quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef ufopiloot het volgende:[..]
Blijf jij anders maar lekker bij GTA als je een mainstream simpel kutspelletje wilt spelen.
Belachelijke uitspraak. Niet weten waar ik het over heb?

Dat jij GTA niks vind so be it, maar zulke uitspraken hou je maar voor je.
Blijf jij maar lekker bij gta? Denk jij dat ik een verdomd mooie game als MAFIA 2 laat liggen? NOOIT!
JA ik heb MAFIA 1 gespeeld (met keyboard en muis) en ik kan me niet herinneren dat er een handmatige besturing was, dus SORRY voor mijn bad fucking memory.
quote:
Mafia was juist super omdat er zoveel kleine details inzaten. Snelheidsbekeuringen, rood licht, botsingen, de politie kwam achter je aan als ze je betrapten. De auto's reden echt als auto's, zulke goede besturing heeft een free-roam game nog nooit gehad, e
n ik denk dat Mafia 2 daar niet meer aan kan tippen omdat ze gamers zoals jij ook tevreden willen houden.
Ja mafia was fantastisch en ik heb ook genoten, maar als jij met uitspraken (dikgedrukt) komt met je "om gamers als jou tevreden te stellen"
Dan ben ik verbaast dat je uberhaupt nog jezelf in dit topic toont.
quote:
Ik speel Mafia nog steeds met een stuurwiel om gewoon rond te cruisen, met handmatig schakelen, etc. Een game uit 2002 en nog steeds is het uniek. En Mafia 2 gaat daar dus helaas niet op verder. De politie zal nu nog wel bekeuren, maar niet zo streng als het vorige deel. Ik vind het nog steeds vet om met zoveel mogelijk politie in de stad rond te rijden. Altijd goed uitkijken als je door rood rijdt of als je even te hard wil rijden. Net zoals je doet in het echt
Dus zo gek is dat niet, en hoezo een racegame? Het is toch goed als ze die mogelijkheid erin stoppen voor de mensen die er het wel leuk vinden om te gebruiken. Als je er de moeite voor neemt heb je in ieder geval veel meer controle over de auto en is het rijden veel beter/leuker. Kleine moeite om het ook in dit deel te stoppen, dus dan vind ik het jammer dat het er niet meer in zit.
Mooi dat je een prachtgame als Mafia nog steeds speelt, en ik deel je mening dat ze dit erin zouden moeten stoppen. Alwaar je het in opties net zo makkelijk aan als uit kan schakelen voor liefhebbers/tegenstanders van echte realisme.
quote:
Maar het lijkt inderdaad dat ze game zo simpel mogelijk maken zodat alle brugklassertjes ook verder kunnen komen dan de tweede missie.
Mijn mening is dat het niet om besturing draait of uberrealisme, waarbij je word "beboet" voor de kleinste dingen.
Games zijn voor mij iets om van de echte wereld, in een gamewereld te duiken waar fun de grootste factor is.
Dat andere meer van simulatie games houden (ik noem het ff zo

) ah fijn, dat ze die optie erin pleuren om hun tevreden te stellen is mij ook een genoegen.
Maar afreageren op andere die dergelijke realisme, niet dermate belangrijk vinden... dat is zo kinderachtig.