Serieus he ik wou net gaan posten :quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:08 schreef SNArky het volgende:
Volgens mij ziet dribbel nu groen van jaloezie.
Nouja er zijn in Leeuwarden en Drachten toch ook wel wat andere mogelijkheden voor optredens?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Deansensitized het volgende:
Leeuwarden [afbeelding]
We hadden er net zo'n zin in man [afbeelding]
Herkenbaar, heerlijk he nachts muziek maken wanneer iedereen slaapt. Klinkt lekker, erg melancholisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef CoiLive het volgende:
Heb deze nacht een nieuw nummer gemaakt. Het gaat over de wereld die tot een einde komt. Er moet nog tekst bij komen in de vorm van een monoloog. Kan nummer lijkt hierdoor nogal lang en eentonig. Hoewel dat eigenlijk ook zo moet. Gewoon lekker lang en slepen maar.
En nu maar snel naar school zonder slaap
Het nummer: World's Ending.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=645945
Er komen langzaam aan wat meer instrumentjes bij. Het duurt in totaal 4:50 minuten
Ja, en Mukkes [Leeuwarden] bijvoorbeeld ook wel. Nu eerst maar naar onze demo opnames toewerkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja er zijn in Leeuwarden en Drachten toch ook wel wat andere mogelijkheden voor optredens?
De Gloppe en Iduna moeten bijvoorbeeld wel te regelen zijn.
Haha, ja dat zou wel een erg Drentse oplossing zijn!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Cynic: gewoon wat blokken turf d'r tussen om te klemmen joh, oldschool.
We zijn gevraagd om op 8 december in het podium (hgv) te gaan spelen
Wordt het eerste optreden weer sinds 31 december
Pofferdrommeltjes,... klinkt goed hoor! Hoe hebben jullie het opgenomen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach deze er ook maar gelijk achteraan
http://media.putfile.com/4th-24
1-2-tjes in het chorus komen niet helemaal goed uit de verfmaar okee
![]()
Klinkt goed hoor! Doet me altijd aan de laatste nummertjes op CD's denken... zoals Final Cut van Coheed and Cambria etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef CoiLive het volgende:
Heb deze nacht een nieuw nummer gemaakt. Het gaat over de wereld die tot een einde komt. Er moet nog tekst bij komen in de vorm van een monoloog. Kan nummer lijkt hierdoor nogal lang en eentonig. Hoewel dat eigenlijk ook zo moet. Gewoon lekker lang en slepen maar.
En nu maar snel naar school zonder slaap
Het nummer: World's Ending.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=645945
Er komen langzaam aan wat meer instrumentjes bij. Het duurt in totaal 4:50 minuten
Dankje, toneport en drums met ezdrummerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pofferdrommeltjes,... klinkt goed hoor! Hoe hebben jullie het opgenomen?
Eigenlijk weinig op te merken, maar misschien kunnen sommige tweede stemmen bij '4th' iets meer ge-timed zoals "down on your knees..." (damn dit gaat over cocksmoken??)
voor de rest cool hoor
quote:[Down on your knees]
When you’re blowing me!
[Be who you can be!]
Is what I wanna see!
I think I want <you>
Oh zo 1-2-tjes...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dankje, toneport en drums met ezdrummer
Ja klopt dat bedoelde ik met die 1-2-tjes die niet lekker vloeiend lopen
[..]
Geen probleem. Zo, dan kan je nu dus alles van ons spelen en kan ik mooi bier gaan drinkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
zo jullie vullen het topic alweer aardig snel haha
hey Cynic, thanks nog voor die delay setting van 363, klinkt lekker! (ik weet het, was al weer heel lang geleden, maar toch, geloof zelfs ergens in mei al...)
ruilen tegen een epiphone les paul special II?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
Even spammen [afbeelding]
[TK] Ibanez SA 120
Dat zijn de akkoorden die je vingers pakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hoi,
Ik ben net begonnen met de gitaar en probeer nu akkoorden te leren. Nu stond er in m'n leerboekje iets raars in, dat niet zo duidelijk werd uitgelegd. Ik hoop dat jullie me als ervaren gitaristen zijnde verder kunnen helpen![]()
Een voorbeeld wat het is:
[afbeelding]
Boven staan C en E. Is het de bedoeling dat je deze akkoorden in combinatie met onderstaande muziek speelt? En hoe zou je dat dan doen?
Ik heb gezocht op het Internet, maar daar ik niet precies weet waar ik naar moet zoeken en ik voornamelijk voorbeelden van chords tegenkom, post ik het hier.
Alvast bedankt![]()
ruillen tegen een Boss MT-2? (met uiteraard bijbetaling van jouw kant)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
epiphone les paul special II?
whahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
ruillen tegen een Boss MT-2? (met uiteraard bijbetaling van jouw kant)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
ruillen tegen een Boss MT-2? (met uiteraard bijbetaling van jouw kant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |