Boh gekquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Yup same here weetzelluf
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Yup same here weetzelluf
Nee, ze zijn op vakantie. Ik heb het de buurvrouw verteld maar ze wilde nog niet neukenquote:
Druk mee bezig nu, wel zwaar hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:26 schreef Logitik het volgende:
Koop een dumbelletje en werk de linker bij
Je biceps zijn erg makkelijk om te trainenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Druk mee bezig nu, wel zwaar hoor
bij mij juist andersom, me linker is echt 3/4 cm groter dan me rechter. En ik schrijf met rechts en doe allesmet rechts...maarja shit happensquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:56 schreef Biefstuk het volgende:
is groter dan mijn linker biceps!
Ik stond mezelf te bewonderen in de spiegel en toen zag ik dat mijn rechterarm gewoon 2 centimeter groter is dan mijn linkerarm, arrggh, ik durf niet meer gezamenlijk te douchen na het honkballen :'( :'(
Iemand anders met dit probleem?
hoe heet die ziekte ook alweer?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:57 schreef 61neorej het volgende:
Mijn rechterbeen is 2 keer zo groot qua omtrek als mijn linker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is meer dat mijn linkerbeen erg dun is, en mijn rechterbeen normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lokaal gigantisme.
Sjoo heá!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lokaal gigantisme.
Deed ik ook als het mogelijk was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:23 schreef Sjibble het volgende:
Bij ons is de lift altijd traag, dus ga ik altijd met de trap en slinger ik via die palen van de hekken zeg maar naar beneden, veel sneller, weet!!
Je biceps zijn juist een van de moeilijkste spieren om op te concentreren... je train al snel veel meer je triceps etc..quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:29 schreef Logitik het volgende:
[..]
Je biceps zijn erg makkelijk om te trainenHoeveel verschillende oefeningen doe je?
Hoe kun je dat nu zo nauwkeurig meten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:33 schreef oorsnot het volgende:
[..]
bij mij juist andersom, me linker is echt 3/4 cm groter dan me rechter. En ik schrijf met rechts en doe allesmet rechts...maarja shit happens
Vast geen horlogemakerquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lokaal gigantisme.
Armpje drukken? Met links uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:56 schreef Biefstuk het volgende:
is groter dan mijn linker biceps!
Ik stond mezelf te bewonderen in de spiegel en toen zag ik dat mijn rechterarm gewoon 2 centimeter groter is dan mijn linkerarm, arrggh, ik durf niet meer gezamenlijk te douchen na het honkballen :'( :'(
Iemand anders met dit probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |