quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voetbal
PSV
Kampioensschaal in Eindhoven
ajax
De vaten waar pillen van 1 gram in zitten zitten minder vol.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef Kikker_kermit het volgende:
De pillen zijn niet groter, en het vat ook niet. en je mag niet elke ton wegen, je mag maar in totaal 1x wegen.
Nee, dat ook niet. Je kan het qua uiterlijk niet zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:49 schreef Birra het volgende:
[..]
De vaten waar pillen van 1 gram in zitten zitten minder vol.
Maar daar heb je verdomd weinig aanquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als je de tonnen stapelt op een weegschaal, weeg je in theorie maar 1 keer......
Ja, maar dan klopt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Je kan het qua uiterlijk niet zien.
Niet als je ze stuk voor stuk erop zet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar daar heb je verdomd weinig aan
Je haalt 1 pil uit ton 1, 2 uit ton 2 etc.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:35 schreef Kikker_kermit het volgende:
Zijn er geen andere manieren om achter te komen waar het noorden is ?![]()
Moet je zoiets doen.
Ik weet nog wel een ander leuk raadsel.
Je hebt 9 tonnen met pillen erin. Je mag 1x wegen, en in alle tonnen zitten pillen van 1 gram, behalve in eentje dara zijn de pillen 2gram. Hoe weetje dan welke pillen 2 gram zijn?
Juistquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef Birra het volgende:
[..]
Niet als je ze stuk voor stuk erop zet.
Ja doe maar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
De pillen zijn gewoon van zwaardere stof gemaakt, die er wel hetzelfde uitzien ofzo weet ik veel
En je mag ze er niet stuk voor stuk opzetten..![]()
Moet ik het verklappen?![]()
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
Oke.
Kijk je pakt uit de 1e ton 1 pil. Uit de 2e ton 2 pillen, uit de 3e ton 3 pillen etc. etc.
Dan kijk je dus op hoeveel je uitkomt, en dan zie je dus het verschil met als alles 1 gram zou zijn. En stel dat ton 1 pillen van 2 gram heeft, is er dus in totaal 1 gram teveel, bij ton 2 2 gram etc etc.
Snappie ?![]()
Die snapte ik ook niet.quote:
quote:
Je mag maar 1 vraag stellen aan 1 van die kerelsquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vraag aan de ene wie van de 2 de waarheid spreekt, en vraag aan de andere de weg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |