Wat is er slecht aan dan? Ik vond de demo erg leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:17 schreef Crashcat het volgende:
GRAW is echt butt....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net een nieuwe bluetooth headset gekocht bij de mediamarkt geen Jabra maar een andere merk, maar krijg het niet aan de praat.
Ik start mijn PS3 op ga naar het registratiescherm voor headsets druk op zoeken en daar blijft het bij.![]()
Wat doe ik verkeerd? Mijn headset staat gewoon aan, maar mijn PS3 vindt hem niet.
PS3 vindt mijn Headset nu wel maar als ik het probeer te registreren krijg ik op het laatst na het invoeren van pincode foutcode 80010009 help?
Eet je even wat hete sambal, dan krijg je binnen no time vette sjit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Is GT Prologue er al? Ik wil vette sjit
Je voert wel de juiste pair code in? Zelf heb ik een BT headset van S.E., en deze werkt perfect. Headset in pair-mode zetten, de PS3 laten zoeken en de paircode opgeven. That's itquote:
Ja gewoon 0000quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:13 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je voert wel de juiste pair code in? Zelf heb ik een BT headset van S.E., en deze werkt perfect. Headset in pair-mode zetten, de PS3 laten zoeken en de paircode opgeven. That's it
Ja, ik zag het ook alquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef Kremers het volgende:
Lair en Folklore staan nu op plaats 1&2 in de verkoopchart van amazon.co.uk's videogame afdeling![]()
Hoe zou dat nu komen![]()
Vraag mij echt af of ze hier geen problemen mee gaan krijgen... Uitgevers vinden het niet zo fijn als een keten hun spel zo goedkoop aanbiedt.
Extra inkomstenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook al
Wordt een leuke maand, oktober: Ratchet&Clank, Lair en Folklore
Als je kijkt naar 2ehandse games die 35 euro kosten, dan ja... Zeker weten dat ik ze kwijt kan raken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:Nu maar hopen dat je ze ook daadwerkelijk kwijt raakt
Maar je gaat er 40 pleuro's voor vragen neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |