dat is hetzelfde als dat mensen Frans de taal der liefde vinden, ook al verstaan ze er geen bal vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je begrijpt de taal totaal niet maar je vind hun taal tof? Lijkt het dan totaal niet op de omringende landen?
Helegaar nietquote:
Alle talen in Europa, plus de helft van de talen in Azie behoren tot één taalfamilie. Baskisch valt daar volledig buiten. Er is dan ook geen touw aan vast te knopen. En dat is tof.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je begrijpt de taal totaal niet maar je vind hun taal tof? Lijkt het dan totaal niet op de omringende landen?
En dat is dus heulemaal iets anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als dat mensen Frans de taal der liefde vinden, ook al verstaan ze er geen bal van
Die lui gaan wel heel erg ver om zich onafhankelijk te verklaren. Verstaan ze elkander nog wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alle talen in Europa, plus de helft van de talen in Azie behoren tot één taalfamilie. Baskisch valt daar volledig buiten. Er is dan ook geen touw aan vast te knopen. En dat is tof.
Ontken je roots niet, schaam je!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben in Holland geboren en heb een Hollandsche paspoort. Niet mee bemoeien, Nederlander,.
Tegenwoordig moet je overal mee opletten, mên. Voor je het weet ben ik aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ontken je roots niet, schaam je!
Hun claim op onafhankelijkheid is trouwens helemaal terecht. Ik kan dat wel gaan onderbouwen, maar dit is eigenlijk het enige wat je er van moet onthouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die lui gaan wel heel erg ver om zich onafhankelijk te verklaren. Verstaan ze elkander nog wel?
Ik had net in je fotoboek gekeken, kijken of ik iets van je Baskenfetisj kon ontdekken. Ik zag nu pas je woonplaats. Hmm..quote:
Brabos zijn homies van ons, hier wordt uitbundig carnaval gevierd in de plaatselijke zwartekousen dorpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had net in je fotoboek gekeken, kijken of ik iets van je Baskenfetisj kon ontdekken. Ik zag nu pas je woonplaats. Hmm..
Zeg, Drenth, mogen wij Brabo's wel?.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal mee opletten, mên. Voor je het weet ben ik aan het radicaliseren.
Ja, daahaag, voor je het weet mogen ze in de EU en kan Nederland nóg meer geld opsturen naar die separatisten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hun claim op onafhankelijkheid is trouwens helemaal terecht. Ik kan dat wel gaan onderbouwen, maar dit is eigenlijk het enige wat je er van moet onthouden.
i sabi toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Brabos zijn homies van ons, hier wordt uitbundig carnaval gevierd in de plaatselijke zwartekousen dorpen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:43 schreef zarGon het volgende:
ben ik aan het radicaliseren.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Klopt.
Hee, als ze onafhankelijk zijn, zijn het geen seperatisten meer. De oplossing zit in het probleem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, daahaag, voor je het weet mogen ze in de EU en kan Nederland nóg meer geld opsturen naar die separatisten..
Zwartekousen dorpen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Brabos zijn homies van ons, hier wordt uitbundig carnaval gevierd in de plaatselijke zwartekousen dorpen
even off-topic, enter vindt mij op een tukker klinken
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, daahaag, voor je het weet mogen de turken in de EU en kan Nederland nóg meer geld opsturen naar die grijze wolven..
Wie volgen de Basken? De Friezen of de Limburgers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hee, als ze onafhankelijk zijn, zijn het geen seperatisten meer. De oplossing zit in het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |