Wat een actie.quote:Mensah pakt na racisme met opzet rood
Een opmerkelijk voorval in de Franse Ligue 1. John Mensah werd in de wedstrijd tussen Olympique Lyon en Le Havre (3-1) met twee gele kaarten naar de kant gestuurd, maar dat blijkt hij met opzet te hebben gedaan.
De donkere Ghanees hoorde gedurende de wedstrijd racistische leuzen. "Ik hoorde het halverwege de eerste helft en het kwam van de Lyon-supporters af", zo doet Mensah in L’Equipe zijn verhaal. "Dat is de eerste keer dat me dit gebeurd is en ik snap er niets van. Het is maar een voetbalwedstrijd."
In de rust vroeg Mensah zijn trainer Claude Puel om een wissel, maar die zag daar geen heil in. Mensah nam vervolgens het heft in eigen handen. Binnen twintig minuten pakte hij twee gele kaarten, wat logischerwijs een uitsluiting tot gevolg had.
Puel neemt de verdediger niets kwalijk. "Ik had hem eerder van het veld moeten halen", aldus de zelfbewuste trainer.
Ik lees het nu. Wat een manier om je team in de steek te latenquote:
Ik zie ze beiden liever niet winnen of kampioen worden, maar OL mag niet wéér kampioen worden. En deze speelronde moeten ze tegen laaggeklasseerde teams, dus mogen ze wel een keer winnen. Zelf hoop ik dat Toulouse nog weet te stunten de komende wedstrijden.quote:
2 rivalen aanmoedigen, club hoerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:06 schreef Radegast het volgende:
Hup PSG en L'OM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |