en toen werd je wakker...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:05 schreef GangstaThug het volgende:
wie kent ze niet?
Jonge brigadiers die net 1 of 2 streepjes hebben en de populaire *snik* jongen uithangen!
Vanmiddag naar een soort braderie geweest in Hellevoetsluis en daar zag je ze: jonge agenten die iedereen een stoere blik werpte. Mijn vriendin werd geil van dat machtvertoon, maja ik ben gangster dus dat is eigenlijk geiler.
Yo
hou je kop vuile maagdquote:
Ik mag toch hopen dit een kloon is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:05 schreef GangstaThug het volgende:
wie kent ze niet?
Jonge brigadiers die net 1 of 2 streepjes hebben en de populaire *snik* jongen uithangen!
Vanmiddag naar een soort braderie geweest in Hellevoetsluis en daar zag je ze: jonge agenten die iedereen een stoere blik werpte. Mijn vriendin werd geil van dat machtvertoon, maja ik ben gangster dus dat is eigenlijk geiler.
Yo
Te kansloos voor woordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:05 schreef GangstaThug het volgende:
maja ik ben gangster dus dat is eigenlijk geiler.
Yo
Achja laat hem in zijn waanquote:
Een echte gangster opvoedingquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Jezelf stoer vinden terwijl, nee, zelfs omdat je bij de politie werkt.Wat voor opvoeding heb je dan gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |