abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52694813
Ik heb totaal geen moeite met mensen rustig bellende mensen in de trein die het volume op een beschaafd niveau houden.
Maar WEL met de josti's die zo hard praten dat ik rustig mee kan schrijven met het telefoonnummer wat hij opnoemt.

Verder HAAT ik mensen die op hun mp3 spelende het complete R&B / andere bagger herrie op maximaal volume in de trein afspelen.

Dat doe je thuis maar, maar irriteer je medereizigers er niet mee.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_52694895
Ah, de zomervakantie loopt weer ten einde.
pi_52696180
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:22 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met mensen rustig bellende mensen in de trein die het volume op een beschaafd niveau houden.
Maar WEL met de josti's die zo hard praten dat ik rustig mee kan schrijven met het telefoonnummer wat hij opnoemt.

Verder HAAT ik mensen die op hun mp3 spelende het complete R&B / andere bagger herrie op maximaal volume in de trein afspelen.

Dat doe je thuis maar, maar irriteer je medereizigers er niet mee.
Ik ben het persoonlijk wel met je eens hoor, maar wat is het verschil tussen een MP3-speler of een luid telefoongesprek versus een gesprek in je coupe waar je ook niet aan ontkomt?
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:39:34 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_52699768
En er dan zo keihard niks over zeggen als het je stoort !!!

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:57:20 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_52700385
Ik ben zo blij dat ik nu op kamers woon, en niet meer elke dag in die klere-trein hoef te zitten
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_52700468
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
En er dan zo keihard niks over zeggen als het je stoort !!!

Als het enkele keren voorkomt misschien ja. De TS beschrijft echt een structureel probleem!
pi_52701746
Meestal vraag ik op beleefde toon of ze hem wat zachter willen zetten en geloof het of niet, het werkt tot nu toe altijd. Die gasten zijn niet echt gewend om aangesproken te worden als persoon, maar eerder als uitschot (wat niet onterecht is trouwens).
pi_52701811
R&B
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:15:24 #9
11102 knep
Mountainfreak
pi_52702509
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef Kikker_kermit het volgende:
R&B
pi_52705571
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef Friek_ het volgende:
Meestal vraag ik op beleefde toon of ze hem wat zachter willen zetten en geloof het of niet, het werkt tot nu toe altijd. Die gasten zijn niet echt gewend om aangesproken te worden als persoon, maar eerder als uitschot (wat niet onterecht is trouwens).
Helaas zal dat geen long-term solution zijn. Het beperkte brein van de klotskoppen in kwestie komt nu tot de volgende conclusie: "als iemand last heeft van mijn grafherrie, dan komt-ie wel even vragen of het stil kan. Tot die tijd etaleer ik mijn muziekale wansmaak voluit."

Die gasten moeten er eigenlijk gewoon op gewezen worden dat het not done is om anderen op te zadelen met hun gehoorprobleem.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52705784
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:34 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Helaas zal dat geen long-term solution zijn.
Nee, maar aan lange termijn oplossingen denk ik ook niet op zo'n moment. Ze zijn er ook niet echt. 't Blijven simpelweg een stel kankermongolen bij elkaar.
pi_52705890
Topicnr 20.000 hierover.
Vraag gewoon aan die kneuzen of ze het zachter willen gooien of ga er gewoon overheen met je eigen muziek.
pi_52706626
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef McKillem het volgende:
Topicnr 20.000 hierover.
Vraag gewoon aan die kneuzen of ze het zachter willen gooien of ga er gewoon overheen met je eigen muziek.
Een teken aan de wand; men vindt het bijzonder irritant.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:43:31 #14
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52707463
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:12 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Een teken aan de wand; men vindt het bijzonder irritant.
teken zijn sowiezo irritant.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:00:05 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52710214
DE eerste keer vraag ik het altijd beleefd, maar je hebt altijd van die grappenmakers die na 5 minuten hun muziek wer zachtjes aanzetten en steeds harder zetten. Totdat ze het oude niveau weer bereikt hebben. Op zo'n moment vraag ik altijd of ze niet op kunnen schieten om die kankermuziek uit te zetten. Werkt vaak wel .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52710360
TS was te bang om er iets van te zeggen tegen die kinderkes.
pi_52710740
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:27 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ik ben het persoonlijk wel met je eens hoor, maar wat is het verschil tussen een MP3-speler of een luid telefoongesprek versus een gesprek in je coupe waar je ook niet aan ontkomt?
Ik doel uiteraard ook op de speaker functie van die desbetreffende mp3 speler / telefoon.

Niet op de gewone oordopjes.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_52710813
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS was te bang om er iets van te zeggen tegen die kinderkes.
Je weet zelf ook wel dat vrijwel geen zin heeft, dat is even, en dan zetten ze inderdaad het volume weer terug op originele.

En bovendien, ik wil niet graag een mes tussen me ribben, want zonder te generaliseren, het zijn nou meestal niet de meest fijne types.
pi_52713852
HEY MAN JA MET MET HARRIE HOEST JONGE OUWE KANKERGEK!!! JA PRIMA HIERZO MAN JA IK ZIT NOU IN DE TREIN!!! IN DE TREIN JA!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')