abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53235572

google die in de gang ligt te pitten. Google is een half wilde kater die op de lijst stond om ingeslapen te worden om dat ze in het asiel dachten dat er niks mee gedaan kon worden. hij is dan volgens hun ook niet aaibaar. Je zou hem eens moeten horen als tie geaaid word lijkt wel wel een dieselvrachtwagen zo hard!!

en me chicko . chicko is ontzettend slim. ze bekijkt altijd alles goed en probeert het daarna na te doen. ze kan dan ook als enigste de koelkast openen deuren openmaken in kastjes kruipen, weet precies wanneer ze wat lekkers krijgt of wanneer ik iets voor mij eigen pak allemaal van die kleine dingetjes die ze "gewoon" weet.
pi_53235888
quote:
Op maandag 17 september 2007 07:39 schreef McWurth het volgende:

[afbeelding]

en me chicko . chicko is ontzettend slim. ze bekijkt altijd alles goed en probeert het daarna na te doen. ze kan dan ook als enigste de koelkast openen deuren openmaken in kastjes kruipen, weet precies wanneer ze wat lekkers krijgt of wanneer ik iets voor mij eigen pak allemaal van die kleine dingetjes die ze "gewoon" weet.
pi_53253968
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Willen wij weten welke poesjes admiraal?
Het is wel een scheetje zeg
nee het waren lieve poesjes waar we naar keken maar wel parende poes en kater
  maandag 17 september 2007 @ 20:59:56 #279
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_53254556
Hier dan eindelijk ook onze 2 poezen

Eerst Ripley...

en later kwam daar Roxie nog bij...

Ripley is een lieve asielpoes die volgens mij heel wat meegemaakt heeft. Ze mist een boel tanden en is heel schichtig. Ze zal nooit iets doen wat niet mag en zelfs als ze iets mag, kijkt ze liever eerst even de kat uit de boom.

Roxie is alles wat Ripley niet is..... samengevat: mijn armen (en benen en rug en...) zien eruit alsof ik meespeelde in Passion of the Christ.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  maandag 17 september 2007 @ 21:15:05 #280
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53255168
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef Kptelmo het volgende:
Hier dan eindelijk ook onze 2 poezen

Eerst Ripley...

[afbeelding]

en later kwam daar Roxie nog bij...

[afbeelding]

Ripley is een lieve asielpoes die volgens mij heel wat meegemaakt heeft. Ze mist een boel tanden en is heel schichtig. Ze zal nooit iets doen wat niet mag en zelfs als ze iets mag, kijkt ze liever eerst even de kat uit de boom.

Roxie is alles wat Ripley niet is..... samengevat: mijn armen (en benen en rug en...) zien eruit alsof ik meespeelde in Passion of the Christ.

Ripley heeft hetzelfde bekkie als ons Droopje.
Goed van je dat je een dier uit het asiel hebt gehaald!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_53256091

pi_53256198
aaahhhh, ze duimt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_53256353
heb de mijne vandaag moeten laten inslapen. ben er verdrietig van.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 17 september 2007 @ 21:54:07 #284
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53256470
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef CecilBDemented het volgende:
Sterkte...
Hoe oud was poezz?

pi_53256727
8 jaar maar was suiker patiënt maar heeft het pas op het laatste moment laat merken waardoor het eigenlijk al te laat was. maar nu was hij zo aan het leiden elke keer alles uit kotsen En zo
vreselijk uit gemagerd in korte tijd gewoon te erg vandaar dat ik hem uit zijn lijden heb verlost.

toen ik hem bij een alcoholist weghaalde met 4 weken was ie op leven na dood heb ik hem kunnen redden en zijn zus ook. alleen heeft hij met 8 jaar toch de strijd buil erbij neergelegd
  maandag 17 september 2007 @ 22:05:00 #286
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53256799
Bah

Was instellen op insuline niet meer mogelijk?
Zo heb ik mijn diabeetje nog 2 en half jaar kunnen redden.
pi_53260956
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Bah

Was instellen op insuline niet meer mogelijk?
Zo heb ik mijn diabeetje nog 2 en half jaar kunnen redden.
helaas niet katten hebben de eigenschap om niet te laten merken dat ze ziek zijn totdat het vaak te laat is.
zo ook met mijn kat we kwamen er te laat achter.
hij had een waarde van 29 wat eigenlijk 2,8 moet zijn.
ook zijn spieren waren aangetast van alles. het ging niet echt goed wat doping de wonderen.

we hebben zins de diagnose en de doping de kat nog 3 maanden kunnen houden tot het vandaag echt te slecht ging. en het een lijdensweg voor het beestje werd.

maar ik ga naar het asiel om te kijken of er een geschikt katje of poesje te vinden is,
die beestjes verdienen gewoon een kans
pi_53263288
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:31 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

helaas niet katten hebben de eigenschap om niet te laten merken dat ze ziek zijn totdat het vaak te laat is.
zo ook met mijn kat we kwamen er te laat achter.
hij had een waarde van 29 wat eigenlijk 2,8 moet zijn.
ook zijn spieren waren aangetast van alles. het ging niet echt goed wat doping de wonderen.

we hebben zins de diagnose en de doping de kat nog 3 maanden kunnen houden tot het vandaag echt te slecht ging. en het een lijdensweg voor het beestje werd.

maar ik ga naar het asiel om te kijken of er een geschikt katje of poesje te vinden is,
die beestjes verdienen gewoon een kans
Klopt ja. Zodanig zelfs dat ook een DA niet altijd kan vinden wat er aan de hand is.
Gecondoleerd hoor.

En fijn dat je een ander asielpoesje gaat zoeken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:26:42 #289
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53276354
Hier ook even: Ziggy!
Vandaag uit het asiel gehaald en nu al helemaal thuis

Niet de beste foto's, maar het geeft een idee

De IKEA bij met kattenkruid is nu al een hit!

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_53276908
Hoe oud is deze mooie dame ?
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:46:35 #291
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_53276960
Wat een scheetje (flufhaar )!
In me Burberry......
pi_53276981
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef CecilBDemented het volgende:
Sterkte!
pi_53278083
Bliss wat een schatje en CecilBDemented, sterkte
De één komt en de ander gaat
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:23:25 #294
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53278254
Ik lees gewoon over CecilBDemented heen... Wat sneu, gecondoleerd
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hoe oud is deze mooie dame ?
Deze dame wordt 16 jaar geschat Door de experts dan, ik vind haar eruit zien als hoogstens 4 jaar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:36:04 #295
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_53283499
Echt waar?? Ik had dr ook jong geschat!
In me Burberry......
pi_53283701
Onze Kimmy is weer terug. Ze was een paar dagen zoek maar opeens stond ze weer voor de deur met Tijgertje. Morgen zal ik wel foto's maken (als ik ze kan vinden).
pi_53285510

De kat die al een maand niet hier is weg te slaan. Ze knuffelt je helemaal plat, en als je niet genoeg aandacht geeft klimt ze op je hoofd En ik weet niet van wie ze is, maar ze blijft maar binnenkomen. Laatst lag ze ineens heel sneaky op m'n bed en vanavond heeft ze samen met mij op de bank liggen tukken. Nu is ze weer buiten, want ze heeft vast ergens een baasje die zich afvraagt waar zijn/haar knuffelbeestje rondhangt.
pi_53286958

morgen gaat ze verhuizen
pi_53288243
Alle dieren hier bij mij thuis zijn gek op een laserstraal, zelfs de honden:

woensdag 19 september 2007 @ 10:01:52 #300
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_53293346
Ik ben onlangs twee lieve vriendjes verloren. Van m'n 16e tot m'n 27e zijn ze in mijn leven geweest en de afgelopen jaren heb ik ze minder gezien, helaas.

Sammie (1996-2007), overleden aan tumoren bij haar milt . Hebben mijn ouders in laten slapen omdat ze teveel pijn had en te zwak werd.

en haar zoon Bobo (1997-2007) overleden aan ws een beroerte. Heeft twee aanvallen gehad twee weken nadat z'n moeder was overleden en de tweede werd hem fataal.

Ik heb ze zien opgroeien, heb Sammie een mooi nestje zien krijgen en ik heb barre tijden met ze doorgemaakt. Heb nu zelf al jaren Polle om mijn poezenliefde op te botvieren, maar god, wat grijpt het toch aan, beestjes verliezen .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')