Vandaar ook de interesse in Mafia natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef bascross het volgende:
[...]...zodat ik op mijn 40e met pensioen kan.![]()
Nee, gewoon legaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vandaar ook de interesse in Mafia natuurlijk
idd, en tegenvallen... uh nee. Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef bascross het volgende:
Ik vermoed niet dat ze nu weer gaan uitstellen, vorige keren hadden ze geen exacte datum gegeven, deze keer wel.
ik durf Maffia 1 niet te gaan spelen uit angst dat het tegenvalt na al die jarenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef bohgek het volgende:
Binnenkort Mafia 1 maar eens uit de kast trekken![]()
Had Deus Ex 1 ook maar weer eens geinstalleerd nadat die teaser trailer uitkwam
De credits songquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik durf Maffia 1 niet te gaan spelen uit angst dat het tegenvalt na al die jaren
Maar wat een spelDat einde , fucking hell ik heb echt een kwartier wezenloos naar m'n scherm zitten kijken toen
Briljant
Heb em 2 jaar geleden nog eens doorgespeeld en ik had me toen niet aan lage resolutie etc. geërgerd, zal nu niet veel anders zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik durf Maffia 1 niet te gaan spelen uit angst dat het tegenvalt na al die jaren
Deel 1 is nog redelijk goed te spelen hoor, zitten ook best wel wat hoge resoluties bij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:51 schreef bohgek het volgende:
[..]
Heb em 2 jaar geleden nog eens doorgespeeld en ik had me toen niet aan lage resolutie etc. geërgerd, zal nu niet veel anders zijn![]()
Eerst DX1 weer uitspelen om daarna weer aan Mafia 1 te beginnen.
OMG dat is wel echt een failquote:Mafia II wereld slechts een derde van Grand Theft Auto IV
Bron: CVG
In de Mafia II preview van Xbox 360 World bleek de omgeving van de maffia-game toch niet zo groot als gedacht. Volgens de redactie bij Xbox 360 World zou de wereld nog niet eens een derde zijn van wat Grand Theft Auto IV's Liberty City was.
"Calling up a waypoint, it's immediately noticeable that Mafia II doesn't boast the biggest of maps - certainly not in comparison to GTA IV (we estimate that the game world must be less than a third of the size of Liberty City)."
Volgens 2K maakt de kleinere omgeving niets uit, zo kan het ontwikkelteam tenminste meer tijd steken in het bijschaven en oppoetsen van de wereld. Tegen eind augustus zullen we er zelf achter komen of de wereld er echt zo spik en span uitziet.
Mafia kan je gewoon op 1920x1200 spelen volgens mij toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar wat een spelDat einde , fucking hell ik heb echt een kwartier wezenloos naar m'n scherm zitten kijken toen
Briljant
Waarom is dat een fail? Bij GTA kon je misschien 15 gebouwen in. Dat zal allicht hier véél hoger liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |