Lair besteldquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En daar mag Folklore voor Athlon ook bij
http://www.amazon.co.uk/Sony-Folklore-PS3/dp/B000VEA7TE/ref=pd_ts_vg_h__2/202-1495943-5356660?ie=UTF8&s=videogames
En wat de prijzen betreft:
[..]
*** = copy paste.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:35 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Folklore and Lair bestellen en dan hier verkopen voor 40 euro per stuk
Communistquote:
Ik zat met hetzelfde dilema, ik wil ook een ps3 naast m'n Wii. Afgelopen weekend heb ik een paar uurtjes op een ps3 gespeeld. Resistance, Motorstorm, NFS Carbon en RB6 Vegas gespeeld plus zo'n beetje alle demo's die er zijn. Ik kwam tot de conclusie dat op dit moment, voor mij persoonlijk, de ps3 een prijs van 600 euro niet rechtvaardigd. Ik wacht dus nog wel een poosje op betere games en waarschijnlijk een prijsdrop. Ik kan het je ook aanraden, de games stellen niet zwaar telleur maar het is het nog net niet zeg maar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef Henk-B het volgende:
Hoi Jongens,
Ik zie hiet met een vraag.
Ik heb van alle generaties spelcomputer altijd alles gehad.
Met de NES generatie had ik ook een Master System en bij de Playstation tijd had ik ook N64 en een saturn. Deze consoles heb ik nog bijna allemaal.
Nu zit ik dus met de vraag ofdat ik een ps3 er bij zal kopen, ik heb immers al een x360 en een WII.
Alleen deze keer voel ik me nog niet genoodzaakt om een ps3 er bij te kopen, omdat de games het nog niet rechtvaardigen.
Ik had dit ook toen de ps2 uit was en de xbox uit kwam, deze had ook niet zulke dendere spellen om hem er bij te kopen, heb toen ook een tijd gewacht om hem te halen al was het alleen voor XBMC.
Wat zouden jullie doen in dit geval, de PS3 er bij kopen en zo ja voor welke games zouden jullie dat dan doen met in je achterhoofd houdend dat ik al een X360 en een WII heb of wachten.
Vroeger had je altijd van die leuke exclusives op de ps2 zoals PES en GTA deze zijn inmiddels multiplatform waardoor de keuze voor mij bemoeilijkt wordt
ALvast bedankt!
PS ik hou niet van FPS dus Killzone valt al af.
En wel voortdurend in mijn nek lopen te hijgen dat ik nog geen PS3 heb héquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:44 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik zat met hetzelfde dilema, ik wil ook een ps3 naast m'n Wii. Afgelopen weekend heb ik een paar uurtjes op een ps3 gespeeld. Resistance, Motorstorm, NFS Carbon en RB6 Vegas gespeeld plus zo'n beetje alle demo's die er zijn. Ik kwam tot de conclusie dat op dit moment, voor mij persoonlijk, de ps3 een prijs van 600 euro niet rechtvaardigd. Ik wacht dus nog wel een poosje op betere games en waarschijnlijk een prijsdrop. Ik kan het je ook aanraden, de games stellen niet zwaar telleur maar het is het nog net niet zeg maar.
Bedankt voor de PMquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En daar mag Folklore voor Athlon ook bij
http://www.amazon.co.uk/Sony-Folklore-PS3/dp/B000VEA7TE/ref=pd_ts_vg_h__2/202-1495943-5356660?ie=UTF8&s=videogames
En wat de prijzen betreft:
[..]
*** = copy paste.
Items Ordered Pricequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:09 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Items Ordered Price
10 of: Lair (PS3) [Video Game]
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£15.14
- 10 item(s) Gift options: None Change gift options
10 of: Folklore (PS3) [Video Game]
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£15.14
- 10 item(s) Gift options: None Change gift options
Zit te denken om er 20 van te maken...![]()
15pond is op dit moment ¤22. Hou er alleen wel rekening mee dat amazon.co.uk best forse verzendkosten hanteerd voor videospellen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er geen euro calculator in te schakelen op de site van Amazon?![]()
Heb je nog meer goudmijntjes?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er geen euro calculator in te schakelen op de site van Amazon?![]()
Verwaarloosbaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef Sixty4 het volgende:
Wat zijn de verzendkosten?
3pond per bestelling, plus 1 pond per spel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb je nog meer goudmijntjes?
[..]
Verwaarloosbaar![]()
Neequote:
Stuur het maar even naar mij toe, dan controleer ik het wel voor je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net een nieuwe bluetooth headset gekocht bij de mediamarkt geen Jabra maar een andere merk, maar krijg het niet aan de praat.
Ik start mijn PS3 op ga naar het registratiescherm voor headsets druk op zoeken en daar blijft het bij.![]()
Wat doe ik verkeerd? Mijn headset staat gewoon aan, maar mijn PS3 vindt hem niet.
Moet je je headset niet in registratiemode zetten?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net een nieuwe bluetooth headset gekocht bij de mediamarkt geen Jabra maar een andere merk, maar krijg het niet aan de praat.
Ik start mijn PS3 op ga naar het registratiescherm voor headsets druk op zoeken en daar blijft het bij.![]()
Wat doe ik verkeerd? Mijn headset staat gewoon aan, maar mijn PS3 vindt hem niet.
23 pond am cryquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
NeeJe betaald per bestelling 3pond, plus 1 pond per spel. Dus 3+20=23pond aan verzendkosten.
Wat is er slecht aan dan? Ik vond de demo erg leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:17 schreef Crashcat het volgende:
GRAW is echt butt....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PS3 vindt mijn Headset nu wel maar als ik het probeer te registreren krijg ik op het laatst na het invoeren van pincode foutcode 80010009 help?
Eet je even wat hete sambal, dan krijg je binnen no time vette sjit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Is GT Prologue er al? Ik wil vette sjit
Je voert wel de juiste pair code in? Zelf heb ik een BT headset van S.E., en deze werkt perfect. Headset in pair-mode zetten, de PS3 laten zoeken en de paircode opgeven. That's itquote:
Ja gewoon 0000quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:13 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je voert wel de juiste pair code in? Zelf heb ik een BT headset van S.E., en deze werkt perfect. Headset in pair-mode zetten, de PS3 laten zoeken en de paircode opgeven. That's it
Ja, ik zag het ook alquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef Kremers het volgende:
Lair en Folklore staan nu op plaats 1&2 in de verkoopchart van amazon.co.uk's videogame afdeling![]()
Hoe zou dat nu komen![]()
Vraag mij echt af of ze hier geen problemen mee gaan krijgen... Uitgevers vinden het niet zo fijn als een keten hun spel zo goedkoop aanbiedt.
Extra inkomstenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook al
Wordt een leuke maand, oktober: Ratchet&Clank, Lair en Folklore
Als je kijkt naar 2ehandse games die 35 euro kosten, dan ja... Zeker weten dat ik ze kwijt kan raken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:Nu maar hopen dat je ze ook daadwerkelijk kwijt raakt
Maar je gaat er 40 pleuro's voor vragen neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |