abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52691855
Ik kan het jullie niet onthouden, TT volgens NRC dan hè.
quote:
Selectie van websites met rechtse en extreemrechtse uitingen

Extreemrechtse provider voor sites die door andere providers geweerd worden vanwege discriminatie of haat zaaien.
www.eigenvolkeerst.com

„Inlichtingendienst” voor verdachte, terroristische moslims.
www.virtueelvaderland.nl

Website van de (niet bestaande) Stichting Onderzoek Extreme Stromingen, gericht op extreemlinks.
www.antifa.nl

Moskeedatabank, waarin alle moskeeën in Nederland met adres.
www.moskeedatabank.com

Informatiesites over de „linkse kerk” en de „schreibtischmörder van de linkse media”.
www.linksekerk.nl
http://geocities.com/mediacontrole
www.politiekincorrect.com
www.zemblabla.nl
www.spg.8m.net

Anti-islam/moslimsites.
www.multikulkrant.net
www.eurabia.net
www.dewanand.com
www.dutch.faithfreedom.org
www.mujahedin.org
www.eurabia.net
http://members.lycos.nl/generaalpardon

(Extreem)rechtse persbureaus en internet-televisiestations die vertellen wat de „linkse media” verzwijgen.
http://nl.altermedia.info
http://nl.novopress.info
www.dogmatv.nl
www.contrasttv.nl

Site van de rechtse „onderzoeksjournalist” Peter Siebelt, onder meer over „het linkse front”.
www.petersiebelt.nl

Site waar met karikaturen de spot gedreven wordt met moslims.
www.gregoriusnekschot.nl

Verzamelplaatsen voor discussie over, en kritiek op, de „linkse maffia”, de „zogenaamde multiculturele samenleving”, en „criminele allochtonen”.
www.hetvrijevolk.com
www.polinco.net
www.uitgesproken.com
www.uitkijk.net
www.frontaalnaakt.nl
http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php

Islamofoob weblog.
www.shadned.web-log.nl

Webshops en postorderbedrijven met extreemrechtse en neonazistische parafernalia en (extreem)rechtse internetboekhandels.
www.houdenvannederland.nl
www.nieuwrechtswinkel.nl

Sites met racistische- en nazimuziek.
www.djpanzerfaust.com
www.standrecht.com
www.nationaalrevolutionair.com

Internetradio met nazistische muziek.
www.roephetnoorden.nl

Extreemrechtse (discussie)sites met fascistische en neonazistische bijdragen.
www.stormfront.org
http://forum.skadi.net
http://forum.grossdeutsches-vaterland.net
www.thephora.net/forum/forumdisplay.php?f=84

Internetsites van extreemrechtse, (volks)nationalistische, nazistische en fascistische (politieke) groeperingen.
www.nieuwenationaleeenheid.com
www.nieuwrechts.eu
www.nationalealliantie.com
www.nvu.info
www.vnn.nu

www.nationaalcollectief.org

www.dietsekameraden.com
Bron
Goede zaak, wat jullie?. .
I´m back.
pi_52691867
Het schijnt dat je daar nogal populair bent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52691880
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:47 schreef heiden6 het volgende:
Het schijnt dat je daar nogal populair bent.
Die site is al weg hè, maar ja paar homo's achter me aan, zeg maar. .
I´m back.
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:50:52 #4
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52691892
die site bestaat helemaal niet meer
pi_52691907
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:50 schreef Darklight het volgende:
die site bestaat helemaal niet meer
Dat zei ik al, er bestaat één of ander slap aftreksel van, geleid door het middelpunt van alle commotie, maar echt hardcore is het allemaal niet meer, geloof ik.
I´m back.
  PR/Manusje van alles zondag 26 augustus 2007 @ 03:57:06 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52691931
Waarom in POL ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52691939
Ik moet wel lachen, niet om hun daden hoor, maar ze staan in hun subcategorie (die je overigens nog kunt uitbreiden met smerige hetzevoering) weliswaar als laatste vermeld, maar het werd in hoogtijdagen maar bezocht door hooguit 5 personen, en hun vele kloontjes.
Enfin, sigme's vrienden dus. .
I´m back.
pi_52691996
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom in POL ?
Goeie vraag. . De relevantie bevindt zich hierin dat VoorbijFok! ofwel fokdiscussie ontstaan is vanuit een aantal users die POL frequenteerden zo'n 2 ½ jaar geleden, en vervolgens via een topic in FB een aanvankelijk tijdelijke ban aan hun broek kregen, daarna begonnen ze via weblog.nl enkele haatweblogjes en dit mondde alras uit in het haat- en hetzeforum fokdiscussie ofwel dus VoorbijFok! en nu dus staan ze blijkbaar op de lijst van haatsites van de overheid.
Toch een paar ex Pollers die dankzij hun inetactiviteiten even genoemd moeten worden, denk ik. Ze zijn eigenlijk een beetje beroemd geworden, toch. Of dit de paradigmaverschuiving dichterbij brengt is een andere kwestie, uiteraard.
En natuurlijk ben ik benieuwd wat onze bovenste beste Pol-users hier nu van vinden. .
I´m back.
pi_52692022
Volgens mij wil je gewoon even lekker je gal spuien over die lui omdat je een persoonlijke vendetta met ze hebt.
pi_52692034
Op dat forum zitten toch alleen maar een paar kneuzen die zichzelf interessant vinden?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_52692043
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 04:12 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mij wil je gewoon even lekker je gal spuien over die lui omdat je een persoonlijke vendetta met ze hebt.
Nee, dit is weldegelijk nieuws, het zet Fok! ook op de kaart, en wel als deugdelijke site en ja, die lui mogen zich wmb gaan verantwoorden. Alleen de site bestaat niet meer. Dus er valt niets meer te verantwoorden voor die lui. Aahtje heeft hen met het eenzijdig sluiten van die site een dienst gedaan. Geluk bij een ongeluk. Een slap aftreksel is alles wat nu nog bestaat. En weldegelijk ben ik benieuwd naar de reacties van andere frequentée's van Pol. Zijn ze het ermee eens, dat zij (oude Fok!=POL-usertjes) op die lijst staan... Of niet...?
I´m back.
pi_52692060
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 04:17 schreef doka het volgende:
Op dat forum zitten toch alleen maar een paar kneuzen die zichzelf interessant vinden?
Op Fok!?
Overigens bestaat het niet meer de user Aahikwordgek, die besloot niet meer aan de hetze mee te werken, heeft alles gewist. Daarna is een andere user een slap aftreksel begonnen, met zelfde politieke inhoud. Weer een andere user is van lieverlede columnist geworden bij een weblog die ook vermeld wordt in die lijst, www.hetvrijevolk.com, geloof ik.
En Aahtje hangt hier nog uit, want hoewel voorbijFok! is hij nooit voorbij Fok! gekomen.
En, o, ja, polmodje sigme is vriendjes met die lui. .
I´m back.
pi_52692073
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 04:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op Fok!?
Nee, op voorbijFOK.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_52692077
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 04:28 schreef doka het volgende:

[..]

Nee, op voorbijFOK.
Ja, ze zagen zich anders wel als erg doorluchtige lieden hoor.
I´m back.
pi_52692080
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 04:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dit is weldegelijk nieuws, het zet Fok! ook op de kaart, en wel als deugdelijke site en ja, die lui mogen zich wmb gaan verantwoorden. Alleen de site bestaat niet meer. Dus er valt niets meer te verantwoorden voor die lui. Aahtje heeft hen met het eenzijdig sluiten van die site een dienst gedaan. Geluk bij een ongeluk. Een slap aftreksel is alles wat nu nog bestaat. En weldegelijk ben ik benieuwd naar de reacties van andere frequentée's van Pol. Zijn ze het ermee eens, dat zij (oude Fok!=POL-usertjes) op die lijst staan... Of niet...?
Ik zie niet echt in wat het met Fok! te maken heeft. Verder denk ik dat het allemaal wel meevalt. Een storm in een glas water, hoe hard jij er ook in zult blazen.
pi_52692083
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 04:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zie niet echt in wat het met Fok! te maken heeft. Verder denk ik dat het allemaal wel meevalt. Een storm in een glas water, hoe hard jij er ook in zult blazen.
Sure, joh.
I´m back.
pi_52692096
Er zat een text bij op dat forum en dat stelde ongeveer het volgende: mijn partner zou wel anders piepen over mij als ze het bloed in het laken van haar dochtertje zou aantreffen. Wat was de reden: meneer had een ban gekregen op Fok!
I´m back.
  zondag 26 augustus 2007 @ 05:25:44 #18
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52692361
Wat is je punt nou?
sub/
pi_52692397
Is Ryan3 een aandachtshoer?

[ Bericht 76% gewijzigd door Lyrebird op 26-08-2007 07:38:42 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_52692424
Polinco is er allang mee gekapt...

Free people own guns! Slaves do not!
pi_52692432
Wat wil het NRC trouwens met dit onderzoek bereiken? Het lijkt wel alsof een stagiaire bij het NRC een paar dagen achter de PC heeft gezeten en vijf regels tekst heeft geschreven. Van een kwaliteitskrant verwacht ik meer diepgang.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_52692456
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan het jullie niet onthouden, TT volgens NRC dan hè.
[..]

Bron
Goede zaak, wat jullie?. .
Slechte zaak.

Je niveau daalt nu echt wel tot een dieptepunt Ryan3.
  zondag 26 augustus 2007 @ 08:52:42 #24
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52692523
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Slechte zaak.

Je niveau daalt nu echt wel tot een dieptepunt Ryan3.
Persoonlijke vetes uitvechten op Fok!?
zielig.
Verbaasd mij trouwens ook dat dit baggertopique nog open is, het heeft totaal niets met politiek te maken
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52692567
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 08:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Persoonlijke vetes uitvechten op Fok!?
zielig.
Verbaasd mij trouwens ook dat dit baggertopique nog open is, het heeft totaal niets met politiek te maken
Ik een persoonlijke vete met Ryan3? Nooit een verhitte woordenwisseling gehad met hem.

Opvallend is de persoonlijke aanval die hij subtiel doch doorzichtig doet, 2 keer op sigme en een keer op aahtje.

Ontopic:

Het is een slechte zaak om de zogenaamd verheven linkse ideeën door de strot te wurgen en rechts af te schilderen als zijnde het grote kwaad.
Extreem links is net zo gevaarlijk voor de democratie als extreem rechts.

Denk maar eens aan de alcohol drooglegging in de VS. Hoe meer je het verbiedt, hoe erger het wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')