Mijn bronnen spreken van pastors. Iets wat in mijn woordenboek wordt omschreven als "priests in protestant churches.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Protestantse pastores bestaan niet, dat zijn dominees.
Volgens Wiki is Merkel bijvoorbeeld de dochter van een lutherse dominee.
Een elder is zoiets als een ouderling in de protestantse kerk.
Gaat er wel eens een vraag voorbij die jij beantwoordt waar jij níet over zeurt, Nem?
Maringo +1quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn bronnen spreken van pastors. Iets wat in mijn woordenboek wordt omschreven als "priests in protestant churches.
Een elder is niet persé een ouderling. En een ouderling is dus geen dominee. Ergo...de lijst klopt niet.
Dat is zeker gek. Ik ben zelf namelijk helemaal geen zeurpiet, en iedereen weet dat hierquote:En dat laatste: heel gek, maar altijd alleen als jij in de buurt bent.
Geen zeurpiet maar wel dom zitten gapenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is zeker gek. Ik ben zelf namelijk helemaal geen zeurpiet, en iedereen weet dat hier
het is nml niet bekend of het een ster of planeet isquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:51 schreef wyccie het volgende:
Een ster is toch nooit een planeet?
nop, venus is ook fout, het is buiten ons zonnestelselquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
de zon?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is zeker gek. Ik ben zelf namelijk helemaal geen zeurpiet, en iedereen weet dat hier
nopquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
Betelgeuze? (Of is dat een nevel?)
Dan zat ik er niet eens zo ver naast.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:01 schreef Maringo het volgende:
- de naam bestaat uit twee delen, eerst twee letters, dan nog een naam.
Ja, dat zei je de eerste keer ook alquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:05 schreef Maringo het volgende:
ik las de vraag nog es, maar heb hm niet heel duidelijk gesteld:
ben dus op zoek naar de grootste ster/planeet, die ooit ontdekt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |