die auto had meer dan zat vermogen om op de juiste snelheid in te kunnen voegen.quote:op zondag 26 augustus 2007 20:41 schreef xfriendx het volgende:
je zou toch denken dat de auto van paps vaak wat meer vermogen heeft dan de gemiddelde suzuki alto of nissan sunny![]()
rij je daar nou in dan snap ik die 65 km/h wel. snap alleen dan je doodwens niet, maar goed.
anders lees je even dat het (vermoedelijk) een audi a6 is.quote:op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef leonos het volgende:
laat die auto lekker invoegen en ga gewoon naar links. niet elke auto heeft zo'n turbo motort.
minimaal 80?quote:op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef crashcat het volgende:
100? dan reed hij/zij op de snelweg zeker..
dat betekent een vette bekeuring, aangezien je daar min. 80 moet rijden.
als jij met een gemiddelde boodschappenauto geen 100km/h kan halen op een invoegstrook die gemiddeld zeker 150 meter zijn, moet je eens diep gaan afvragen of je dat rijbewijs wel waardig bentquote:op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef leonos het volgende:
laat die auto lekker invoegen en ga gewoon naar links. niet elke auto heeft zo'n turbo motort.
je moet minimaal 80 kunnen rijden. of je het doet zal de politie een rotzorg zijn, die staren zich blind op mensen die 10kmh harder rijden op plaatsen/situaties waar dat probleemloos kanquote:op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef crashcat het volgende:
om op een snelweg te mogen rijden moet je voertuig minimaal 60km/h kunnen en mogen.quote:op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef loggedin het volgende:
[..]
je moet minimaal 80 kunnen rijden. of je het doet zal de politie een rotzorg zijn, die staren zich blind op mensen die 10kmh harder rijden op plaatsen/situaties waar dat probleemloos kan
hmm, dat zal dagelijks in de randstad flink cashen zijn dan.quote:op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef crashcat het volgende:
quote:op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef daniel1976 het volgende:
bovenstaande klopt weer eens niet bijzonder goed:
artikel 42
1.
het gebruik van de autosnelweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 km per uur mag en kan worden gereden.
2.
het gebruik van de autoweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 50 km per uur mag en kan worden gereden.
wat klopt er niet aan dan?quote:op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef oldbie het volgende:
[..]
om op een snelweg te mogen rijden moet je voertuig minimaal 60km/h kunnen en mogen.
verder is er geen minimum snelheid op de snelweg.
vertel dat nog eens als ik morgenochtend in de file sta, heb ik eventjes wat te lachen.quote:op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef crashcat het volgende:
kapstok is geen minimumsnelheid. te langzaam is gewoon gevaarlijk, maar het is aan de agent in kwestie om te bepalen wat nou gevaarlijk is. 60 rijden als het verkeer met 120 om je heen scheurt is levensgevaarlijk, terwijl 60 in een 80km zone wel irritant is, maar niet gevaarlijk.quote:op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef cythers het volgende:
wed maar dat er een minimumsnelheid wordt gehanteerd. langzamer dan 60, dan worden de bestuurders van de weg gehaald dmv het kapstokartikel 5. gevaar voor het verkeer
quote:op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef gluckskafer het volgende:
ts heeft zelf geen geld voor een mooie auto, en denkt dat iemand anders in een gave audi dat ook niet heeft, en die auto eigenlijk van zijn/haar vader is
jaloerse mensen![]()
quote:op zondag 26 augustus 2007 20:41 schreef xfriendx het volgende:
je zou toch denken dat de auto van paps vaak wat meer vermogen heeft dan de gemiddelde suzuki alto of nissan sunny![]()
rij je daar nou in dan snap ik die 65 km/h wel. snap alleen dan je doodwens niet, maar goed.
quote:op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef gluckskafer het volgende:
ts heeft zelf geen geld voor een mooie auto, en denkt dat iemand anders in een gave audi dat ook niet heeft, en die auto eigenlijk van zijn/haar vader is
jaloerse mensen![]()
mensen die denken dat anderen jaloers zijn als ze ergens commentaar op hebbenquote:op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef gluckskafer het volgende:
jaloerse mensen![]()
kunnen ze lekker incaseren tjidens een file.. 1 flitsauto en hoppa 1000 auto's met een bekeuring omdat ze langzamer dan 80 rijden!quote:op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef crashcat het volgende:
waarom denken mensen zoals jij dat voor iedereen een auto het object is wat iedereen graag groot en snel hebt?quote:op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef gluckskafer het volgende:
jaloerse mensen![]()
in de wet staat dat je daar mag rijden met een voertuig dat tenminste 65 km/h kan rijden.quote:op zondag 26 augustus 2007 21:10 schreef oldbie het volgende:
[..]
minimaal 80?
wanneer heb je dat verzonnen?
kleinepiemelcompensatiequote:op maandag 27 augustus 2007 10:49 schreef pascal86 het volgende:
[..]
waarom denken mensen zoals jij dat voor iedereen een auto het object is wat iedereen graag groot en snel hebt?
jupquote:op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef cythers het volgende:
wed maar dat er een minimumsnelheid wordt gehanteerd. langzamer dan 60, dan worden de bestuurders van de weg gehaald dmv het kapstokartikel 5. gevaar voor het verkeer
moet ie aan het paard over laten.quote:op maandag 27 augustus 2007 10:49 schreef pascal86 het volgende:
[..]
waarom denken mensen zoals jij dat voor iedereen een auto het object is wat iedereen graag groot en snel hebt?
dat en status, want als je een pauperbak hebt hoor je niet bij de elite.quote:
verbazend... of reed 'ie soms ook onnodig links ('niet uiterst rechts')? anders zou je alle inhalende vrachtwagens en caravanners ook wel een prent kunnen geven.quote:op maandag 27 augustus 2007 11:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jup. een slome collega van me is laatst van de snelweg afgehaald omdat ie op de middelste baan 100 reed waar je 120 mag. belemmeren van de doorstroming oid. .
dii kunnen volgens mij wel iets harder dan 65. kan er naast zitten hoor....quote:op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef slaadjebla het volgende:
[..]
anders lees je even dat het (vermoedelijk) een audi a6 is.
ter illustratie:
[afbeelding]
niet bepaald een trabantje hoor
minimaal 60, dus ts zit in ieder geval niet fout.quote:op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef crashcat het volgende:
vooral deze sunny heeft genoeg vermogen:quote:op maandag 27 augustus 2007 00:06 schreef realzeus het volgende:
[..]
niks mis met een sunny. genoeg vermogen om met minimaal 100 km/h in te voegen.
haha geownded door pubertjes in een a6quote:op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
zo'n leaseaudi a6 of zo zilverkleur
ja mensen, die lengte van de uitvoegstrook is er niet voor niks: daar dien je vaart te maken en niet bij het begin al willen invoegen met je knipperlicht naar links dat je er tussen wilt terwijl je nog niet eens op vaart bent gekomen.quote:op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef dss24 het volgende:
toch is het onder het verkeersvolk bekend dat je je auto gewoon mee laat scheuren met het andere verkeer. dus niet dat je met 65 kmpu aan komt tuffen waar iedereen met 100 langskomt.
ik haat slome auto bestuurders.
je hebt ergens commentaar op, omdat je iets niet leuk vind.quote:op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef bobbyb het volgende:
[..]
mensen die denken dat anderen jaloers zijn als ze ergens commentaar op hebben
ts zegt anders nergens dat hij het niet leuk vind dat die persoon in een audi rijdt, zijn klacht is dat die persoon met 65km/u invoegt. dat heeft niks met jaloezie te maken.quote:op dinsdag 28 augustus 2007 16:40 schreef gluckskafer het volgende:
[..]
je hebt ergens commentaar op, omdat je iets niet leuk vind.
je vind het dus niet leuk dat die dudes in zoeen mooie auto rijden, en jij het moet doen met een starlet uit 1991.
dit betent dus jaloezie.
en alsof die auto niet van die knaap zelf kan zijn. mischien heeft ie wel gespaard, loterij gewonnen, erfenis, of gekregen van z'n rijke oom.
met je enzootje zit je waarschijnlijk al op 150 km/h bij het het eerste blokje van de invoegstrookquote:op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef bobbyb het volgende:
[..]
ja mensen, die lengte van de uitvoegstrook is er niet voor niks: daar dien je vaart te maken en niet bij het begin al willen invoegen met je knipperlicht naar links dat je er tussen wilt terwijl je nog niet eens op vaart bent gekomen.
komt er weer een aan met een minimumsnelheid.quote:op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef #ANONIEM het volgende:
je mag minimaal 80 km/u op de snelweg hoor mensen... files zijn uitzonderingen... maar wanneer je gewoon door kan rijden is 80 het minimum en daar kan je goede boetes voor krijgen als je daaronder komt.
en wat staat daar letterlijk in??quote:op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef #ANONIEM het volgende:
http://www.broodjeaap.nl/bekeurd.html
lees eerst je eigen bron door voordat je onzin uitkraamt.quote:in nederland bestaat geen minimumsnelheid.
ik heb mijn eigen bron goed gelezen, zou jij ook moeten doen. zie je misschien iets over artikelen e.d. die wel degelijk eisen stellen aan de rijsnelheid via de veiligheid en hinderlijkheid. in het algemeen wordt 80 km./u daarvoor aangehouden. en ik rij al 3 jaar auto trouwensquote:op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef oldbie het volgende:
[..]
komt er weer een aan met een minimumsnelheid.
een post later komt hij met een link:
[..]
en wat staat daar letterlijk in??
[..]
lees eerst je eigen bron door voordat je onzin uitkraamt.
of ga je theorie halen
![]()
oeh, al drie jaar?quote:op woensdag 29 augustus 2007 01:46 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen bron goed gelezen, zou jij ook moeten doen. zie je misschien iets over artikelen e.d. die wel degelijk eisen stellen aan de rijsnelheid via de veiligheid en hinderlijkheid. in het algemeen wordt 80 km./u daarvoor aangehouden. en ik rij al 3 jaar auto trouwensmensen zoals jou moeten wat beter leren lezen juist in plaats van anderen proberen zogenaamd de les te lezen
na slechts drie jaar is het dus weer tijd dat jij je theorie gaat bijspijkeren......nu jij weer, coureurquote:op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef #ANONIEM het volgende:
je mag minimaal 80 km/u op de snelweg hoor mensen...
klopt. op veel stukken mag je zelfs 120 km/u!quote:op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef #ANONIEM het volgende:
je mag minimaal 80 km/u op de snelweg hoor mensen...
quote:op woensdag 29 augustus 2007 05:55 schreef slaadjebla het volgende:
[..]
klopt. op veel stukken mag je zelfs 120 km/u!
#ANONIEM,quote:op woensdag 29 augustus 2007 01:46 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen bron goed gelezen, zou jij ook moeten doen. zie je misschien iets over artikelen e.d. die wel degelijk eisen stellen aan de rijsnelheid via de veiligheid en hinderlijkheid. in het algemeen wordt 80 km./u daarvoor aangehouden. en ik rij al 3 jaar auto trouwensmensen zoals jou moeten wat beter leren lezen juist in plaats van anderen proberen zogenaamd de les te lezen
het is niet zeiken, maar in zijn eigen bron staat alleen dat voertuigen die niet harder kunnen/ mogen dan 80 km/pu niet op de snelweg mogen rijden.quote:op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef bobbyb het volgende:
wat zit iedereen nu te zeiken tegen #ANONIEM? in de wet en theorie is er nooit echt iets vastgesteld over een minimale snelheid maar is het wel zo dat je het overige verkeer niet mag hinderen. minder hard dan 80 waar 120 is toegestaan is wel degelijk hinderen en zelfs gevaarlijk. een beetje weldenkend mens heeft daar geen regel voor nodig maar is zelf zo slim om dat te bedenken. maar nee hoor, wij nederlanders hebben blijkbaar voor iedere scheet die we laten een regeltje nodig want anders is het altijd de schuld van een ander als het mis gaat.
tip van mij: denk zelf eens een keer na.
ik zeik niet.quote:op woensdag 29 augustus 2007 10:13 schreef bobbyb het volgende:
oh, het was niet zo zeer tegen jou, maar meer tegen oldbie. vind het altijd zo'n dom gelul dat als het niet vastgelegd staat in de wet of theorie dat het dan maar automatisch mag en ondertussen maar mouwen dat de overheid ons zo betutteld en aan het handje neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |