kan ik er van beide 1 reserverenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:09 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Items Ordered Price
10 of: Lair (PS3) [Video Game]
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£15.14
- 10 item(s) Gift options: None Change gift options
10 of: Folklore (PS3) [Video Game]
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£15.14
- 10 item(s) Gift options: None Change gift options
Zit te denken om er 20 van te maken...![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Amazon.co.uk is een Brits bedrijf. Gezien Groot Brittanië onder de EU valt is er dus geen sprake van douane heffingen![]()
Voorwaarde is wel dat de vervoerder het btw percentage berekent van het land van bestemming. In het VK is het hoogste btw percentage 17.5%, in NL 19%. Je betaald dus 1.5% meer.
Als je even wacht tot Heavenl Sword uitkomt, dan heb je die met F1 in de starterspack.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:03 schreef mrdjey het volgende:
Ga zo maar eens bij de media markt kijken voor een starters pakker met Ridge Racer 7 en F1
Call of Duty 4 says no.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach was toch al bekent dat de ps3 een kut ding was om voor te programeren ?
was bij de ps2 ook zo
Ik las dat CoD4 op de 360 en pc een stuk mooier was als op de PS3? Maar dat klopt dus niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Call of Duty 4 says no.
Die ontwikkelaars zeggen dat het idd anders is om voor te programmeren, kostte ze 4 maanden om de architectuur uit te doctoren en CoD2 te porten (port was een test-project). Ze hebben de Cell nog niet optimaal kunnen benutten, maar wel voldoende om de game exact hetzelfde er uit te laten zien als de 360-variant.
nope.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik las dat CoD4 op de 360 en pc een stuk mooier was als op de PS3? Maar dat klopt dus niet?
quote:
Motorstorm is de vetste PS3-racer tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef mrdjey het volgende:
Ben meer van de race games.
SuperScopequote:
Ridge Racer 7quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Dan zou ik die nemen. Ridge Racer is een pauperspel
Misschien nog een reden om voor de boxed versie te gaanquote:Warhawk heeft extra beveiligingen tegen sharen
Sinds vandaag is Warhawk te downloaden in de Verenigde Staten en daar is gebleken dat Warhawk extra beveiligingen heeft meekregen om sharen tegen te gaan.
De game wordt aan het account waarmee het gekocht wordt, verbonden. Je kunt dus enkel spelen met de 'eigenaar'. Je kunt wel op een ander apparaat inloggen, maar dan moet je 24 uur lang niet ingelogt zijn op een andere PlayStation 3.
Veel PlayStation 3-bezitters sharen hun in de PlayStation Store gekochte games door in te loggen op elkaars account en vervolgens een game, gratis, te downloaden. Bij Warhawk zal dit dus niet mogelijk zijn en als je deze game dus wilt hebben, zul je deze gewoon moeten kopen voor de volle prijs.
Heb de vorige delen wel allemaal gespeeld, maar het is iets wat je moet diggen. Het is verre van realistisch, maar de zéér arcade gameplay gaan er bij andere wel weer in. Overigens doelde ik met mijn reactie op iets anders, maar goed...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik kan het weten, ik heb de demo gespeeld.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Misschien nog een reden om voor de boxed versie te gaan
Ik wist wel dat ik gister had moeten bestellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:19 schreef Crashcat het volgende:
Ik wist wel dat ik meer had moeten bestellen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |