vrouwen met zo'n short aan is sexyquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe short van Protest :
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk voor heren, maar die voor dames zaten allemaal zo strak rond de bovenbenen enzo. Geen gezicht, en deze is roze dus kan prima
thanxquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrouwen met zo'n short aan is sexy![]()
Je bent je benen vergeten te scherenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe short van Protest :
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk voor heren, maar die voor dames zaten allemaal zo strak rond de bovenbenen enzo. Geen gezicht, en deze is roze dus kan prima
Ja sorry, scheermes was botquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Je bent je benen vergeten te scheren
wow, nofi maar ik zou me flink genept voelen. Niet dat ik schrik dat je 200 euro voor een broek uitgeeft maar een Nudie in hetzelfde model zou je de helft gekost hebben en een authentieke Japanse denim in een soortgelijke cut ook rond de 100 euro. Voor 200 euro had je bijna een 19cmDior Homme ofzo kunnen kopen.quote:
koop jij je jeans ook via internet dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
wow, nofi maar ik zou me flink genept voelen. Niet dat ik schrik dat je 200 euro voor een broek uitgeeft maar een Nudie in hetzelfde model zou je de helft gekost hebben en een authentieke Japanse denim in een soortgelijke cut ook rond de 100 euro. Voor 200 euro had je bijna een 19cmDior Homme ofzo kunnen kopen.
Maar goed smaken verschillen (gelukkig) (en dit is absoluut niet bedoeld om je aan te vallen oid)
Dat snap ik allemaal bestquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
wow, nofi maar ik zou me flink genept voelen. Niet dat ik schrik dat je 200 euro voor een broek uitgeeft maar een Nudie in hetzelfde model zou je de helft gekost hebben en een authentieke Japanse denim in een soortgelijke cut ook rond de 100 euro. Voor 200 euro had je bijna een 19cmDior Homme ofzo kunnen kopen.
Maar goed smaken verschillen (gelukkig) (en dit is absoluut niet bedoeld om je aan te vallen oid)
Niet als ze zulke dikke poten hebben dat ze de mannen-versie ervan moeten dragenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrouwen met zo'n short aan is sexy![]()
Thanks! Nu maar dragen dat ding.quote:
hahhaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:15 schreef NED het volgende:
[..]
Niet als ze zulke dikke poten hebben dat ze de mannen-versie ervan moeten dragen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef Luie-princes het volgende:
Haha je moet niet zo serieus reageren op hem.
Niet als het een alternatieveling is zoals mevrouw die die broek gekocht heeftquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:37 schreef kookie_monster het volgende:
mijn foutVrouwen in herenshorts FTW.
vette outfit, vind die riem alleen afschuwelijk.quote:
Zo alternatief ben ik helemaal niet hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef kookie_monster het volgende:
serieus? dan neem ik namelijk gelijk mijn opmerking weer terug.![]()
edit: ik heb even het Fobo bekeken, dat hoef ik inderdaad niet op het strand tegen het lijf te lopen nee.
Waarom nou alweer sneakers onder zo'n skinny broek.quote:
eens. onder skinny moet je geen sneakers doen, of het moeten allstars zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Waarom nou alweer sneakers onder zo'n skinny broek.
Je poten lijken gigantisch, ik rock toch enkel lichtelijk baggy tot baggy dus ik kan atijd sneakers rocken maar onder zo'n skinny ziet het er niet uit man.
Dat weet je stiekem zelf ook wel.
En weet je hoe lang dat geleden isquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:56 schreef kookie_monster het volgende:
persoonlijk vind ik roze haar best alto.
Vetquote:
Je hebt helemaal gelijk over de broek..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Vet. Je moet alleen eens investeren in een goede broek
.
Die swears zien er trouwens bruut uit, welk model is het ook alweer?
Waar is die Dior broek te koop voor dat prijsje? Zag ze bij iemand aan en ziet er nice uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Hehe, ik wil ook weten waar je die vest vandaan hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:17 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Nice![]()
Is dat een vest van de H&M?
Dát is hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hehe, ik wil ook weten waar je die vest vandaan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |