Wat dacht je van een niet te versmaden "Alberta clipper"quote:Op donderdag 20 september 2007 01:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit ook tussen de Great Lakes in.
Ja het kan raar lopen in dit gebied, de wind uit het noorden van Canada en dan ook nog eens de 'Lake effects' zoals ze dat noemen. Staat garant voor een paar goede wintermaanden met veel sneeuw en sneeuwstormen, ook wel 'blizzards'.
Ze hebben de laatste paar jaar telkens ongelijk gekregen, vorige jaar werd een koude winter voorspeld en vervolgens een snik hete zomerquote:
Als je elk jaar blijft roepen dat er een koude winter komt krijg je vanzelf wel een keer gelijk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ze hebben de laatste paar jaar telkens ongelijk gekregen, vorige jaar werd een koude winter voorspeld en vervolgens een snik hete zomer
Kijk dat is het betere werk. Als ik dat soort beelden zie dan gaat het alweer kriebelen en wens ik dat de zomer snel voorbij isquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:18 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Stukje zuidelijker gaan, naar de eifel of de ardennen. Sneeuw zat in de winter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zwitserland:quote:Winter in Noord-Spanje
MADRID - In het noorden van Spanje is donderdag de winter ingetreden. Door sneeuwval was er in verscheidene regio's een winterlandschap te zien, reden voor veel inwoners om van het ongebruikelijk vroege fenomeen te genieten, aldus Spaanse media.
Zelfs in de bergachtige streken van Noord-Spanje is sneeuwval in deze fase van de herfst zeldzaam.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Fredo55 het volgende:
[afbeelding]
Dat betekend sneeuw voor de Ardennen.
![]()
Mooi, sterft die godverdomde muggenkolonie die elke avond voor mn slaapkamerraam hangt te wachten op een kiertje om binnen te dringen eindelijk eens uit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef Fredo55 het volgende:
De kans is idd klein.![]()
''Wanneer het zwaartepunt van hogedruk opschuift in de richting IJsland of Skandinavië, zoals de lange termijn al wat aangeeft, kunnen we de eerste nachtvorsten verwachten.''
idem hier, weg met die rotbeesten, kon deze waardeloze zomer amper buiten zitten omdat ze er nog waren. Maar geef mij maar 30 nachten -5 dan bel ik Evert van Benthem ook ffquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi, sterft die godverdomde muggenkolonie die elke avond voor mn slaapkamerraam hangt te wachten op een kiertje om binnen te dringen eindelijk eens uit.
4 nachten met -5 is toch het minste wat er nodig is om dat parasietenspul uit te roeien!
Juist, dat moeten we hebben !quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Fredo55 het volgende:
[afbeelding]
Dat betekend sneeuw voor de Ardennen.
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:39 schreef r.liong het volgende:
zou ut? Zo te zien wordt het een slechte winter als ik de weer-experts mag geloven
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:39 schreef r.liong het volgende:
zou ut? Zo te zien wordt het een slechte winter als ik de weer-experts mag geloven
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:07 schreef Fredo55 het volgende:
Nog een webcamfoto van Valloire:
[afbeelding]
Volgende week geven ze warmer weer af,dus het zal wel gaan dooien.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:40 schreef milo. het volgende:
[..]
Nou dat nodigt niet echt uit voor een wintersport vakantie he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |