Met deze ene reactie laat jij nogmaals op twee manieren zien dat je niet kan lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die staat in het Mourinho topic, maar dat heb ik je ook al gemeld.
Die quote heb je niet gegeven. Laat maar zien waar, ouwe leugenaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek. En die quote heb ik al een keer of 3 gegeven. Ik blijf niet bezig.
Die quote heb je niet gegeven. Laat maar zien waar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik al drie keer gegeven of zo
Je mag niet iemand personelijk aanvallen, staat een ban op
En nee ik neem je niet serieusquote:Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, in het beste seizoen van Drogba in Frankrijk stond hij in het de topscorerslijst ook nog achter Cisse (die ook geen wereldspits is).
Lees de zin die quote nog eens goed na, woord voor woord:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
een quote ...
De breuk in de wedstrijd tegen Blackburn zag ik live (op TV) en maakte daardoor meer indruk. Daarnaast ook - en dat is wat 'egocentrischer' - omdat het bij de tweede beenbreuk al duidelijk was dat hij niet meer bij LFC zou spelen in het seizoen erop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef Dos37 het volgende:
Vergeet zijn been breuk tegen China ook niet weer
Precies, niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:27 schreef Doc het volgende:
(4) die ook geen wereldspits is (uitleg: Cisse acht ik niet hoger dan Drogba)
Ben je er eindelijk achter gekomen dat er niet staat dat ik Cisse beter vind?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Precies, niet serieus te nemen.
Je goedprater daarna is nog veel grappiger overigens
Een goede spits doet meer dan scoren, Maar ik wil je niet nog meer verwarren dus ik laat het maar daarbij. Dan heb je dadelijk weer een terugslag bij je behandelingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:34 schreef Doc het volgende:
Grappig dat jij iemand die over twee seizoenen gemiddeld 11 PL doelputen maakt een wereldspits vind. Drogba heeft die claim pas in het seizoen 2006-2007 waargemaakt. Niet in maart 2006 wanneer ik die post plaatste. Wil je de Drogba discussie verder aangaan maak je overigens maar een Drogba topic aan
Nou ja, hoeft niet een heel topic over te komen, maar ik wil nog wel even zeggen dat Drogba in 2005-2006 ook al erg goed was. Dat bleek niet vooral uit z'n doelpunten, maar vanwege het in stelling brengen van andere spelers. Pakkend voorbeeld is de uitwedstrijd tegen nota bene Liverpool die met 1-4 gewonnen werd. Drogba scoorde zelf niet, maar bereidde zowat alles voor. Dit even als mijn off-topic opmerking.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Grappig dat jij iemand die over twee seizoenen gemiddeld 11 PL doelputen maakt een wereldspits vind. Drogba heeft die claim pas in het seizoen 2006-2007 waargemaakt. Niet in maart 2006 wanneer ik die post plaatste. Wil je de Drogba discussie verder aangaan maak je overigens maar een Drogba topic aan
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan heb je dadelijk weer een terugslag bij je behandeling
Die wedstrijd die je aanhaalt was de eerste echt zeer goede westrijd dat Drogba bij CFC (ik kan het weten - ik zat toen in het stadionquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, hoeft niet een heel topic over te komen, maar ik wil nog wel even zeggen dat Drogba in 2005-2006 ook al erg goed was. Dat bleek niet vooral uit z'n doelpunten, maar vanwege het in stelling brengen van andere spelers. Pakkend voorbeeld is de uitwedstrijd tegen nota bene Liverpool die met 1-4 gewonnen werd. Drogba scoorde zelf niet, maar bereidde zowat alles voor. Dit even als mijn off-topic opmerking.
quote:Cisse mag Olympique Marseille verlaten
Olympique Marseille neemt mogelijk in de winterstop al afscheid van Djibril Cisse. De Franse spits, die op zoek is naar zijn vorm en veelvuldig op de bank moet plaatsnemen, mag van voorzitter Pape Diouf verder kijken. Lens en enkele clubs uit Engeland zouden interesse hebben. Marseille nam Cisse deze zomer definitief over van Liverpool, nadat de aanvaller het jaar daarvoor op huurbasis belangrijk was geweest voor de Franse club. Dit seizoen wil het echter niet vlotten met de razendsnelle spits. Mamadou Niang krijgt keer op keer de voorkeur, waardoor Cisse genoegen moet nemen met een plek op de bank.
Voor beide partijen verloopt de samenwerking niet als gepland. "We hebben hem deze zomer definitief overgenomen omdat hij garant stond voor doelpunten", vertelde Diouf aan Sport24. "Helaas speelt hij de laatste tijd nauwelijks omdat hij niet goed in zijn vel zit. Voor beide partijen lijkt het me daarom beter om verder te kijken en de samenwerking te beëindigen."
Ondanks de weinig rooskleurige situatie waarin Cisse verkeert, spuwt de spits zijn ongenoegen niet uit in de media. "Dat siert hem", zegt Diouf. "We hebben ook niets tegen de speler, we hebben zelfs een goede band met hem. Als club willen wij ook het beste voor hem. Wanneer hij bij me aanklopt met het verzoek om hem te verkopen, zal ik daarom direct meewerken."
Volgens Franse media zou Lens de aanvaller graag willen overnemen. Diverse Engelse tabloids brengen ook Manchester City en West Ham United met Cisse in verband.
Zeker. Ik heb z'n blessures na LFC niet bijgehouden, maar zeker in z'n tijd dat hij daar onder contract stond was het veel pech...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:37 schreef sjimz het volgende:
Hij heeft ook gewoon een ongelukkig verloop qua blessures gehad.
tot nu toe bitter weinigquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:03 schreef methodmich het volgende:
spelers uit dat team die het verst gekomen zijn denk ik. Ben benieuwd hoeveel hij er in een heel seizoen Ligue 1 in gaat leggen.
Met Diouf en Cisse heeft hij idd niet de makkelijkste spelers binnen gehaald ...quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Keane heeft wel de power om dit soort spelers op de rit te krijgen en belangrijk te maken. Sunderland maakt met goede aankopen een goede ontwikkeling door.
quote:Cissé wil zo snel mogelijk terug naar Engeland
Djibril Cissé staat mogelijk voor een snelle terugkeer naar Engeland. De spits, afgelopen seizoen in dienst van Sunderland, hoopt Olympique Marseille in te ruilen voor een nieuwe club in Engeland.
De aanvaller wordt steeds meer in verband gebracht met The Spurs. Een mogelijk aanbod van Tottenham Hotspur zou Cissé waarschijnlijk meteen accepteren. "Ja, zeker", zo zegt de aanvaller tegenover Sky Sports. "Het is een goed team met een goed stadion en een goede sfeer. Maar op dit moment zijn er alleen maar verhalen."
De 27-jarige aanvaller geeft aan dat hij niet veel keus heeft, geen enkele club heeft toenadering gezocht tot de Fransman. "De enige keuze die ik nu heb is Marseille. Dus op dit moment ben ik een speler van Marseille, maar ik hoop dat ik een club in Engeland kan vinden."
Cissé was voor zijn huurperiode bij Sunderland al eens eerder actief in Engeland. Van AJ Auxerre maakte hij de overstap naar Liverpool, waar hij in twee seizoenen dertien competitiegoals wist te maken.
quote:Ten Cate vindt in Cissé zijn nieuwe spits
Djibril Cissé vervolgt zijn loopbaan in Griekenland bij het Panathinaikos van Henk ten Cate. De transfer van de Franse aanvaller is vrijwel rond, zo bevestigt de Atheense club.
"Cissé zal spoedig in Athene arriveren. Hij zal een medische keuring ondergaan en daarna het contract tekenen", luidt een officiële verklaring van Panathinaikos. De spits komt over van Olympique Marseille, dat hem het afgelopen seizoen verhuurde aan Sunderland.
Hoeveel Panathinaikos betaalt is niet bekendgemaakt, maar naar verluidt ligt de transfersom rond de tien miljoen euro. De 27-jarige Fransman zal bij de nummer twee van Griekenland een meerjarig contract ondertekenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |