Waar hadden we het over?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Vergeet het dan maar snel. Is ook veel te verwarrend.![]()
Dit kan niet, want priesters mogen officieel niet trouwen c.q. kinderen krijgen. Een dominee hoeft zich niet aan het celibaat te houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Kind van een geestelijke?
Sorry Nem, maar dominee was hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Kind van een dominee!
De term geestelijke is te ruim, dat kan zowel een priester/pastoor als een dominee zijn. Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een dominee is dus geen geestelijke?
Dat bepaalt qonman dan nog altijd of dat te ruim isquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De term geestelijke is te ruim, dat kan zowel een priester/pastoor of een dominee zijn. Zie mijn vorige post.
Een dominee is wel een geestelijkequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een dominee is dus geen geestelijke?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Uit de film la Dolce Vita.
Niet zo snel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Bertold Brecht?
Nee, ik was spot on.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een dominee is wel een geestelijke
maar niet alle geestelijken zijn dominee
maar je zat heel dichtbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |