Ja, en ja.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Serieus? Ze hebben gewoon een minimumtijd?Dus als je heel Europa door reist voor een wedstrijd die nu 40 minuten wordt gestaakt vanwege hevige regenval heb je pech?
Na het zien van onderstaande 'docu' moet je je afvragen of je wel bij het duitse groundhoppersverband wíl horen:quote:Nou deed ik dat (en met mij de rest op allerlei voetbalfora) sowieso al niet door ook stadions mee te tellen die ik buiten een wedstrijd om heb bezocht.
quote:
Wel laf dat je me nooit gefelicteerd hebt met de prachtige overwinning van 1-0 paar weken geleden in het heilige Parc Des Princes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
1pt erboven ja vooralsnog. Droom nog steeds elke avond van onze concurrentiestrijd
Neen.quote:
Ik word er zo moe van hèquote:Saint-Etienne [0 - 1] Grenoble
3' [0 - 1] Y. Benalouane (o.g.)
OM 0quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:25 schreef DIGGER het volgende:
L'OM kan een droomavond hebben, als het wint van het gehate PSG neemt het de leiding.
Hoebedoel je dat ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:30 schreef DeVinger het volgende:
Kut Grenoble, deze seizoensweddenschap gaat no way lukken. Gelukkig was dat ook de minst boeiende en voor de fun opgesteld, maar toch, de rest liep wel tot nu toe. Met 5E inzet toch 1200E.
Goede nieuwe spits van PSG.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef Radegast het volgende:
L'OM - PSG 0-1 na een kwartier spelen door Hoarau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |