Ik nam net een slokje bier toen ik je post las. Morgen problemen met mijn toetsenbord?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
doen we uit protest 1 bosvruchten,en verder alleen maar droplullen smaak hahahaha![]()

Was toch Candle in de Wind van Elton John... nummer tijdens Diana's begrafenisceremonie?quote:

nee ze gaan alleen kletsen nadia zei al van je moet niet denken het is nu goed ik heb nadia in mijn bed, ik ga hier niet slapenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef Desii het volgende:
Gaat Nada nu al in bed slapen bij Dennix.....

heb het ooit met cola gehad....1 grote droevenis....met als hoogtepunt het overlijden van het toetsenbordquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik nam net een slokje bier toen ik je post las. Morgen problemen met mijn toetsen bord?![]()
![]()
![]()

kijk geen streamsquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Was toch Candle in de Wind van Elton John... nummer tijdens Diana's begrafenisceremonie?![]()

Die gast zit helemaal in de overdrive... ik hoop toch zo dat ie er donderdag uitgestemt zal worden.quote:

vind hem alles behalve knap,hij lijkt een beetje op mn python regius,glad en link....quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:57 schreef Desii het volgende:
We waren vanavond bij mijn broertje en schoonzus op visite.
Die kijken nooit naar dgk... omdat er streamlock was vanmiddag wilde ik ff weten of Nix e/o Huub er nog was.
Dus ze ziet een cap van Dennix en ze zegt : "das een knappe jongen" ..... Heb maar gelijk ff aan der voor hoofd gevoeld of ze geen koorts had.
Yesss.... Huub probeert She te spelen

Heb je die witte fiat misschien ook gezien...?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
lag op de loer om bij saaie momenten wat plezier te brengen...![]()

tja er is valium brian,dus wrm niet lsd dennis?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof Dennis al 3 dagen aan de LSD zit![]()

quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je die witte fiat misschien ook gezien...?
Jaja OT

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |