abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52747303
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tyfus headset vandaag terug brengen naar de winkel
Ik heb een S.E. HBH-PV702, die werkt perfect en is ook niet al te duur volgens mij

Ik had het geluk dat ik hem gratis bij verlenging van mijn T-Mobile contract kreeg
pi_52748217
hebben ze mijn reply weer gedelete
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52748354
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:32 schreef KoosyNL het volgende:
Leuk die actie op amazon... maar snijiden die zichzelf niet enorm in de vingers?? Het kan toch bijna niet dat ze er nog winst op maken nu...
Misschien wel op de lange termijn. Zo ben ik nu als klant aangetrokken, terwijl ik daar nooit iets kocht.
pi_52748629
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb alle consoles, maar geen geld meer voor games

En jij maar zeggen dat je alle drie de consoles hebt omdat je dan alles kan spelen

Moet je wel het geld hebben
pi_52749301
Slecht nieuws: De prijs van 15pond is wel dergelijk en fout. Kijk maar op amazon.co.uk, daar staat nu 34.99 aangegeven als prijs.

Binnenkort zullen de preorder mensen wel een mailtje krijgen met de melding dat we of de nieuwe prijs moeten betalen, of moeten annuleren.

Helaas, maar was te verwachten
pi_52749651
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef Kremers het volgende:
Slecht nieuws: De prijs van 15pond is wel dergelijk en fout. Kijk maar op amazon.co.uk, daar staat nu 34.99 aangegeven als prijs.

Binnenkort zullen de preorder mensen wel een mailtje krijgen met de melding dat we of de nieuwe prijs moeten betalen, of moeten annuleren.

quote:
Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.

I have checked your order #026-0718689-8038857 and can confirm that
the price of the item "Folklore (PS3)" is 14.95 GBP

I can also confirm that the price of the item "Lair (PS3)" from the
order #026-5261485-4404464 is 14.95 GBP.

Amazon.co.uk always wants to provide a good service to its customers.

Hence, we will honour the prices given at the time of placing the
order.

Please be assured that there will be no changes in the price of the
items.

We hope that we have been able to alleviate your concerns.

Thank you for shopping at Amazon.co.uk.
pi_52749679
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:15 schreef DJ_ het volgende:
hebben ze mijn reply weer gedelete
Wie nou weer?
pi_52749751
ik hoor net van een vriend dat ze bij mediamarkt een ps3 met 2 controllers en 2 spellen naar keuze (keuze uit 5) voor 600 euro verkopen. Heeft iemand hier van gehoord?
pi_52749929
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef capital_P het volgende:
ik hoor net van een vriend dat ze bij mediamarkt een ps3 met 2 controllers en 2 spellen naar keuze (keuze uit 5) voor 600 euro verkopen. Heeft iemand hier van gehoord?
Klopt.

Bij de FRS in Leusden kun je ook kiezen uit 5 spellen waarvan onder andere Genji en Ridge Racer 7
pi_52750071
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Klopt.

Bij de FRS in Leusden kun je ook kiezen uit 5 spellen waarvan onder andere Genji en Ridge Racer 7
GIANT ENEMY CRAB!

pi_52750138
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef capital_P het volgende:
Goede morgen

Dat is het starterspack, en wordt al sinds begin aug. verkocht

En over amazon:
Dat zal een bepaalde medewerker wel op zijn geweten hebben, een 1 ipv 3 ingevoerd

Filmpje van Heavenly Sword, that's a shitload of enemies
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=6411

[ Bericht 10% gewijzigd door Kremers op 28-08-2007 12:35:40 ]
pi_52750493
quote:
1UP Warhawk Review

In fact, Warhawk is an impressive job all around. We can run down a "competent game design" checklist, if you want: Sharp graphics? Check. Smooth framerate? Oh yeah, check. Low latency? Big check: I have yet to encounter one single moment of lag. Easy-to-use online interface and solid community support? Check and check. User-friendly control? A slightly reserved check, only because the novel -- and entirely optional -- motion controls take an awful lot of getting used to. (True, getting used to them is arguably worth the effort if you plan to focus on flight, since it frees up the analog sticks for more precise aiming in the air. But this is counterbalanced by the fact that motion control is an all-or-nothing affair: Enable it for aircraft and it's enabled for tanks and 4x4s as well, which is quite simply a pain.)

It's not easy to create a multiplayer game that's utterly accessible to first-timers and yet varied enough to have serious legs. Sure, it has its share of flaws, and enough areas for improvement to look forward to a sequel or expansion. And paying $40 for a game that lacks any single-player mode whatsoever certainly feels a little...much. It feels like half a game, but it costs more than half the retail price of a PS3 title, and it's hard to ignore that. But you're paying $40 for a game that should provide dozens -- perhaps even hundreds -- of hours of frantic, addictive, online-shooter fun. That's more than a lot of games offer.

And what about that $60 retail version? That one's easier: The inclusion of the middle-of-the-road Jabra Bluetooth headset makes it a reasonably priced package -- if you don't already have a headset (USB or Bluetooth) you're happy with. Otherwise...look, understand that Warhawk is engaging, addictive, reasonably long-lasting fun. It's just not quite $40 worth .
Cijfer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie gaan het spel halen?
pi_52750525
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Klopt.

Ja, je hebt keuze uit 5 pauperspellen. Kun je net zo goed het Starterpakket kopen.
pi_52750660
Bij die 5 spellen zitten dus ook Resistance en Motorstorm bij toch?
pi_52750685
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:09 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Items Ordered Price
10 of: Lair (PS3) [Video Game]
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£15.14
- 10 item(s) Gift options: None Change gift options

10 of: Folklore (PS3) [Video Game]
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
£15.14
- 10 item(s) Gift options: None Change gift options

Zit te denken om er 20 van te maken...
Ja en zometeen is de prijs overal zo laag en dan zit jij met 20 keer Lair en Folklore
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:44:53 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52750730
Ik lach me kapot als Crashcat zn bestelling opgemerkt wordt door de douane.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_52750796
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou ie ze per stuk laten verzenden als gift?
pi_52750829
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon.co.uk is een Brits bedrijf. Gezien Groot Brittaniė onder de EU valt is er dus geen sprake van douane heffingen

Voorwaarde is wel dat de vervoerder het btw percentage berekent van het land van bestemming. In het VK is het hoogste btw percentage 17.5%, in NL 19%. Je betaald dus 1.5% meer.
pi_52750830
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaan het spel halen?
Ik ga m wel halen ja
PSN id: NL_SToRM
pi_52750841
quote:
EA ontwikkelaar: 'Ontwikkelen op PS3 zuigt'
In de Verenigde Staten is er wat controversie ontstaan toen bleek dat de Madden 08 versie van de Xbox 360 versie beter was dan de PlayStation 3, omdat hij eerst voor de 360 was ontwikkeld en daarna werd geport naar de PS3. Waarom zou een ontwikkelaar dat doen? Nou volgens een EA-ontwikkelaar die aan Nascar werkt is het ontwikkelen op een PS3 gewoon een stuk moeilijker en hij zei letterlijk dat het gewoon zoog.

Daarbij liet hij ook nog weten dat er ook niet echt een reden was om eerst op de PS3 te ontwikkelen en dan de 360 te porten, omdat beide consoles qua kracht redelijk hetzelfde aan kunnen. Wel maakte hij nog de kanttekening dat het in de toekomst kan veranderen als de ontwikkelaars meer gebruiksvriendelijke tools of meer tijd zouden krijgen. Maar voor nu zuigt het ontwikkelen op de PS3 volgens deze ontwikkelaar dus.
Insidegamer en spraamakende fanboyposts
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:19:56 #171
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_52751311
Ik sta bijna op het punt om een ps3 te kopen, maar ben nog niet helemaal over.

Of wel haal mij eens over....
wat?
pi_52751598
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij die 5 spellen zitten dus ook Resistance en Motorstorm bij toch?
Yup.
pi_52752193
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef Kremers het volgende:

heb net even gecheckt, en de prijs staat nog steeds op 15 pond in m'n order.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_52752461
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wie nou weer?
er loopt er hier maar 1 rond dus tja
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52752505
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Insidegamer en spraamakende fanboyposts
ach was toch al bekent dat de ps3 een kut ding was om voor te programeren ?
was bij de ps2 ook zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')