Ik ben jaloers, heb alleen een analoge 5.1quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 staat nu op een 5.1-surround set aangesloten. Geluidseffecten van de hardere klappen in FIght Night worden rechtstreeks door de subwoofer gejaagd. Heerlijk
Wist je dat ze dode varkens hebben gebruikt voor het geluid van Fight Nightquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 staat nu op een 5.1-surround set aangesloten. Geluidseffecten van de hardere klappen in FIght Night worden rechtstreeks door de subwoofer gejaagd. Heerlijk
Nee !! , maar nu welquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef mark2012 het volgende:
[..]
Wist je dat ze dode varkens hebben gebruikt voor het geluid van Fight Night![]()
http://www.budgetgaming.nl/games/1/P/console-hardware.htmlquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de PS3 het goedkoopst?
Mooi is dat he:P heb lLogitech z-5400 en als ik die hard zet, zitten de buren in de schuilkelders want ze denken dat het oorlog isquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Anders gaan we ondertussen toch Second Life spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:10 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag Darkness uitgespeeld. Geweldige game. Online is alleen zo mager als ik weet niet wat.
En kom nu eens een keertje met die Home open beta Sony. Op z'n minst een datum van wanneer we het kunnen verwachten. Dang. GC ook weer voor niets geweest.![]()
Haal jij alvast de zweep tevoorschijn?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Anders gaan we ondertussen toch Second Life spelen
& nogmaalsquote:"I did a play though on the day (and before) we sent the version which became the US master to format.
It took me 9.5 hours on normal only getting about half the glyphs and I can (almost) literally do the army portions of the game with my eyes shut (and have been working on it for 3.5 years so might have picked up a few hints to the rest of the game as well )
So if your my level of expertise (i'd admit to not be being the best gamer) I'd be surprised if you can do it under 10 hours.
Hell mode would take considerable longer, I'm not sure I could do it."
4 circuits, 40 wagens én een online mode voor 16 man. En dat allemaal gratisquote:GC: Gran Turismo 5 Prologue wordt gratis download
Kazunori Yamauchi, de grote man achter de Gran Turismo-serie, heeft in een presentatie op de Leipzig Games Convention aangegeven dat de Gran Turismo 5 Prologue gratis wordt aangeboden op het PlayStation Network. Na Gran Turismo HD Concept is dit dus de tweede keer dat racefans gratis aan de slag kunnen met Gran Turismo op de PS3.
Je kent 'm persoonlijk?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:59 schreef DrDentz het volgende:
wat een aardige vent die Kazunori Yamauchi
Wat zei je daar mannetje?quote:
Oh ok, dan is het goedquote:Just kiddin![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zei je daar mannetje?
[..]
Oh ok, dan is het goed
Ik had gisteren een demo gedownload en ik dacht dat ik Spore aan het spelen was.. ben alleen de naam ff kwijt. Je bent een soort bacterie die andere plankton-shit op moet eten. Nu weet ik hoe het begin van Spore een beetje aan gaat voelen
Ik snap dat gezeur over die lengte niet zo. Spellen zoals Heavenly Sword zijn toch nooit echt lang? De eerste MGS had ik in 7 uur uit, God of War(1 en 2) zijn ook maar 10 tot 15 uur, Ninja Gaiden Sigma had ik in 12 uur uit. Aktie spellen zijn zelde langer dan 15 uur. Uitzondering was echt Okami waar je dik 30+ uur over doet. Zolang ik me vermaakt heb en het spel een beetje replay waarde heeft ben ik tevredenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Dean Calver, Lead Programmer van Heavenly Sword over de korte speelduur volgens de recensies:
[..]
& nogmaals
[..]
4 circuits, 40 wagens én een online mode voor 16 man. En dat allemaal gratis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |