Geen probleem. Zo, dan kan je nu dus alles van ons spelen en kan ik mooi bier gaan drinkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
zo jullie vullen het topic alweer aardig snel haha
hey Cynic, thanks nog voor die delay setting van 363, klinkt lekker! (ik weet het, was al weer heel lang geleden, maar toch, geloof zelfs ergens in mei al...)
ruilen tegen een epiphone les paul special II?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
Even spammen [afbeelding]
[TK] Ibanez SA 120
Dat zijn de akkoorden die je vingers pakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hoi,
Ik ben net begonnen met de gitaar en probeer nu akkoorden te leren. Nu stond er in m'n leerboekje iets raars in, dat niet zo duidelijk werd uitgelegd. Ik hoop dat jullie me als ervaren gitaristen zijnde verder kunnen helpen![]()
Een voorbeeld wat het is:
[afbeelding]
Boven staan C en E. Is het de bedoeling dat je deze akkoorden in combinatie met onderstaande muziek speelt? En hoe zou je dat dan doen?
Ik heb gezocht op het Internet, maar daar ik niet precies weet waar ik naar moet zoeken en ik voornamelijk voorbeelden van chords tegenkom, post ik het hier.
Alvast bedankt![]()
ruillen tegen een Boss MT-2? (met uiteraard bijbetaling van jouw kant)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
epiphone les paul special II?
whahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
ruillen tegen een Boss MT-2? (met uiteraard bijbetaling van jouw kant)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
ruillen tegen een Boss MT-2? (met uiteraard bijbetaling van jouw kant)
als je me de tabs geeft komt het vanzelf goed hahaha!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geen probleem. Zo, dan kan je nu dus alles van ons spelen en kan ik mooi bier gaan drinken![]()
Dat wordt dus 8 december in het Podiumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die mt2 raak je aan de straatstenen niet kwijt vrees ik. We kunnen wel een keer naar een hele slechte band gaan kijken, dan kan iedereen zijn mt2 meenemen en ermee gooien.
Kan me herinneren dat iemand 'm had gebruikt om m achter een wiel van zijn auto te plaatsen en zo de auto te blokkeren, terwijl hij m aan het maken was...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die mt2 raak je aan de straatstenen niet kwijt vrees ik. We kunnen wel een keer naar een hele slechte band gaan kijken, dan kan iedereen zijn mt2 meenemen en ermee gooien.
dat ding doet het wss nog steeds ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat iemand 'm had gebruikt om m achter een wiel van zijn auto te plaatsen en zo de auto te blokkeren, terwijl hij m aan het maken was...
Die staan wel op de websitequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je me de tabs geeft komt het vanzelf goed hahaha!
Info + foto's??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ruilen tegen een epiphone les paul special II?![]()
![]()
Ja voor een LP wel, maar voelt verder niet onnatuurlijk ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat zit die pickup switch op een vreemde plek
ben benieuwdquote:FourReasons heeft een grote zaal met het mooiste theaterpodium van Leiden.
In de edit functie weet ik het wel... je mixdown in je edit laden en dan file>file info...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je in Adobe Audition de Track Information toevoegen, naam artiest jaar enz ?
quote:
Draadloosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
psst... snoertje...
Voor de rest, coole foto
Garland:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik mis alleen de tabs van garland en van a dance with the insane, helaas![]()
1 2 3 | b-12-12-10-10-12-12-10-10-12-10| 2X 8-8-7-7-5 8-8-7-7-8 g---9---9--9--9---9--9--9---9--9---9| 7-7-7-7-5 7-7-7-7-5 |
Wij stemmen 2 stappen terug naar Cquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm klinkt ietwat hoger dan dat het in het nummer klinkt...
ik zal het vast wel fout spelen haha
okay, vooruitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
Dus... klopt die E B en G niet he!
*denkt ff en probeert het nogmaals*
Het middenstuk gaat nog even ietsje anders, maar borduurt wel voort op die riff.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:37 schreef Aresdreams het volgende:
klinkt al beter ja
en zit aardig op lijn wat ik er al bij speelde
Die rechterhand lijkt idd wel erg grootquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb jij nou kolenscheppen als handen of lijkt dat nou zo?![]()
Okee bedankt ik ga het proberen. Kan je een wav file voor op je cd ook taggen ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In de edit functie weet ik het wel... je mixdown in je edit laden en dan file>file info...
en dan opslaan als mp3
Succes vanavond
BTW: Moet je de snaren niet een paar dagen rekken? Zeker met zo'n Floyd Rose, wil het nog wel eens gebeuren dat de eerste dagen de snaren snel ontstemmen.
hmmm, ik speelde dus op de G snaar na, al het geen wat kloptequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het middenstuk gaat nog even ietsje anders, maar borduurt wel voort op die riff.
Voor Garland gebruik je trouwens ook net even een ander delaygeluid dan bij nummers als Hollow World en Dance with the Insane. Bij die laatste nummers zijn de delayvolumes net even iets hoger
1 |
Die heeft mijn broer, echt lelijk geluid imho.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
[TK] Ibanez SA 120
Over wat voor versterker speelt je broer dan? Andere pickups kun je d'r (als het moet) zo inbouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef Zygje het volgende:
[..]
Die heeft mijn broer, echt lelijk geluid imho.
Ligt dan aan de versterker afstelling van je broer denk ik, dikke scheurplank man, geluid is prima in ordequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef Zygje het volgende:
[..]
Weet niet wat je broer dan verkeerd doet maar ik vind het echt een relaxe gitaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef Zygje het volgende:
[..]
Schattige trouwfoto welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
[TK] Ibanez SA 120
blijft een leuke amp, voor het geld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef Zygje het volgende:
Op een line 6 spider II vind ik hem in ieder geval niet lekker klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |