vrouwen met zo'n short aan is sexyquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe short van Protest :
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk voor heren, maar die voor dames zaten allemaal zo strak rond de bovenbenen enzo. Geen gezicht, en deze is roze dus kan prima
thanxquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrouwen met zo'n short aan is sexy![]()
Je bent je benen vergeten te scherenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe short van Protest :
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk voor heren, maar die voor dames zaten allemaal zo strak rond de bovenbenen enzo. Geen gezicht, en deze is roze dus kan prima
Ja sorry, scheermes was botquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Je bent je benen vergeten te scheren
wow, nofi maar ik zou me flink genept voelen. Niet dat ik schrik dat je 200 euro voor een broek uitgeeft maar een Nudie in hetzelfde model zou je de helft gekost hebben en een authentieke Japanse denim in een soortgelijke cut ook rond de 100 euro. Voor 200 euro had je bijna een 19cmDior Homme ofzo kunnen kopen.quote:
koop jij je jeans ook via internet dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
wow, nofi maar ik zou me flink genept voelen. Niet dat ik schrik dat je 200 euro voor een broek uitgeeft maar een Nudie in hetzelfde model zou je de helft gekost hebben en een authentieke Japanse denim in een soortgelijke cut ook rond de 100 euro. Voor 200 euro had je bijna een 19cmDior Homme ofzo kunnen kopen.
Maar goed smaken verschillen (gelukkig) (en dit is absoluut niet bedoeld om je aan te vallen oid)
Dat snap ik allemaal bestquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
wow, nofi maar ik zou me flink genept voelen. Niet dat ik schrik dat je 200 euro voor een broek uitgeeft maar een Nudie in hetzelfde model zou je de helft gekost hebben en een authentieke Japanse denim in een soortgelijke cut ook rond de 100 euro. Voor 200 euro had je bijna een 19cmDior Homme ofzo kunnen kopen.
Maar goed smaken verschillen (gelukkig) (en dit is absoluut niet bedoeld om je aan te vallen oid)
Niet als ze zulke dikke poten hebben dat ze de mannen-versie ervan moeten dragenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrouwen met zo'n short aan is sexy![]()
Thanks! Nu maar dragen dat ding.quote:
hahhaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:15 schreef NED het volgende:
[..]
Niet als ze zulke dikke poten hebben dat ze de mannen-versie ervan moeten dragen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef Luie-princes het volgende:
Haha je moet niet zo serieus reageren op hem.
Niet als het een alternatieveling is zoals mevrouw die die broek gekocht heeftquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:37 schreef kookie_monster het volgende:
mijn foutVrouwen in herenshorts FTW.
vette outfit, vind die riem alleen afschuwelijk.quote:
Zo alternatief ben ik helemaal niet hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef kookie_monster het volgende:
serieus? dan neem ik namelijk gelijk mijn opmerking weer terug.![]()
edit: ik heb even het Fobo bekeken, dat hoef ik inderdaad niet op het strand tegen het lijf te lopen nee.
Waarom nou alweer sneakers onder zo'n skinny broek.quote:
eens. onder skinny moet je geen sneakers doen, of het moeten allstars zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Waarom nou alweer sneakers onder zo'n skinny broek.
Je poten lijken gigantisch, ik rock toch enkel lichtelijk baggy tot baggy dus ik kan atijd sneakers rocken maar onder zo'n skinny ziet het er niet uit man.
Dat weet je stiekem zelf ook wel.
En weet je hoe lang dat geleden isquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:56 schreef kookie_monster het volgende:
persoonlijk vind ik roze haar best alto.
Vetquote:
Je hebt helemaal gelijk over de broek..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Vet. Je moet alleen eens investeren in een goede broek
.
Die swears zien er trouwens bruut uit, welk model is het ook alweer?
Waar is die Dior broek te koop voor dat prijsje? Zag ze bij iemand aan en ziet er nice uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Hehe, ik wil ook weten waar je die vest vandaan hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:17 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Nice![]()
Is dat een vest van de H&M?
Dát is hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hehe, ik wil ook weten waar je die vest vandaan hebt.
Vest heb ik gekocht bij de h&mquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hehe, ik wil ook weten waar je die vest vandaan hebt.
Huh.. Da's vaag. Als ik je pas quote zie ik de &Mquote:
vette broek!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
pack it up pack it in...
en die andere broek?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef jovink het volgende:
ik ben te huur parselhoe is het trouwens ooit afgelopen met die asos inkoop actie?
vieze kut kwaliteit foto btw, en die broek is van cheap monday heeft me heel wat speur werk gekost
Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:58 schreef Luie-princes het volgende:
Haha je he. Ik ben er zelf ook wel trots op als ik eerlijk ben.
Schoenen heb ik van Ebay en dat t-shirtje heb in inderdaad van Freshcotton.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald?En dat shirt is ook cool, bij freshcotton?
Hè jammer. Nja, volgens mij ben ik op slag verliefd op je schoenen gewordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:50 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Schoenen heb ik van Ebay en dat t-shirtje heb in inderdaad van Freshcotton.
Ze hebben die alleen niet meer, wel een andere.![]()
Ja snap ik, maar ze schieten iedere keer terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:00 schreef jovink het volgende:
JUNK JUNK JUNK!
en doe die flapjes is ff naar binnen dit kan natuurlijk niet (K)
EN JUNK IS LEKKER MIJN VRIENDIN WOEHOEquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:08 schreef De_Brandweer het volgende:
princes en junk, jullie hebben beide gruwelijke sneakers aan.
grrr, valt mijn verkapte versierpoging in duigen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
EN JUNK IS LEKKER MIJN VRIENDIN WOEHOE![]()
Nudie Average Joe Black Selvagequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef D.zire het volgende:
lets make love and listen to death from above.
Who da heckquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef D.zire het volgende:
lets make love and listen to death from above.
T-shirt is van de M@W.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:25 schreef De_Brandweer het volgende:
zomaar komt der een mooiboy binnen met een fit die alle anderen overtreft.
Nu ga je me vertellen waar je dat shirt, die broek en die schoenen gekocht hebt.
Haha nee.. daar heb ik gewoon een te dikke ass voorquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:32 schreef Pie.cr het volgende:
vette broek. April 77?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:56 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
gister wat vintage in Amsterdam gekocht
ziet dr goed uit marreee vintage en h&m? dat gaat toch niet samen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:56 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
gister wat vintage in Amsterdam gekocht
overigens wel sexy dat jij daar naar kijktquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]@ uw broek.
Overigens wel sexy dat je de contouren van je geslachtsdeel ziet.
alles valt te combineren, en ik moet wel.. haal bijna al mn winterkleding uit vintage winkels en bij de h & mquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:51 schreef jovink het volgende:
[..]
ziet dr goed uit marreee vintage en h&m? dat gaat toch niet samen?
nee klopt dat is het.. voor de rest wel veel vintage gescoord.. zal morgen nog wat nieuws postenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef jovink het volgende:
ik bedoelde meer dat H7m geen vintage is
Je hebt in Amsterdam 2 Zippers en 2 episodesquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:41 schreef jovink het volgende:
gekkewerk ik ben in amsterdam alleen bij zipper geweest ook vintage spul maar omdat ik er niet echt bekend ben vrij weinig verder gezien
Laat ons jouw echte kleding dan eens zien!quote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef Syheriat het volgende:
Al dat H&MGa eensch echte kleren zoeken, hoerenkinders!
quote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef Syheriat het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:04 schreef grasmat het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat jij draagt is alleen nog hip bij de hockey vereniging
Smoel toe joh, mister '91!quote:Op maandag 3 september 2007 17:55 schreef Syheriat het volgende:
omfg wat een pauperscheve lachquote:Op maandag 3 september 2007 19:04 schreef grasmat het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat jij draagt is alleen nog hip bij de hockey vereniging
True, lach is zo nep als wat. Ik kan geen betere fakenquote:Op maandag 3 september 2007 19:44 schreef sarlo het volgende:
[..]
omfg wat een pauperscheve lachpimpt zeker nog met de waggie van je pa ofnoh
![]()
![]()
Je ziet het gewoon zo vaak. Opzich niks mis mee hoor, maar het wordt zo overrated. Als ik met m'n vriendin een dagje wil shoppen zegt ze "Oh dan gaan we naar Den Haag" en wil ze vervolgens alleen maar de H&M in ipv even mooi de straatjes afstruinen naar wat leuks. Het wordt zo'n standaard, en dat vind ik niks. Kleren zelf zijn overigens van degelijk design, slijten alleen heel snel weg (broeken voornamelijk).quote:Op maandag 3 september 2007 22:39 schreef jovink het volgende:
marre dat h&m gehalte bij wie zie je dat terug dan en al helemaal niet 7/7?
Daamn.. Die Adidas jack is wel kènkervetquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef Joran-Joran het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
adidas / postbank / nike / nudie / nike
wij hebbe nde amigo en die anderequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
MAW en schoenen? In het gat emmen niet
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:25 schreef JAY-T het volgende:
Om maar weer een foto'tje te posten..
[afbeelding]
nou daar hebben ze nooit de coole schoenen die hier worden gepost en welke winkel bedoel je met andere? coach, time out?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef jovink het volgende:
[..]
wij hebbe nde amigo en die andere![]()
![]()
haha
Welk model (nudie toch? ) is dat?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:25 schreef JAY-T het volgende:
Om maar weer een foto'tje te posten..
[afbeelding]
en het overhemd?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:17 schreef JAY-T het volgende:
Ligt eraan hoe je hem wilt dragen.. Ik heb ook een Slim Jim, maar die heb ik express een maat groter genomen omdat ik wou dat ie wat losser zat..
Deze ralf zit eigenlijk precies goed, niet te strak, maar ook niet te wijd
Slip ons van prada?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:42 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
fred perry, fred perry, nudie
[afbeelding]
prada's
ik snap niet dat je dik 200 hebt neergelapt voor die clydes.. persoonlijk vind ik het de lelijkste ooit gemaakt van puma (net als de sweater die erbij hoort)quote:
Ik vind het de dopest clydes ooit maar smaken verschillen he;) heb ze overgenomen van een andere collecter die had ze nog nooit aangehad heeft. voor 150 euroquote:Op woensdag 5 september 2007 19:58 schreef sarlo het volgende:
[..]
ik snap niet dat je dik 200 hebt neergelapt voor die clydes.. persoonlijk vind ik het de lelijkste ooit gemaakt van puma (net als de sweater die erbij hoort)
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:40 schreef Jeltos het volgende:
en alvast voor morgen whahahahprachtig bewogen overgingens
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef Joran-Joran het volgende:
hier in zoetermeer, zie ik eigenlijk (gelukkig) nooit iemand zo erbij lopen:
[afbeelding]
Ik ben toch aardig bij zo'n outfit in de buurt gekomen hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef Joran-Joran het volgende:
[afbeelding]
jup, jammer van zn armen was toc hongeluk met trein ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:17 schreef D.zire het volgende:
die cardi is tof
ik hoorde iets over een vrachtwagenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:18 schreef jovink het volgende:
[..]
jup, jammer van zn armen was toc hongeluk met trein ofzo?
1. nee zoits heet eigen stijlquote:Op woensdag 5 september 2007 22:51 schreef rubysoho het volgende:
Gadverdamme stel trendy wendy moyboys hier
Lijkt me vrij stug dat er in Adam zó niemand rondloopt. Lijkt me logischer dat de meesten daar juist wel zo rondlopenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
die schoenen
Wat is dat toch met al die felle kleuren , hier in Amsterdam zie ik er eigenlijk (gelukkig) nooit iemand op lopen.
En is je broek nou te lang of lijkt dat zo
Mooie trui van rockwell maar die zitten toch altijd mega groot. Die tshirts teminste wel. Koop ik dan een L van zit die redelijk ok qua breedte is die veel te lang.quote:
idd. die shirts zijn echt gemaakt voor mensen van 2.10quote:Op woensdag 5 september 2007 23:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mooie trui van rockwell maar die zitten toch altijd mega groot. Die tshirts teminste wel. Koop ik dan een L van zit die redelijk ok qua breedte is die veel te lang.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef Joran-Joran het volgende:
[afbeelding]
klein? beter koop je jezelf dan een slaapzakquote:Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Die van mij is juist een beetje klein
[ ] Geschiktquote:Op donderdag 6 september 2007 17:53 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
@#()*@# drink ik vandaag n keer cassis gaat over mn geile nieuwe FP poloaaaaaaaah
Waar en voor hoeveel haal je dat vest? Netjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:37 schreef Jeltos het volgende:
was toch wat anders geworden vond men Nike air jordans 1 er beter onder staan![]()
[afbeelding]
Check ebay, staan ze volgens my voor 40-50eur op. Betwijel of het de echte zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:24 schreef Pie.cr het volgende:
natterjacks.com, rond de 80 euro of iets van 100 euro shipped.
broek vet broek vet broek vetquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef Pie.cr het volgende:
Cross posting ftw![]()
[afbeelding]
Base Control|American Apparel|Skull|Adidas ZX500 Oddity
Jep, zag hetzelfde model (zx500) ook bij coach. Niet naar de prijs gekeken overigens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zijn volgens mij ook gewoon in winkel te koop toch voor rond de 100?
Japan =)quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef grasmat het volgende:
broek vet broek vet broek vet![]()
Zeker niet in NL te verkrijgen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:13 schreef sarlo het volgende:
kunnen we niet gewoon een mass proxy gaan doen en vervolgens een jeans contest ofzo?
jij hebt wel altijd veel vertrouwen in ebay of nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Check ebay, staan ze volgens my voor 40-50eur op. Betwijel of het de echte zijn
119,95quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zijn volgens mij ook gewoon in winkel te koop toch voor rond de 100?
Ik hou je niet tegen mijn idee te gebruiken.. kzit 5 dagen per week op stage zonder internetquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:25 schreef Pie.cr het volgende:
[..]!
Geniaal. Wel een cheape broeak aub (studenten). En hiet liefst vanaf 2008.
Maar top idee! Open een topic erover zou ik zeggen.
Niks tegen le coc sportiefquote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef Jeltos het volgende:
[..]
1. nee zoits heet eigen stijl![]()
2.ruige praat ben je niet zelf de jumpstyle mooiboy
3.![]()
@Enchanter: ik vind ze vet smaken verschillen heNiet iedreen loopt op le coc sportief
![]()
De schoenen zijn ook best okequote:Op zaterdag 8 september 2007 12:17 schreef sarlo het volgende:
[..]
sokken van le coq sportief pwngen!!![]()
mooi vestquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef Joran-Joran het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
adidas / postbank / nike / nudie / nike
Is het daar al carnaval?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
heineken / mcdonalds / topnotch / nudie / nike
Hhaha, stylzzzquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
heineken / mcdonalds / topnotch / nudie / nike
Die muts moet wegquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef Pie.cr het volgende:
Cross posting ftw![]()
[afbeelding]
Base Control|American Apparel|Skull|Adidas ZX500 Oddity
DIE FUCKING POLEN OOK !!!11!!einz!1!1quote:Op zondag 9 september 2007 02:25 schreef Dibble het volgende:
Why the fuck hebben al die luitjes hier van die gare dunne wortelbroekjes aan met gigantische gympen eronder?wij hebben hier soms in de stad Oostblok duitsers lopen en Polen die dan de huidige rage op willen pakken maar daarin nog helaas achterlopen en dan gaan ze van die opvallerige zeer foute kleding dragen , daar lijkt het op
![]()
Ik heb maat 46quote:Op zondag 9 september 2007 13:56 schreef parselmouth het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten![]()
Grote schoenen ?quote:Op zondag 9 september 2007 13:56 schreef parselmouth het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten![]()
iidd vieze altos laat ze is normaal doenquote:Op zondag 9 september 2007 02:25 schreef Dibble het volgende:
Why the fuck hebben al die luitjes hier van die gare dunne wortelbroekjes aan met gigantische gympen eronder?wij hebben hier soms in de stad Oostblok duitsers lopen en Polen die dan de huidige rage op willen pakken maar daarin nog helaas achterlopen en dan gaan ze van die opvallerige zeer foute kleding dragen , daar lijkt het op
![]()
Je zat eerst te zeuren dat nudie kut is en nu wil je er zelf 1 dragen?quote:Op zondag 9 september 2007 18:54 schreef jovink het volgende:
ik mut me ook maar is zon thinn finn black fixen
jonguhhh ik heb dr zelf 3 in de keet liggen mijn postst zitten vol met bittere spotquote:Op zondag 9 september 2007 19:04 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Je zat eerst te zeuren dat nudie kut is en nu wil je er zelf 1 dragen?![]()
vette broekquote:Op zondag 9 september 2007 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
Shirt: Issue
Gillet: J.C Rags
Broek: Nudie Thinn Finn black coated
Schoenen: Puma
Riemquote:
Leuk !quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dusquote:Op maandag 10 september 2007 16:15 schreef Nashje het volgende:
Niks tegen skinny's hoor, maar je staat er wel een klein beetje bij als homo.
ja ik weet maar anders kon het er niet helemaal op, vandaar dat ik sta in deze positiequote:Op maandag 10 september 2007 16:15 schreef Nashje het volgende:
Niks tegen skinny's hoor, maar je staat er wel een klein beetje bij als homo.
nee, is serieus geen gelulquote:Op maandag 10 september 2007 18:40 schreef PitcheR het volgende:
gelul....
Zoiets zit toch ongelovelijk kut man![]()
je snapt me welquote:Op maandag 10 september 2007 18:46 schreef De_Brandweer het volgende:
beetje baggy? hoe wil je dat doen met die broek?
ja, nee ik weet,quote:Op maandag 10 september 2007 19:30 schreef D.zire het volgende:
hoe jij hem draagt is alles behalve baggy:x
dan kan iedereen mijn tantoe spange björn borg boxer zien, dikke stylowquote:Op maandag 10 september 2007 20:07 schreef Bierkameel het volgende:
Ow dan laat je je onderbroek zien?
Dat zal vast een vooruitgang zijn...
ja idd, echt geweldig zijn diequote:Op maandag 10 september 2007 20:21 schreef w00h00 het volgende:
die copa shirtjes blijven de bomb :d
Ja ik vind het ook voor geen meter zitten. Maarja als hij d'r geil van wordt.quote:Op maandag 10 september 2007 18:40 schreef PitcheR het volgende:
gelul....
Zoiets zit toch ongelovelijk kut man![]()
en ik krijg me er toch een harde plasser van als ik hem aan hebquote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook voor geen meter zitten. Maarja als hij d'r geil van wordt.
Wat moeten al die mensen wel niet denken als je jou zien lopenquote:Op maandag 10 september 2007 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en ik krijg me er toch een harde plasser van als ik hem aan heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |