26 augustus, wanneer de topic werd geopend. Bedankt enzo, jij ook nogmaals,quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
wanneer was jij eigenlijk jarig zG? nog gefeliciteerd!
Wat doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg heb kei veel huiswerk.. net 3dagen school gehad
ik heb vandaag morgen en vrijdag gewoon vrijquote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg heb kei veel huiswerk.. net 3dagen school gehad
ik heb morgen ook vrijquote:Op woensdag 5 september 2007 23:30 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb vandaag morgen en vrijdag gewoon vrij![]()
jeweet ik ben zo eerstejaars en wij moeten een project oid makenquote:
ik ben vanmorgen om 7 uur opgestaan om erachter te komen dat ik geen school hadquote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef Maki-maki. het volgende:
Waarom zijn jullie morgen allemaal vrij, terwijl ik tot 18:00 uur moet doorgaan? [afbeelding].
quote:
Goed goed, de Bulgaren vond ik minder vriendelijk en mijn reisgenote ook. Voor de rest superquote:
kutquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
bij dat maffe gebouw waar alles binnenstebuiten is in Parijs?
centre pompidouquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:18 schreef MASD het volgende:
ik zit verdomme al vanaf 6 uur huiswerk te maken
Ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
bleg vanaf 1900 tot nu aan het tekenen geweest.. ben nu wel tekenmoe
maar ff serieus ik sta om 7 uur op, ga naar school, en ben 6 uur weer terugquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wees nou maar blij dat je geen nachtdienst draait tot 4 uur.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef MASD het volgende:
[..]
maar ff serieus ik sta om 7 uur op, ga naar school, en ben 6 uur weer terugen dan ben ik gewoon al mijn vrije tijd kwijt aan het huiswerk.
laboratoriumwerk is dan wel weer geil
Ik FOK! tijdens het huiswerkmakenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenwoordig slaap ik als ik thuis kom om later op te staan en schoolwerk te maken. Als ik niet slaap, ben ik in de avond te brak..
De druk die er nu is, is wel te veel in één keer. Ach ja, ik had gehoopt dat het de eerste 2/3 weken even inkomen was, maar nee hoor..
Ik kan poffedomme niet eens normaal FOK!ken!!
Ik probeer het FOK!ken onder het werken zoveel mogelijk te beperken. Voor ik het weet ziet ik al veel langer dan dat ik wou.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik FOK! tijdens het huiswerkmakenmisschien dat het daarom zo lang duurt
morgen wel lekker 12 uur uitalvast alle huiswerk maken zodat ik het weekend vrij ben
wat doe je voor studie btw?
4 jaarquote:Op woensdag 12 september 2007 00:05 schreef zarGon het volgende:
Let je wel op dat je de boel niet opblaast?
Hoe lang duurt jouw studie?
Zal ik solliciteren ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:44 schreef zarGon het volgende:
Er wordt een nieuwe ONZ-mod gezocht!.
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal ik solliciteren ?![]()
Damn, ik ben net 20 en mijn opleiding duurt 3 jaar...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
4 jaarben dan als het goed is op mijn 20 al klaar, genoeg tijd om een vervolgstudie of een baan te zoeken lijkt mij
Hmm ik denk dat in inderdaad over gekwalificeerd benquote:Op woensdag 12 september 2007 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bagger jij niet een beetje te veel?.
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:18 schreef MASD het volgende:
ik ga trouwens slapen
trusten zG en S-F
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat in inderdaad over gekwalificeerd ben![]()
![]()
dat zekerquote:Op woensdag 12 september 2007 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn, ik ben net 20 en mijn opleiding duurt 3 jaar...
Ik hoop dat je het volhoudt en haalt. Wel een mooie vooruitzicht.
My truck is loaded!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:28 schreef MASD het volgende:
Komrad MASD reporting for duty!
Wat een knapperds,quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef MASD het volgende:
ik vroeg mij dus af hèwaarom ik bijna niet meer uitga, dus ik zo naar de site van de plaatselijke disco en ik wist het weer
[afbeelding]
Nou, gisternacht was je best vermaeckelijk anders,quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:31 schreef moemoe het volgende:
Ik vergeet hier telkens te posten.
vertelquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nou, gisternacht was je best vermaeckelijk anders,!
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:07 schreef Biogarde het volgende:
Kwam er zoeen meisje naar me toe. Bleek ze 15 te zijn. HAHAHAHA, ik zeg; neem je vriendin ook mee want 2 keer 15 is ook 30.
EINSTEINZZZZZZZZZZzzzz![]()
![]()
![]()
!11ROFLOL@@@
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nou, gisternacht was je best vermaeckelijk anders,!
Dit was aan jou gericht hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:47 schreef moemoe het volgende:
foei zr, lreeddvermaak mag nriet,
http://www.picresize.com/quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef krioro het volgende:
weet iemand trouwens waar ik ook alweer online images kan resizen? en dan niet die van fok! waar alles fok!breedte wordt maar die andere van fok! waarbij je zelf de afmetingen kan instellen.![]()
klacht: kutfok! fix die search onderhand eens een keer zodat ik het zelf kan vinden.![]()
held! dank u!quote:
ook dank maar ik bedoelde zeg maar niet in een post maar gewoon in het algemeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 16 september 2007 01:05 schreef krioro het volgende:
als dank voor de hulp hier een geile slet in kinky nurse outfit:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Long live music.
quote:Op zondag 16 september 2007 01:05 schreef krioro het volgende:
als dank voor de hulp hier een geile slet in kinky nurse outfit:
[afbeelding]Die kan vast groter. Het kan gemener.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horikita Maki, O+.
mjah dit is de originele mms pic zeg maar. groter wordt alleen maar slechter denk ik.quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Die kan vast groter. Het kan gemener.
Slechter kan het niet worden. Wel leuker.quote:Op zondag 16 september 2007 01:14 schreef krioro het volgende:
[..]
mjah dit is de originele mms pic zeg maar. groter wordt alleen maar slechter denk ik.
live was het best geil overigens, dat dan weer wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |