelijk, ja mijn huis is jouw huis, pak maar wat je wilt. Je hoeft echt niets te vragen en vervolgens gaat ze zeiken bij elk dingetje..Wat is een pak koek nou en een fles cola nou eigenlijk..zou me daar echt niet druk om maken
Je bent ook een echte communist he.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
plak koek?
ik zei een PAK koek 12 Gevulde koeken.
en een FLES cola.
Hij zal nu wel misselijk zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
plak koek?
en een FLES cola.
Jij bent de eerste die het snapt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Nemain het volgende:
Andere vrienden zoeken.
Dit soort dingen zeg je om de ander zich op zijn gemak te laten voelen, het is geen vrijbrief om iemand van z'n weekendboodschappen te ontdoen.
Mijn stiefbroertje flikt dat ook telkens: laatst had-ie alle fris opgedronken en een hele(!) ontbijtkoek opgegevreten. Vond-ie het gek dat ik pissig was.
GIERIGGGGGGGG Kost wel 2 Euro he!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
plak koek?
en een FLES cola.
Gaat mij niet om het geld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:36 schreef Geerd het volgende:
Zo hey das een fortuin waard man.
Maar wie vreet er in godsnaam 12 gevulde koeken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
GIERIGGGGGGGG Kost wel 2 Euro he!!!!
'Zeg, zou ik die deurklink vast mogen pakken om de deur te openen?'quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Van andermans eigendom moet men afblijven, of eerst vragen.
Maar goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
GIERIGGGGGGGG Kost wel 2 Euro he!!!!
Oh ja, jij vind het gierig dat ik hem geen liter cola gun?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Shitonya het volgende:
mja dan moet je maar niet zeggen dat jouw huis zijn huis is of iets in die trant.. een pak koek en een fles cola..typfoutje. Alsof dat zoveel kost en je principe is gewoon je reinste onzin. Zoiets heet gierigheid
Volgens mij is de OP gewoon zwaar overdreven. 12 koeken eet zelfs Billie Turf niet in 1 keer weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:08 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zou me eerder druk maken over het feit dat iemand IN Z"N EENTJE 12 koeken opeet.
Niet omdat hij het zonder te vragen zou opeten van jou ofzo. Al at hij ze van zichzelf op.
Maar 12!! koeken. Die gast spoort niet zeg ik je.
En dan ook nog 1,5 liter cola.
Die gast moet zo'n 130 kg wegen, dat kan haast niet anders
Haal je gewoon in de supermarktquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef bob_marley het volgende:
waar haal jij een coca cola fles van glas? dat wil ik ook![]()
ontopic: mij maakt het dus echt geen moer uit als me vrienden zakken chips en koek of wat dan ook leeg eten ik denk altijd het is maar eten daar ga ik geen punt over maken en soms komen hun ook zelf met bier en chips enzo aanzetten dus waarom zou ik
Er lopen een hoop van die vetgemeste alles-wat-los-en-vast-zit etende vetkezen rond hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:08 schreef Shitonya het volgende:
ach, die jongen had gewoon geen avondeten in zijn maag waarschijnlijk. Anders krijg je sowieso niet zoveel naar binnen
12 koeken is makkelijk weg te werkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Volgens mij is de OP gewoon zwaar overdreven. 12 koeken eet zelfs Billie Turf niet in 1 keer weg.
dat zij nu met fat bastards omgaat moet ze zelf wetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Er lopen een hoop van die vetgemeste alles-wat-los-en-vast-zit etende vetkezen rond hoor
Hoe dan ook, je liegt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef Elixabete het volgende:
[..]
12 koeken is makkelijk weg te werken
Wat een aso!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja dat maakt mij niet zoveel uit dat je hier wat uit de koelkast of kast pakt.
Maar pak gewoon 1 glas en een koek en hang niet met je bakkes aan de fles en zuip hem niet helemaal leeg.
geen idee wat hij heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef Koewam het volgende:
Dat van die 12 koeken geloof ik wel. Heb ik zelf ook weleens gedaan. Maar zoveel cola eracher aan... da's ziek! Heeft-ie diabetes of zo
is volgens mij typisch nederlandse mentaliteit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef katerwater het volgende:
Maak een bord met evenveel koeken als er bezoekers zijn. En je vraagt aan de mensen: willen jullie wat drinken en schenkt 1 (1!) glas in per persoon.
Jij bent toch de gastvrouw die de touwtjes in handen heeft?
Of is dit typisch nederlands, zo gezellig iemands koelkast plunderen...?
ja lekker bij elkaar terug doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:42 schreef Shitonya het volgende:
Anders ruk je dat pak uit zijn handen al zie je dat hij alles leegvreet. Alsnog zit je gewoon te zeiken. Al zou een vriend van me, mijn hele koelkast plunderen, so what? Dan ga ik ook eens bij hem langs en neem ik ook wat ik wil. En principe is ook gelul, om het gierige te ontkennen
Tja, de mentaliteit in Nederland is precies geworden alsof er geen discipline, respect en fatsoen meer bestaat in de opvoeding. Het moet 'afgedwongen worden'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is volgens mij typisch nederlandse mentaliteit.
In Spanje zie je dit niet.
Idd, erg asociaal. Lijkt me normaal dat je dat niet doet, ook al zegt iemand, mijn huis is jouw huis of iets in die richting.quote:
alsof het in nederland wel normaal is om iemands koelkast te openen en te plunderen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef katerwater het volgende:
[..]
Tja, de mentaliteit in Nederland is precies geworden alsof er geen discipline, respect en fatsoen meer bestaat in de opvoeding. Het moet 'afgedwongen worden'.![]()
Als ik in Belgie iemands koelkast opendoe, zal iedereen raar opkijken hoorZelfs bij goede vrienden en familie.
een volwassen persoon lijkt mij wel manieren hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Waarom nodig je hem eigenlijk uit?
Nee hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Shitonya het volgende:
en je dan nog urenlang erover opvreten..typisch een vrouw..
Dus jij vindt het normaal als je bezoek krijgt, dat je koelkast leeg geplunderd wordtquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef Shitonya het volgende:
eindelijk iemand die het snapt
Een fles cola en pak koek noem ik niet zo snel plunderen.. zolang het niet al te vaak gebeurt zie ik geen enkel probleem. De één is nu eenmaal wat gastvrijer dan de ander naar vrienden..quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:04 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal als je bezoek krijgt, dat je koelkast leeg geplunderd wordt
Wie zegt dat die meneer een vriend is van TS?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Een fles cola en pak koek noem ik niet zo snel plunderen.. zolang het niet al te vaak gebeurt zie ik geen enkel probleem. De één is nu eenmaal wat gastvrijer dan de ander naar vrienden..
Goed gesproken, gelijk afrekenen met dat onfatsoenlijk gespuisquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Groot gelijk van TS, ik had hem er ook uitgegooid, het onbreekt totaal aan alle fatsoensnormen bij die vent.
Gasten kunnen zoveel vreten en zuipen bij mij als ze willen maar ze blijven uit mijn koelkast en als er 1 aan een fles lurkt zou ik de hele fles in zn strot rammen voordat hij of zij eruit geflikkerd werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |