Dat kun je ook nog snel hebben ja bij dat soort spellen, is ook afhankelijk van hoe goed het verhaal is(of iedergeval hoe goed het gebracht word).quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
10 uur voor Heavenly Sword zou ik perfect vinden. Sommige spellen duren gewoon véél te lang en helemaal bij een spel als HS zou bij een te lange single player eentonig worden.
Gears of War eat your heart out?quote:CVG: Killzone 2 Hands-on
The most exciting feature of the PS3 Killzone however is the new first-person cover system, which works a lot like Gears of War but without taking you out of the experience. Holding L2 latches you on to walls similar to Epic's shooter, then the left stick allows you to pop out with your gun and fire off a few shots. You can even blind fire with the R2 fire button; it works very well and is even more visceral than the stuff in Gears.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben Diablo wat de content van Prologue betreft. Heb het ook maar van een member overgenomenquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur over die lengte niet zo. Spellen zoals Heavenly Sword zijn toch nooit echt lang? De eerste MGS had ik in 7 uur uit, God of War(1 en 2) zijn ook maar 10 tot 15 uur, Ninja Gaiden Sigma had ik in 12 uur uit. Aktie spellen zijn zelde langer dan 15 uur. Uitzondering was echt Okami waar je dik 30+ uur over doet. Zolang ik me vermaakt heb en het spel een beetje replay waarde heeft ben ik tevreden
Was het niet 5 circuits en 50 wagens? Of is het weer aangepast![]()
Dan is het nog steeds groter dan Gears of Warquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar IGN had het spel binnen 6 uur uitgespeeld![]()
Anyway:
[..]
Gears of War eat your heart out?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds groter dan Gears of War![]()
Ik had toch wel een hele 5 uur nodig om Gears uit te spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?![]()
Metal Gear Online![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ik heb mijn geld ook verspruts aan Gears en Ninja gaiden. Heavenly Sword kan er zeker wel bij. Kun je toch een paar uur met een hot chick spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Gears of War hadden de meeste nog wel 6 uurtjes voor nodig, maar hey ik ging dan ook voor alle COG-tags![]()
Maar een half uurtje langer dan Gears of War doe ik het ook niet voor anders
This product will be in stock on Thursday 30 August, 2007.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Lair-PS3/dp/B000VE8FQG/ref=sr_1_16/203-4539185-5418344?ie=UTF8&s=videogames&qid=1188169201&sr=8-16
???????????????????????????????????????????????????????????
Ik speel games sowieso relatief langzaam. Waar anderen 10 uur over doen, daar doe ik wel 15 uur over. Dus als IGN er 6 uur over doe, dan ik waarschijnlijk wel 10 uur. Ik maak me niet zo'n zorgen in ieder geval. HS is echt mijn type game en ik kan dan ook niet wachtenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Crashcat het volgende:
Tijdsduur zegt mij niet zoveel, aangezien ik niet echt van lange games hou.
Geef mij liever maar een experience om van te smullen en dat hoef niet persé langer dan 10 uur te duren..
5 min. is ook goed >D
besteldquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Lair-PS3/dp/B000VE8FQG/ref=sr_1_16/203-4539185-5418344?ie=UTF8&s=videogames&qid=1188169201&sr=8-16
VGP is Canadees he, die zijn eerderquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:04 schreef Crashcat het volgende:
[..]
This product will be in stock on Thursday 30 August, 2007.
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=12450
zal wel los lopenquote:
Gewoon even wachten tot de PS3 goedkoper is en/of er meer must-have titels zijn.quote:Alleen deze keer voel ik me nog niet genoodzaakt om een ps3 er bij te kopen, omdat de games het nog niet rechtvaardigen.
Ja idd, maar als je zo'n gameshoer als ik ben dan is wachten nooit mijn sterkste puntquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al:
[..]
Gewoon even wachten tot de PS3 goedkoper is en/of er meer must-have titels zijn.
Ik denk dat als je op een forum een reden zoekt om iets te kopen, dat je dan:quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef Henk-B het volgende:
Hoi Jongens,
Ik zie hiet met een vraag.
Ik heb van alle generaties spelcomputer altijd alles gehad.
Met de NES generatie had ik ook een Master System en bij de Playstation tijd had ik ook N64 en een saturn. Deze consoles heb ik nog bijna allemaal.
Nu zit ik dus met de vraag ofdat ik een ps3 er bij zal kopen, ik heb immers al een x360 en een WII.
Alleen deze keer voel ik me nog niet genoodzaakt om een ps3 er bij te kopen, omdat de games het nog niet rechtvaardigen.
Ik had dit ook toen de ps2 uit was en de xbox uit kwam, deze had ook niet zulke dendere spellen om hem er bij te kopen, heb toen ook een tijd gewacht om hem te halen al was het alleen voor XBMC.
Wat zouden jullie doen in dit geval, de PS3 er bij kopen en zo ja voor welke games zouden jullie dat dan doen met in je achterhoofd houdend dat ik al een X360 en een WII heb of wachten.
Vroeger had je altijd van die leuke exclusives op de ps2 zoals PES en GTA deze zijn inmiddels multiplatform waardoor de keuze voor mij bemoeilijkt wordt
ALvast bedankt!
PS ik hou niet van FPS dus Killzone valt al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |