abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:00:32 #226
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72197601
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:22 schreef ufopiloot het volgende:
Weinig mensen en auto's op straat, en ik hoop nog steeds echt op handmatig schakelen.

Lockpicken van de auto's zit er gelukkig nog wel in, en gaaf dat je nu zoveel kan aanpassen. Kleding kopen, auto's tunen.. En je kan zelfs een biertjes uit je koelkast pakken
Handmatig schakelen? Dude dit is geen racegame.

Dat er te weinig mensen en auto's op straat zijn... geef ik je IETwat gelijk in.
Maar zo erg vind IK dat persoonlijk niet.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_72198066
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Handmatig schakelen? Dude dit is geen racegame.
Ja handmatig schakelen ja!

Blijf jij anders maar lekker bij GTA als je een mainstream simpel kutspelletje wilt spelen. Heb je het origineel uberhaupt wel gespeeld? Je weet niet eens waar je het over hebt. Mafia was juist super omdat er zoveel kleine details inzaten. Snelheidsbekeuringen, rood licht, botsingen, de politie kwam achter je aan als ze je betrapten. De auto's reden echt als auto's, zulke goede besturing heeft een free-roam game nog nooit gehad, en ik denk dat Mafia 2 daar niet meer aan kan tippen omdat ze gamers zoals jij ook tevreden willen houden.

Ik speel Mafia nog steeds met een stuurwiel om gewoon rond te cruisen, met handmatig schakelen, etc. Een game uit 2002 en nog steeds is het uniek. En Mafia 2 gaat daar dus helaas niet op verder. De politie zal nu nog wel bekeuren, maar niet zo streng als het vorige deel. Ik vind het nog steeds vet om met zoveel mogelijk politie in de stad rond te rijden. Altijd goed uitkijken als je door rood rijdt of als je even te hard wil rijden. Net zoals je doet in het echt

Dus zo gek is dat niet, en hoezo een racegame? Het is toch goed als ze die mogelijkheid erin stoppen voor de mensen die er het wel leuk vinden om te gebruiken. Als je er de moeite voor neemt heb je in ieder geval veel meer controle over de auto en is het rijden veel beter/leuker. Kleine moeite om het ook in dit deel te stoppen, dus dan vind ik het jammer dat het er niet meer in zit.

Maar het lijkt inderdaad dat ze game zo simpel mogelijk maken zodat alle brugklassertjes ook verder kunnen komen dan de tweede missie. Health die je automatisch terugkrijgt als je even schuilt, simpele autobesturing, makkelijke combat, politie die veel minder bekeurt, alles wordt veel makkelijker gemaakt.

[ Bericht 26% gewijzigd door ufopiloot op 27-08-2009 13:23:02 ]
pi_72198123
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:22 schreef ufopiloot het volgende:
Weinig mensen en auto's op straat, en ik hoop nog steeds echt op handmatig schakelen.
Denk het wel. Mafia had ook handmatig schakelen. Tenzij ze het eruit halen omdat dat te moeilijk is voor de consoleboys.
  FOK!fotograaf donderdag 27 augustus 2009 @ 13:18:50 #229
159915 -Menn0-
MNO
pi_72198141
Handmatig schakelen zou wel vet zijn inderdaad!
,,/
pi_72198553
Het is winter... en de jaren 40, denk je dat er toen overal auto's reden en files waren etc....
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:52:24 #231
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72199297
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Blijf jij anders maar lekker bij GTA als je een mainstream simpel kutspelletje wilt spelen.
Belachelijke uitspraak. Niet weten waar ik het over heb?
Dat jij GTA niks vind so be it, maar zulke uitspraken hou je maar voor je.
Blijf jij maar lekker bij gta? Denk jij dat ik een verdomd mooie game als MAFIA 2 laat liggen? NOOIT!

JA ik heb MAFIA 1 gespeeld (met keyboard en muis) en ik kan me niet herinneren dat er een handmatige besturing was, dus SORRY voor mijn bad fucking memory.
quote:

[..]

Mafia was juist super omdat er zoveel kleine details inzaten. Snelheidsbekeuringen, rood licht, botsingen, de politie kwam achter je aan als ze je betrapten. De auto's reden echt als auto's, zulke goede besturing heeft een free-roam game nog nooit gehad, en ik denk dat Mafia 2 daar niet meer aan kan tippen omdat ze gamers zoals jij ook tevreden willen houden.
Ja mafia was fantastisch en ik heb ook genoten, maar als jij met uitspraken (dikgedrukt) komt met je "om gamers als jou tevreden te stellen"
Dan ben ik verbaast dat je uberhaupt nog jezelf in dit topic toont.
quote:

[..]
Ik speel Mafia nog steeds met een stuurwiel om gewoon rond te cruisen, met handmatig schakelen, etc. Een game uit 2002 en nog steeds is het uniek. En Mafia 2 gaat daar dus helaas niet op verder. De politie zal nu nog wel bekeuren, maar niet zo streng als het vorige deel. Ik vind het nog steeds vet om met zoveel mogelijk politie in de stad rond te rijden. Altijd goed uitkijken als je door rood rijdt of als je even te hard wil rijden. Net zoals je doet in het echt

Dus zo gek is dat niet, en hoezo een racegame? Het is toch goed als ze die mogelijkheid erin stoppen voor de mensen die er het wel leuk vinden om te gebruiken. Als je er de moeite voor neemt heb je in ieder geval veel meer controle over de auto en is het rijden veel beter/leuker. Kleine moeite om het ook in dit deel te stoppen, dus dan vind ik het jammer dat het er niet meer in zit.
Mooi dat je een prachtgame als Mafia nog steeds speelt, en ik deel je mening dat ze dit erin zouden moeten stoppen. Alwaar je het in opties net zo makkelijk aan als uit kan schakelen voor liefhebbers/tegenstanders van echte realisme.
quote:

[..]
Maar het lijkt inderdaad dat ze game zo simpel mogelijk maken zodat alle brugklassertjes ook verder kunnen komen dan de tweede missie.
Mijn mening is dat het niet om besturing draait of uberrealisme, waarbij je word "beboet" voor de kleinste dingen.
Games zijn voor mij iets om van de echte wereld, in een gamewereld te duiken waar fun de grootste factor is.
Dat andere meer van simulatie games houden (ik noem het ff zo ) ah fijn, dat ze die optie erin pleuren om hun tevreden te stellen is mij ook een genoegen.
Maar afreageren op andere die dergelijke realisme, niet dermate belangrijk vinden... dat is zo kinderachtig.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:00:40 #232
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_72201723
sja, lopen bitchen omdat er geen handmatige koppeling inzit (wat tevens in deel 1 ook niet zo was, behalve bij de F1 races), dat is zeker wel royal sadness.

Ik wacht wel even af, het ligt er maar net aan of de sfeer van het spel mij zo aangrijpt dat ik het wil blijven spelen. Van de toenmalige games naar Mafia 1 was zeker een grote stap. Ik weet wel zeker dat dit lang niet zo'n grote stap zal worden, en zullen er sowieso mensen teleurgesteld worden, wie dat zijn, dat weet ik niet.
pi_72205766
quote:
(wat tevens in deel 1 ook niet zo was, behalve bij de F1 races)

Het was mogelijk bij elke auto hoor.
pi_72209494
ufopiloot tip: kijk de 2 laatst geposte filmpjes.
Politie zal in ieder geval nog steeds bekeuren voor het rijden door het rode licht. Je hoeft je niet als uber Mafia fan te bewijzen verder hoor...

Dat veel gebouwen destructible zijn is echt te vet!
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:55:57 #235
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_72224058
Mwah zolang er maar ook zoen freeride mogelijkheid is!

Wat ik ook wel ultiem zou vinden (wat niet in de game zal voorkomen, denk ik ) is als je een klein beetje RPG en simulatie (in het beheren van gebouwen etc. zoals in Godfather 2, maar dan niet zo fokking falend ) in een topgame als dit zou hebben
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:12:29 #236
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_72226022
Die soundtrack . Dat vond ik ook al mega aan Mafia. O.a. Django Reinhardt, Mills Brothers. Ik rij af en toe nog gewoon in de Freeride mode als tijdverdrijf. Blijf het leuk vinden om op die muziek rond te rijden. Dat sfeerbeeld wat de ontwikkelaars daarmee neerzetten is ongekend.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_76335053
Dit jaar zou het eindelijk zo ver moeten zijn.
Ben voor de honderd miljoen miljardste keer opnieuw begonnen.Blijft het beste spel ooit.
En als Kerstcadeau hebben ze wat screens losgelaten:

[ Bericht 31% gewijzigd door pagadder op 02-01-2010 20:04:30 ]
  zondag 3 januari 2010 @ 05:12:27 #238
174940 W00fer
Maar echt
pi_76348989
Niks te zien Pagadder.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_78514424
TVP! Komt ongeveer een maand uit na Red Dead Redemption. Wordt smullen deze zomer! Releasedate van HMV.com staat nu op 28 mei 2010.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 11:26:09 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:45:04 #240
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78524933
WHOA! Ik schrik nu ik mijn laatste post terugzie.... zoveel getypt en ik krijg er niet betaald voor? Oh noes.

Maar Mafia 2... oef smullen.
pi_78561491
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:23 schreef Nielsch het volgende:
TVP! Komt ongeveer een maand uit na Red Dead Redemption. Wordt smullen deze zomer! Releasedate van HMV.com staat nu op 28 mei 2010.
wordt zo vaak met releasedatums gegooid bij spellen.
Pas als de ontwikkelaar op hun website een releasedatum neerzet is het geloofwaardig; anders niet.

edit/
ok: officieel zeggen ze dit:

Q: When is Mafia II coming out? UPDATE 2009/12/05
A: Mafia II is currently scheduled for a May/June 2010 release and has no exact release date set yet. Any dates provided by online retailers are just their estimations and thus shouldn't be taken as trustworthy nor official.
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 19:21:32 #242
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_78561782
Ja, zoals laatst bij Thief 4 stond 31-03-2010, nu is het opeens eind 2011 geworden.:

http://www.play.com/Games/PC/4-/9976010/Thief-4/Product.html
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_78561888
Is er al iets meer duidelijk over de release date, want Q2 kan ook pas echt de laatste dag van Q2 zijn?
pi_78561961
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef WSquater het volgende:
Is er al iets meer duidelijk over de release date, want Q2 kan ook pas echt de laatste dag van Q2 zijn?
uh zie de 2e post boven je ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_78562278
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

uh zie de 2e post boven je ?
Ik bedoelde gewoon meer duidelijk. May/June kan ook betekenen 'tussen 1 mei en 30 juni'.
pi_78562857
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:23 schreef Nielsch het volgende:
Bij EPlaza verwachten ze het al op 14 mei. Bij Intertoys ook op 28 mei.

Ben nu stiekem wel blij dat GT5 is uitgesteld. Er komen nu zoveel mooie games uit, en dat kost nogal wat geld. Mafia 2, Red Dead Redemption, Heavy Rain (al gekocht) en voor mij zelf ook nog 2010 FIFA World Cup omdat ik niet de moeite heb gedaan om FIFA 09 of FIFA 10 te kopen

Die 5 games kosten toch al gauw weer minimaal 300 euro (gemiddeld 60 euro per stuk). Als ze dan in 1 klap achter elkaar komen kost het toch al wat.

Natuurlijk zijn er ook nog wat andere games zoals GoW 3, BF: BC2 en FF XIII. Maar ik denk dat ik die niet ga kopen vanwege geld, geld, geld. En ik ben niet zo'n fan van GoW en FF.

[ Bericht 41% gewijzigd door WSquater op 28-02-2010 19:55:08 ]
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:04:40 #247
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_78563547
Wie koopt ze dan ook voor 60 euro, dat is zo passé
Je kunt ze op voldoende plaatsen geheel legaal voor iets meer dan de helft krijgen. 60 euro voor een game is uit de tijd.
pi_78563921
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
Wie koopt ze dan ook voor 60 euro, dat is zo passé
Je kunt ze op voldoende plaatsen geheel legaal voor iets meer dan de helft krijgen. 60 euro voor een game is uit de tijd.
Ja, natuurlijk dan nog steeds richting de 200 euro. En waar bestel jij het dan (niet uit het buitenland)?

Via budgetgaming gevonden:

Mafia 2 en Red Dead Redemption voor EUR 49,00 bij PS3home.nl
Heavy Rain ook voor ongeveer EUR 49,00 bij verschillende site's.

GT5 en 2010 FIFA dinges staan er nog niet tussen maar even voor handigheid: respectievelijk 60 en 50 euro.

Nou, dan zit je toch alweer op 210 euro

[ Bericht 29% gewijzigd door WSquater op 28-02-2010 20:18:31 ]
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:55:08 #249
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_78566144
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:13 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk dan nog steeds richting de 200 euro. En waar bestel jij het dan (niet uit het buitenland)?

Via budgetgaming gevonden:

Mafia 2 en Red Dead Redemption voor EUR 49,00 bij PS3home.nl
Heavy Rain ook voor ongeveer EUR 49,00 bij verschillende site's.

GT5 en 2010 FIFA dinges staan er nog niet tussen maar even voor handigheid: respectievelijk 60 en 50 euro.

Nou, dan zit je toch alweer op 210 euro
Scheelt toch weer 90 euro ten opzichte van je vorige calculatie.
Ik koop waar de prijs het beste is, rekening houdend met de levertijd. Bioshock 2 SE heb ik van coolblue, daar was 'ie 69 incl verzenden (ja ik weet het, ik zeur dat spellen van 60 euro passé zijn maar koop er wel een van 70, dat kwam doordat het de special edition is die normaal 80 was excl verzenden ).
The Settlers 7 heb ik gepreordered bij Dixons, daar was 'ie 39 incl verzenden en ik heb hem op de releasedatum. Een aantal andere heb ik van play.com en vergelijkbare sites. FEAR 2 en GTA IV bijvoorbeeld, lag toen ruim onder de gemiddelde prijs.
pi_78643470
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:55 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Scheelt toch weer 90 euro ten opzichte van je vorige calculatie.
Ik koop waar de prijs het beste is, rekening houdend met de levertijd. Bioshock 2 SE heb ik van coolblue, daar was 'ie 69 incl verzenden (ja ik weet het, ik zeur dat spellen van 60 euro passé zijn maar koop er wel een van 70, dat kwam doordat het de special edition is die normaal 80 was excl verzenden ).
The Settlers 7 heb ik gepreordered bij Dixons, daar was 'ie 39 incl verzenden en ik heb hem op de releasedatum. Een aantal andere heb ik van play.com en vergelijkbare sites. FEAR 2 en GTA IV bijvoorbeeld, lag toen ruim onder de gemiddelde prijs.
Ja, oke oke. Je hebt gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')