Je hebt nooit honger, je hebt trek. Kindjes in Afrika hebben honger.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:
ik heb meestal honger dan ga ik eten en heb ik al gauw geen trek meer en dan heb ik na een uur alweer honger.
Belde ook net mijn pa en ma, zitten ze op een of ander terras waardoor we pas om 7 uur/half 8 gaan eten lekker dan .. naja heb maar een soepje opgewarmd.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je hebt nooit honger, je hebt trek. Kindjes in Afrika hebben honger.
nee ik heb ook gewoon honger. kindertjes in afrika moeten hun mond houden en niet zo zeuren over het feit dat hun pappie en mammie het land daar verzieken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hadden pappie en mammie maar een vak moeten leren! Wie wordt er tegenwoordig nou nog houtsprokkelaar.... Dat is echt niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika hebben trek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat is altijd zo tiefus irritant als mensen dat zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Waarom krijg je een kind wanneer je het niet kan voeden ? Kut maquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef heiden6 het volgende:
Trek? Trek? In Europa hebben ze trek!
Hier hebben we gewoon honger!
(-moeder van een Somalische kleuter)
Vanuit een Somailisch internetcafe mag ik hopen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef heiden6 het volgende:
Trek? Trek? In Europa hebben ze trek!
Hier hebben we gewoon honger!
(-moeder van een Somalische kleuter)
Er worden nu ook kinderen immuum voor AIDS.. amerika heeft gefaald !quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trouwens.... Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben AIDS. En AIDS bederft de eetlust.
Mager? De kindjes die ik jammerend op tv zie bedelen voor voer hebben allemaal een dikke pens!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:30 schreef ScienceFriction het volgende:
In Afrika is helemaal geen honger... da's een fabel van de linkse kerk
Het mager zijn is gewoon een modebeeld...![]()
Jij verdient een klap in je gezicht weetje datquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Deze gaat in mijn sig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trouwens.... Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben AIDS. En AIDS bederft de eetlust.
Pepernotenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:36 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
pak een zak pepernoten
doe ik ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |