quote:Op maandag 17 september 2007 07:39 schreef McWurth het volgende:
[afbeelding]
en me chicko. chicko is ontzettend slim. ze bekijkt altijd alles goed en probeert het daarna na te doen. ze kan dan ook als enigste de koelkast openen deuren openmaken in kastjes kruipen, weet precies wanneer ze wat lekkers krijgt of wanneer ik iets voor mij eigen pak allemaal van die kleine dingetjes die ze "gewoon" weet.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Willen wij weten welke poesjes admiraal?
Het is wel een scheetje zeg
quote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef Kptelmo het volgende:
Hier dan eindelijk ook onze 2 poezen
Eerst Ripley...
[afbeelding]
en later kwam daar Roxie nog bij...
[afbeelding]
Ripley is een lieve asielpoes die volgens mij heel wat meegemaakt heeft. Ze mist een boel tanden en is heel schichtig. Ze zal nooit iets doen wat niet mag en zelfs als ze iets mag, kijkt ze liever eerst even de kat uit de boom.
Roxie is alles wat Ripley niet is..... samengevat: mijn armen (en benen en rug en...) zien eruit alsof ik meespeelde in Passion of the Christ.
Sterkte...quote:Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef CecilBDemented het volgende:
heb de mijne vandaag moeten laten inslapen.ben er verdrietig van.
helaas niet katten hebben de eigenschap om niet te laten merken dat ze ziek zijn totdat het vaak te laat is.quote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Bah![]()
Was instellen op insuline niet meer mogelijk?
Zo heb ik mijn diabeetje nog 2 en half jaar kunnen redden.
Klopt ja. Zodanig zelfs dat ook een DA niet altijd kan vinden wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:31 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
helaas niet katten hebben de eigenschap om niet te laten merken dat ze ziek zijn totdat het vaak te laat is.
zo ook met mijn kat we kwamen er te laat achter.![]()
hij had een waarde van 29 wat eigenlijk 2,8 moet zijn.
ook zijn spieren waren aangetast van alles. het ging niet echt goed wat doping de wonderen.
we hebben zins de diagnose en de doping de kat nog 3 maanden kunnen houden tot het vandaag echt te slecht ging. en het een lijdensweg voor het beestje werd.
maar ik ga naar het asiel om te kijken of er een geschikt katje of poesje te vinden is,
die beestjes verdienen gewoon een kans
Sterkte!quote:Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef CecilBDemented het volgende:
heb de mijne vandaag moeten laten inslapen.ben er verdrietig van.
Deze dame wordt 16 jaar geschatquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hoe oud is deze mooie dame ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |