als je me de tabs geeft komt het vanzelf goed hahaha!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geen probleem. Zo, dan kan je nu dus alles van ons spelen en kan ik mooi bier gaan drinken![]()
Dat wordt dus 8 december in het Podiumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die mt2 raak je aan de straatstenen niet kwijt vrees ik. We kunnen wel een keer naar een hele slechte band gaan kijken, dan kan iedereen zijn mt2 meenemen en ermee gooien.
Kan me herinneren dat iemand 'm had gebruikt om m achter een wiel van zijn auto te plaatsen en zo de auto te blokkeren, terwijl hij m aan het maken was...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die mt2 raak je aan de straatstenen niet kwijt vrees ik. We kunnen wel een keer naar een hele slechte band gaan kijken, dan kan iedereen zijn mt2 meenemen en ermee gooien.
dat ding doet het wss nog steeds ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat iemand 'm had gebruikt om m achter een wiel van zijn auto te plaatsen en zo de auto te blokkeren, terwijl hij m aan het maken was...
Die staan wel op de websitequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je me de tabs geeft komt het vanzelf goed hahaha!
Info + foto's??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ruilen tegen een epiphone les paul special II?![]()
![]()
Ja voor een LP wel, maar voelt verder niet onnatuurlijk ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat zit die pickup switch op een vreemde plek
ben benieuwdquote:FourReasons heeft een grote zaal met het mooiste theaterpodium van Leiden.
In de edit functie weet ik het wel... je mixdown in je edit laden en dan file>file info...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je in Adobe Audition de Track Information toevoegen, naam artiest jaar enz ?
quote:
Draadloosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
psst... snoertje...
Voor de rest, coole foto
Garland:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik mis alleen de tabs van garland en van a dance with the insane, helaas![]()
1 2 3 | b-12-12-10-10-12-12-10-10-12-10| 2X 8-8-7-7-5 8-8-7-7-8 g---9---9--9--9---9--9--9---9--9---9| 7-7-7-7-5 7-7-7-7-5 |
Wij stemmen 2 stappen terug naar Cquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm klinkt ietwat hoger dan dat het in het nummer klinkt...
ik zal het vast wel fout spelen haha
okay, vooruitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
Dus... klopt die E B en G niet he!
*denkt ff en probeert het nogmaals*
Het middenstuk gaat nog even ietsje anders, maar borduurt wel voort op die riff.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:37 schreef Aresdreams het volgende:
klinkt al beter ja
en zit aardig op lijn wat ik er al bij speelde
Die rechterhand lijkt idd wel erg grootquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb jij nou kolenscheppen als handen of lijkt dat nou zo?![]()
Okee bedankt ik ga het proberen. Kan je een wav file voor op je cd ook taggen ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In de edit functie weet ik het wel... je mixdown in je edit laden en dan file>file info...
en dan opslaan als mp3
Succes vanavond
BTW: Moet je de snaren niet een paar dagen rekken? Zeker met zo'n Floyd Rose, wil het nog wel eens gebeuren dat de eerste dagen de snaren snel ontstemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |