Folie is er vanaf, maar DVD is nooit bekeken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef Canisfire het volgende:
Zit de dvd nog verpakt ?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef -td6d- het volgende:
Ik heb die dvd DUS NOOIT GEHAD!!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef UncleSam het volgende:
[quote]Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef -td6d- het volgende:
Ik heb die dvd DUS NOOIT GEHAD!!
Zozo, 't mag wat kosten. De verzendkosten zullen hoger liggen dan de winkelprijs van die film.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef ivetje het volgende:
62
Als ik win heb ik hier Killing zoë klaarliggen voor iemand
Da's de enige film die ik dubbel heb...en niet zeiken, ik heb iig iets om weg te gevenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Zozo, 't mag wat kosten. De verzendkosten zullen hoger liggen dan de winkelprijs van die film.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
2
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
4
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Canisfire het volgende:
7
Eén post/getal per persoon, iq-loze lamstraal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Canisfire het volgende:
27
Dat staat helemaal nergensquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eén post/getal per person, iq-loze lamstraal.
quote:
Begrijpend lezen is ook een vak apart.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef GizartFRL het volgende:
Nummers mogen slechts 1 keer gepost worden ( ook maar 1 getal per post en per user).
Ja dat is gedited saté eter dat stond er eerst nog niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak apart.
Lieg niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat is gedited saté eter dat stond er eerst nog niet.
i dont.quote:
Deep Throat 1 t/m 3?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat dvd's waar ik niks meer mee te maken wil hebben![]()
De winnaar!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:26 schreef Muncky het volgende:
54
Gefeliciteerd Muncky!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De winnaar!
Gefeliciteerd!
Als je je adres even PM-ed dan gaat het asap op de bus.
Ik ga mijn wekker zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Lamon het volgende:
Kijk, dat zijn nou zaken die ik toejuich. Ipv dat vaak egoistische en asociale gezeik op dit forum, gewoon op een leuke manier een dvd weggeven.
Ik doe ook een duit in het zakje, aangezien deze dvd nu al weggegeven is (als de TS het niet erg vindt natuurlijk).
Degene die hier vannacht om 01.33 (FOK!-kloktijd) als eerste een post weet te maken, krijgt van mij de Kill Bill Box (met beide delen, en nog in verpakking).
Ook ik ben wel bereid om voor een keertje de kosten van het verzenden te betalen.
(Mocht het not done zijn om dit in hetzelfde topic te doen, dan moet GizartFRL het even melden natuurlijk)
Ik ga het in ieder geval proberenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Lamon het volgende:
Kijk, dat zijn nou zaken die ik toejuich. Ipv dat vaak egoistische en asociale gezeik op dit forum, gewoon op een leuke manier een dvd weggeven.
Ik doe ook een duit in het zakje, aangezien deze dvd nu al weggegeven is (als de TS het niet erg vindt natuurlijk).
Degene die hier vannacht om 01.33 (FOK!-kloktijd) als eerste een post weet te maken, krijgt van mij de Kill Bill Box (met beide delen, en nog in verpakking).
Ook ik ben wel bereid om voor een keertje de kosten van het verzenden te betalen.
(Mocht het not done zijn om dit in hetzelfde topic te doen, dan moet GizartFRL het even melden natuurlijk)
PM even de verzendgegevens, dan gooi ik em morgen op de bus.quote:
PM komt eraanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
PM even de verzendgegevens, dan gooi ik em morgen op de bus.
(Ik heb ook nog een Simpsonsbox en een True Romance waar ik anders echt nooit meer iets ga doen, dus als TS het okee vindt, ga ik die op dezelfde maniet weggeven de komende dagen.)
Die simpsonsbox wil ik eigenlijk best wel van je overkopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
(Ik heb ook nog een Simpsonsbox en een True Romance waar ik anders echt nooit meer iets mee ga doen, dus als TS het okee vindt, ga ik die op dezelfde manier weggeven de komende dagen.)
Is er al weer een nieuwe ronde?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:51 schreef Platina het volgende:
89
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
(Ik heb ook nog een Simpsonsbox en een True Romance waar ik anders echt nooit meer iets mee ga doen, dus als TS het okee vindt, ga ik die op dezelfde manier weggeven de komende dagen.)
Wil je hem neit verkopen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:06 schreef Lamon het volgende:
De verzendkosten voor die Kill Bill box waren gvd 6,20 omdat het volgens de niet zo snuggere man achter de balie niet in de brievenbus zou passen. Volgens mij past ie prima in de brievenbus, maar goed....
De Simpsonsbox is het complete vierde seizoen, ook nog ingepakt.
Wie om 15.33 de eerste post heeft, mag em hebben.
Dat zou het idee van het topic een beetje naar de knoppen helpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Wil je hem niet verkopen?
Dan doneer ik een andere dvd
*post*quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zou het idee van het topic een beetje naar de knoppen helpen natuurlijk.
"Gratis dvd (tenzij iemand em wil kopen)"
Neuh, je moet maar gewoon snel posten om 15.33
Ahhhh... Nou leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef Syndicate het volgende:
te vroeg?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef GizartFRL het volgende:
Te vroeg
Te laat
je weet hoe het gaat.
Veel plezier met je BOX:......
Congrats.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef GizartFRL het volgende:
Te vroeg
Te laat
je weet hoe het gaat.
Veel plezier met je BOX:......
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:52 schreef danny91184 het volgende:
33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |