Dénk je. (Hoop je).quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Darklight het volgende:
Ik gebruik gewoon xp hoor, doet het prima, en die doet het over 3jaar ook nog prima
Dan doe je inderdaad wel erg gekke dingen. Maar elke anderhalf jaar is toch eigenlijk wel een must.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:13 schreef Darklight het volgende:
Mensen die elke maand windows opnieuw moeten installeren![]()
Rightquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan doe je inderdaad wel erg gekke dingen. Maar elke anderhalf jaar is toch eigenlijk wel een must.
Ehh k-lite codec pack?? Het is gewoon windows hoor of kan ik beter winLOOS zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:22 schreef F04 het volgende:
Kan een Macpro ism Mac os X ook Avi's afspelen? (k-lite codec pack)
Maar goed, ondertussen kunnen 'wij' wel gebruik maken van Leopard op wat in de Windows wereld antieke hardware zou worden genoemd. Mét Time Machine, en dit soort gein:quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Darklight het volgende:
Ik gebruik gewoon xp hoor, doet het prima, en die doet het over 3jaar ook nog prima
Mwoch, ik heb ook wel eens 2 jaar met een XP install gedaan, maar dan moet je toch echt af en toe aan de slag met registry cleaners en crapcleaners wil je het een beetje soepel en schoon houden. En daarnaast, niks moet, maar als je daarna een schone install doet merk je wel degelijk verschil.quote:
En hoeveel mensen er switchen van Windows naar Mac vs. van Mac naar Windowsquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef nietzman het volgende:
Zal ik nog maar eventjes herhalen dat de meeste Macmensen hier wél ervaring hebben met Windows, en de meeste Windowsers géén ervaring hebben met de Mac?
Dat zegt meestal toch wel alles, denk ik zo.
Tuurlijk kan 'ie avi's afspelen, maar gelukkig niet met iets braks als een k-lite codec pack.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:22 schreef F04 het volgende:
Kan een Macpro ism Mac os X ook Avi's afspelen? (k-lite codec pack)
Och, mijn ervaring is wel dat windows na een jaar of anderhalf onverklaarbaar gedrag gaat vertonen. Icoontjes die opeens verdwijnen uit de taakbalk, onverklaarbare freezes. En dan ben ik nog een keurige gebruiker. Ik heb alle virusscanners, spywarescanners, patches en de hele flikkerse bende up to date. Ik download niet van p2p. Ik heb geen achterdeuren open. Ik ben professioneel met windows bezig.quote:
Dat "Slappe aftreksel" werkt goed hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Jarno het volgende:
Oh, en:. Spotlight
.
(en nee, dat slappe aftreksel wat Vista aan boord heeft is niet vergelijkbaar!)
Eensch.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
En de A-Mac in Utrecht is gewoon de keitofste computer winkel van de wereld! [yay]!
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef F04 het volgende:
Hoef je in Mac bijvoorbeeld geen firewall/virusscans te gebruiken, wat wel een must is bij Win?
Wat bedoel je nu? Of windows op een mac sneller werkt of OSX in verhouding sneller werkt dan windows?quote:Werkt Mac OS trouwens sneller dan windows in een cpu met minder mhz's?
OSX, zonder twijfel. Met iLife kan je al een aardige dvd in elkaar zetten.quote:Iemand enig idee wat een betere keuze is kwa audio/ videobewerking op een Mac of Windows?
Nee, officieel niet.quote:Klopt het dat je Mac OS X ook gewoon op een dell pc kan installeren?
Ik kan er niet enthousiast over worden. De indexering zelf is ook heel traag en standaard doorzoekt ie bijna niets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat "Slappe aftreksel" werkt goed hoor
Spotlight vind zelfs IMAP mail (doorzoekbaar op tekstuele inhoud dus!) van een account dat ik 3 minuten geleden heb geconfigged.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan er niet enthousiast over worden. De indexering zelf is ook heel traag en standaard doorzoekt ie bijna niets.
Minder mhz? De computerwereld rekent al een jaar of vijf niet meer in megaherzen hoor, mijn core2duo 2.4 ghz is toch echt wel sneller dan mijn vorige P4 2,4 ghz.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef F04 het volgende:
Werkt Mac OS trouwens sneller dan windows in een cpu met minder mhz's?
Tja, mij krijg je in ieder geval met geen stok meer achter een PC. Final Cut Studio is echt een verademing. Kijk anders voor de lol ook even naar de andere applicaties die er bijzitten, zoals Motion.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee wat een betere keuze is kwa audio/ videobewerking op een Mac of Windows?
Ik bedoel, dat een computer met 2ghz intel proc, dit kan een apple of een dell zijn, ze bevatten allebei de zelfde proc, maar zal de computer veel beter draaien als ik er een Mac OS exemplaar bestel, of zijn de prestaties het zelfde ook onder een 2ghz met Windows?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wat bedoel je nu? Of windows op een mac sneller werkt of OSX in verhouding sneller werkt dan windows?
[..]
OSX, zonder twijfel. Met iLife kan je al een aardige dvd in elkaar zetten.
[..]
Nee, officieel niet.
Spotlight werkt onmiddellijk:quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Spotlight vind zelfs IMAP mail (doorzoekbaar op tekstuele inhoud dus!) van een account dat ik 3 minuten geleden heb geconfigged..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |