Ik vind het juist sexy..... ben een beetje uitgekeken opm die jurkjes...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
Wat heeft Lieke een vreselijk lelijke broek aan
Een mooie broek ja. Maar dezequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het juist sexy..... ben een beetje uitgekeken opm die jurkjes...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:18 schreef Darklight het volgende:
ze gaan Dennix confronteren
Brian ging door de verkeerde deur een keer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
Over wie had Brian het net? Hij had iemand gezien die hier niet hoort te zijn ofzo?
Ik hoorde het maar half
Iemand van achterenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
Over wie had Brian het net? Hij had iemand gezien die hier niet hoort te zijn ofzo?
Ik hoorde het maar half
Kennix mijn stoere HELD kwam binnen en Brain ging over op een ander onderwerpquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik hoorde het maar half
date vind ik wat andersquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Huub intimideert Dennis wat, maar Dennis is niet erg onder de indruk.
Ik vind dat je elkaars bezoek met rust moet laten, toen Huubs vrienden er waren, werd dat ook gerespecteerd.
Dat vind ik ook. Het is BUITENGEWOON onbeschoft als je dat niet doet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Huub intimideert Dennis wat, maar Dennis is niet erg onder de indruk.
Ik vind dat je elkaars bezoek met rust moet laten, toen Huubs vrienden er waren, werd dat ook gerespecteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |