Ik denk dat een kind rond je 40e er langzaam aan gaat komen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:25 schreef saaw het volgende:
Mijn moeder is gister 60 geworden en gezien ik 20 ben is dat best 'oud.
Daarom vroeg ik mij af hoe oud jullie ouders zijn? En hou oud je zelf dus bent.
Heb je er ooit last van gehad dat je ouders vroeg of juist laat kinderen hebben gekregen? Heb je oudere broers en/of zussen? Ben je een nakomertje?
Vertel het hier.
Zoals ik al zei is mijn moeder dus net 60 geworden. Mn vader is 56. En ik heb een oudere broer van 22.
Mijn moeder werd bijna 40 toen ik geboren werd, en dat is redelijk laat. Mijn ouders wilden gewoon niet eerder kinderen. 2 jaar voor mijn broer werd geboren heeft mijn moeder een miskraam gehad. Ze wilde 2 kinderen, en dat is gelukt.
Ik heb er nooit problemen mee gehad dat mijn ouders relatief oud zijn. Het zijn een beetje oude hippies en hebben me niet ouderwets ofzo opgevoed.
Het was wel raar dat toen ik 10 was mijn moeder al 50 was, terwijl veel moeders van vrienden amper 40 waren, maar verder heb ik er niets van gemerkt eigenlijk.
Wel hoop ik dat mijn ouders nog leven als ik zelf kinderen krijg, maar gezien ik toch wel van plan ben dat rond mijn 30e te doen moet dat goed haalbaar zijn.
De snoepert!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:12 schreef MissMayhem het volgende:
Mn vader wordt 50, maar is aan zijn 2e jeugd bezig, is hertrouwd met een vrouw van 29.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:30 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Pa: 45
Ma: bijna 44
Ik: 19
Zusje: 17
Broertje: 16
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:32 schreef saaw het volgende:
dit is geen opsomtopic, de vraag is wat je er van vindt hoe oud ze zijn en of ze oud of juist jong zijn e of je er ooit last van hebt gehad oid
Oeps (gepland?)quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vader: 45
Moeder: 43
Ik: 19
Broertjes: 17, en 2x6
en nog een op komst
Geen idee, m'n ouders zijn al 10 jaar gescheiden... de tweeling van 6 zijn dus eigenlijk halfbroertjes... en degene die op komst is... ik had zijn/haar vader kunnen zijnquote:
Juh eigenlijk wel ja...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, m'n ouders zijn al 10 jaar gescheiden... de tweeling van 6 zijn dus eigenlijk halfbroertjes... en degene die op komst is... ik had zijn/haar vader kunnen zijn
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Smeej het volgende:
[..]
Juh eigenlijk wel ja...
mijn moeder was ook zwanger... maar miskraam gehad
ben daar eigenlijk wel blij om
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Smeej het volgende:
[..]
Juh eigenlijk wel ja...
mijn moeder was ook zwanger... maar miskraam gehad
ben daar eigenlijk wel blij om
lang lang lang verhaal... niet van mijn vader.. ouders al tijdje gescheiden.. moeder drugsverslaafd dus kind een van drugsdealer enzowieder...quote:
Oh dan mag je dat wel zeggen denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:49 schreef Smeej het volgende:
[..]
lang lang lang verhaal... niet van mijn vader.. ouders al tijdje gescheiden.. moeder drugsverslaafd dus kind een van drugsdealer enzowieder...
Dan is het helemaal kutquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:49 schreef Smeej het volgende:
[..]
lang lang lang verhaal... niet van mijn vader.. ouders al tijdje gescheiden.. moeder drugsverslaafd dus kind een van drugsdealer enzowieder...
Ah ja... vind het ook wel zielig voor kindje... jij bent nu 20 en moeder is 43 maar als het straks 20 is dan is je moeder 63quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Da's altijd kut natuurlijk, miskramen
tegen dat het kind geboren gaat worden, ben ik al bijna 20
Ik zie al rare dingen voor me dat mensen mij als de vader gaan zien ofzo
Neh, is niet van m'n moeder, maar van m'n vaderquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Smeej het volgende:
[..]
Ah ja... vind het ook wel zielig voor kindje... jij bent nu 20 en moeder is 43 maar als het straks 20 is dan is je moeder 63
JAMANquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh dan mag je dat wel zeggen denk ik.
AH.... oude pa dan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neh, is niet van m'n moeder, maar van m'n vader
[sub en m'n stiefma [/sub]
Ergens achter in de 30 ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Smeej het volgende:
[..]
AH.... oude pa dan!
NOG OUDERRR haha.. wel jonge stiefma dan?
ja ik begrijpquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ergens achter in de 30 ofzo![]()
En toen m'n pa mij kreeg, oudste dus, toen was hij niet oud zeg maar
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:02 schreef Smeej het volgende:
straks als je 38 bent is het 18 en dan kan jevragen voor oppas... kan je er zelf vandoor met je chick
Het is goed voor je minderwaardigheidscomplex, meer nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:59 schreef Brechtje het volgende:
En wat schieten jullie er mee op?
De leeftijd van je ouders..
Nu jij nogquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:59 schreef Brechtje het volgende:
En wat schieten jullie er mee op?
De leeftijd van je ouders..
pics?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:33 schreef Renesite het volgende:
Pa 53
Ma 48
Broer 20
Ik 18
Verder geen problemen ofzomijn ma doet best 'modern'
!
Nah, meer modern alsin: Bij de tijd.quote:
Vader: 53quote:Daarom vroeg ik mij af hoe oud jullie ouders zijn? En hou oud je zelf dus bent.
Heb je er ooit last van gehad dat je ouders vroeg of juist laat kinderen hebben gekregen? Heb je oudere broers en/of zussen? Ben je een nakomertje?
Vertel het hier.
Oale befkutquote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef Fredo55 het volgende:
Oke.. het zal allemaal niet kloppen,maar ik zal mn best doen:
Pa: bijna 49
Ma: 45
Broer: 25
Zus: 23
Broer:21
Broer: 19
Ik: 17
Zusje: 15
Broertje: 9
Wat valt je hier op,qua leeftijd?![]()
uhhh nee, ze vonden het zeker lekker ofzo?quote:
post van het jaarquote:
Ik kom nooit in ONZquote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tonks, als je niets zinnigs te melden heb ga dan lekker terug naar ONZ.
Mijn ouders hebben inmiddels de leeftijd van:
Pa: 52
Ma: 49
Broertje: 18
Vandaar dat je altijd in alle andere subfora baggert.quote:
Jepquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd in alle andere subfora baggert.![]()
Dat is ook het enige wat ik een beetje jammer vind. Mijn vader is 62 en mijn moeder 59, ikzelf ben 20.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:48 schreef Japin het volgende:
67 en 64, zelf 22.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat mijn kinderen niet erg veel aan hun opa en oma zullen hebben.
medelijden met je ouders... zooo veel zoons!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:16 schreef jappas het volgende:
Vader: 47 jaar
Moeder: 44 jaar
Ik: 17 jaar
Broertje: 15 jaar
Broertje: 13 jaar
Broertje: 10 jaar (bijna 11)
![]()
Jouw moeder was wel jong bij jouw broer. En 7 kinderen daar nooit problemen mee gehad?quote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef Fredo55 het volgende:
Oke.. het zal allemaal niet kloppen,maar ik zal mn best doen:
Pa: bijna 49
Ma: 45
Broer: 25
Zus: 23
Broer:21
Broer: 19
Ik: 17
Zusje: 15
Broertje: 9
Wat valt je hier op,qua leeftijd?![]()
Gristenhonden hebben nergens problemen mee als het om kinderen gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 16:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jouw moeder was wel jong bij jouw broer. En 7 kinderen daar nooit problemen mee gehad?
Wat een onzin!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 02:28 schreef kweek89 het volgende:
ik vind het jammer dat m'n moeder al zo 'oud' is, kort oma zal zijn(is dat ook nog steeds niet overgins)
Bekijk het zo: mijn ene oma overleed toen ik eh.. 4 was. Herinneringen beginnen rond die tijd, dus tja... Andere opa en oma werden een aantal jaren later dement... Ik heb altijd het idee gehad dat ik met een opa ben opgegroeid en that's it.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:48 schreef Japin het volgende:
67 en 64, zelf 22.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat mijn kinderen niet erg veel aan hun opa en oma zullen hebben.
waarschijnlijk ben je de enige hier met een fijne moederquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef Djep het volgende:
Muttie 68(en ze werkt nog!)
Vati 70(beetje seniel)
Bruder 32
djep 29
wat doe ik in pub?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |