abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52716683
10 uur voor Heavenly Sword zou ik perfect vinden. Sommige spellen duren gewoon véél te lang en helemaal bij een spel als HS zou bij een te lange single player eentonig worden.
  maandag 27 augustus 2007 @ 01:48:26 #52
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_52716753
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
10 uur voor Heavenly Sword zou ik perfect vinden. Sommige spellen duren gewoon véél te lang en helemaal bij een spel als HS zou bij een te lange single player eentonig worden.
Dat kun je ook nog snel hebben ja bij dat soort spellen, is ook afhankelijk van hoe goed het verhaal is(of iedergeval hoe goed het gebracht word).
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_52716805
Maar IGN had het spel binnen 6 uur uitgespeeld

Anyway:
quote:
CVG: Killzone 2 Hands-on

The most exciting feature of the PS3 Killzone however is the new first-person cover system, which works a lot like Gears of War but without taking you out of the experience. Holding L2 latches you on to walls similar to Epic's shooter, then the left stick allows you to pop out with your gun and fire off a few shots. You can even blind fire with the R2 fire button; it works very well and is even more visceral than the stuff in Gears.
Gears of War eat your heart out?
pi_52716881
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:41 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik snap dat gezeur over die lengte niet zo. Spellen zoals Heavenly Sword zijn toch nooit echt lang? De eerste MGS had ik in 7 uur uit, God of War(1 en 2) zijn ook maar 10 tot 15 uur, Ninja Gaiden Sigma had ik in 12 uur uit. Aktie spellen zijn zelde langer dan 15 uur. Uitzondering was echt Okami waar je dik 30+ uur over doet. Zolang ik me vermaakt heb en het spel een beetje replay waarde heeft ben ik tevreden

Was het niet 5 circuits en 50 wagens? Of is het weer aangepast
Je zou best eens gelijk kunnen hebben Diablo wat de content van Prologue betreft. Heb het ook maar van een member overgenomen

En ja ik zie het probleem ook niet in een speelduur van 10/12 uur bij action/adventure games, maar als je Heavenly Sword binnen 6 uur hebt uitgespeeld is dat simpelweg veels te kort.
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:05:07 #55
145074 Diablos79
pi_52716966
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar IGN had het spel binnen 6 uur uitgespeeld

Anyway:
[..]

Gears of War eat your heart out?
Dan is het nog steeds groter dan Gears of War
pi_52717045
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:05 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dan is het nog steeds groter dan Gears of War
Hoe bedoel je?

Metal Gear Online

maandag 27 augustus 2007 @ 02:14:54 #57
145074 Diablos79
pi_52717080
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Metal Gear Online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik had toch wel een hele 5 uur nodig om Gears uit te spelen

Hmm ik weet niet wat ik moet denken van dat MG-online. Ben zeker wel fan van MGS maar dit online spel lijkt mij persoonlijk niet zo boeiend.
pi_52717110
Gears of War hadden de meeste nog wel 6 uurtjes voor nodig, maar hey ik ging dan ook voor alle COG-tags

Maar een half uurtje langer dan Gears of War doe ik het ook niet voor anders
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:31:43 #59
145074 Diablos79
pi_52717302
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Gears of War hadden de meeste nog wel 6 uurtjes voor nodig, maar hey ik ging dan ook voor alle COG-tags

Maar een half uurtje langer dan Gears of War doe ik het ook niet voor anders
Ach ik heb mijn geld ook verspruts aan Gears en Ninja gaiden. Heavenly Sword kan er zeker wel bij. Kun je toch een paar uur met een hot chick spelen En de demo vond ik tof dus ik haal hem gewoon
pi_52717721
Tijdsduur zegt mij niet zoveel, aangezien ik niet echt van lange games hou.
Geef mij liever maar een experience om van te smullen en dat hoef niet persé langer dan 10 uur te duren..

5 min. is ook goed >D
なんだっけ
pi_52717739
quote:
This product will be in stock on Thursday 30 August, 2007.

http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=12450

???????????????????????????????????????????????????????????
なんだっけ
pi_52717761
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Crashcat het volgende:
Tijdsduur zegt mij niet zoveel, aangezien ik niet echt van lange games hou.
Geef mij liever maar een experience om van te smullen en dat hoef niet persé langer dan 10 uur te duren..

5 min. is ook goed >D
Ik speel games sowieso relatief langzaam. Waar anderen 10 uur over doen, daar doe ik wel 15 uur over. Dus als IGN er 6 uur over doe, dan ik waarschijnlijk wel 10 uur. Ik maak me niet zo'n zorgen in ieder geval. HS is echt mijn type game en ik kan dan ook niet wachten
pi_52720447
quote:
besteld
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:18:06 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52720552
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 03:04 schreef Crashcat het volgende:

[..]

This product will be in stock on Thursday 30 August, 2007.

http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=12450

???????????????????????????????????????????????????????????
VGP is Canadees he, die zijn eerder
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:59:42 #67
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_52722712
wel een late reply, maar wat is killzone 2 toch prachtig.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_52723101
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

besteld
Hoop dat het goed komt Social
pi_52723847
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoop dat het goed komt Social
zal wel los lopen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:55:33 #71
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52723962
Hoi Jongens,

Ik zie hiet met een vraag.

Ik heb van alle generaties spelcomputer altijd alles gehad.
Met de NES generatie had ik ook een Master System en bij de Playstation tijd had ik ook N64 en een saturn. Deze consoles heb ik nog bijna allemaal.

Nu zit ik dus met de vraag ofdat ik een ps3 er bij zal kopen, ik heb immers al een x360 en een WII.
Alleen deze keer voel ik me nog niet genoodzaakt om een ps3 er bij te kopen, omdat de games het nog niet rechtvaardigen.
Ik had dit ook toen de ps2 uit was en de xbox uit kwam, deze had ook niet zulke dendere spellen om hem er bij te kopen, heb toen ook een tijd gewacht om hem te halen al was het alleen voor XBMC.

Wat zouden jullie doen in dit geval, de PS3 er bij kopen en zo ja voor welke games zouden jullie dat dan doen met in je achterhoofd houdend dat ik al een X360 en een WII heb of wachten.
Vroeger had je altijd van die leuke exclusives op de ps2 zoals PES en GTA deze zijn inmiddels multiplatform waardoor de keuze voor mij bemoeilijkt wordt

ALvast bedankt!

PS ik hou niet van FPS dus Killzone valt al af.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:57:40 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52724012
Je geeft het antwoord zelf al:
quote:
Alleen deze keer voel ik me nog niet genoodzaakt om een ps3 er bij te kopen, omdat de games het nog niet rechtvaardigen.
Gewoon even wachten tot de PS3 goedkoper is en/of er meer must-have titels zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:10:06 #73
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52724332
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al:
[..]

Gewoon even wachten tot de PS3 goedkoper is en/of er meer must-have titels zijn.
Ja idd, maar als je zo'n gameshoer als ik ben dan is wachten nooit mijn sterkste punt en door dit soort topics hoop ik dan wel een reden te krijgen om hem wel te halen

Maar je hebt zeker gelijk hoor en ik denk ook zeker wel dat het de verstandigste keuze is op dit moment.
Moet mijn verstand eigenlijk laten spreken en niet mijn hart
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52724529
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef Henk-B het volgende:
Hoi Jongens,

Ik zie hiet met een vraag.

Ik heb van alle generaties spelcomputer altijd alles gehad.
Met de NES generatie had ik ook een Master System en bij de Playstation tijd had ik ook N64 en een saturn. Deze consoles heb ik nog bijna allemaal.

Nu zit ik dus met de vraag ofdat ik een ps3 er bij zal kopen, ik heb immers al een x360 en een WII.
Ik had dit ook toen de ps2 uit was en de xbox uit kwam, deze had ook niet zulke dendere spellen om hem er bij te kopen, heb toen ook een tijd gewacht om hem te halen al was het alleen voor XBMC.

Wat zouden jullie doen in dit geval, de PS3 er bij kopen en zo ja voor welke games zouden jullie dat dan doen met in je achterhoofd houdend dat ik al een X360 en een WII heb of wachten.
Vroeger had je altijd van die leuke exclusives op de ps2 zoals PES en GTA deze zijn inmiddels multiplatform waardoor de keuze voor mij bemoeilijkt wordt

ALvast bedankt!

PS ik hou niet van FPS dus Killzone valt al af.
Ik denk dat als je op een forum een reden zoekt om iets te kopen, dat je dan:

1. teveel geld hebt
2. het product niet nodig hebt

Ik zou de PS3 in jou geval pas kopen als je er zelf een reden voor kan bedenken.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_52724603
Misschien houd je wel heel erg van Blu-ray DVDs en heb je nog geen speler daarvoor, of misschien heb je wel heel erg veel zin in Motorstorm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')